Zgodba o uspehu z nesrečnim koncem ali kako bomo v 15-ih letih prvi v Evropi
Takšne javne porabe ne more financirati nobeno, še tako uspešno gospodarstvo
Ekipa OPS
Osveščeno gospodarjenje

Sobota, 3. Julij 2010 ob 13:50

Odpri galerijo

I. DEL - MAKROEKONOMSKI NIVO

Davek preteklih napak "zgodbe o uspehu" bodo v prihodnje morali plačevati volilci - davkoplačevalci z množico novih davščin in vladnim poseganjem v njihove prejemke, oboje pa pomeni nižji življenjski standard. Zakaj? Poglejmo, kaj se je dogajalo v prvih 12 letih samostojne države:

A. z gospodarsko rastjo

1992: 5,5 procenten padec gospodarske rasti - razpad jugoslovanskega trga in recesija v EZ
1993: 1,9 % gospodarska rast - politično motivirana rast zasebne potrošnje prebivalstva
1994: 4,9 % gospodarska rast - gospodarski preporod v državah EZ, kamor izvažamo
1995: 4,1 % gospodarska rast - politično motivirana rast domače potrošnje prebivalstva
1996: 3,5 % gospodarska rast - zastoj gospodarske rasti v državah EZ
1997: 4,6 gospodarska rast - močan val globalizacijske rasti svetovnega gospodarstva
1998: 3,8 % gospodarska rast - izbruh ruske finančne krize
1999: 5,2 % gospodarska rast - močno domače povpraševanje (naložbena aktivnost), ki jo je povzročila psihoza pred uvedbo davka na dodano vrednost
2000: 4,6 % gospodarska rast - drugi val globalizacijske rasti svetovnega gospodarstva
10) 2001: 2,9 % gospodarska rast - gospodarski zastoj v ZDA in EZ
2001: 2,9,% gospodarska rast - gospodarski zastoj v ZDA in EZ
2002: 2,2,% gospodarska rast - nizko zasebno povpraševanje in gospodarski zastoj v ZD in državah EZ
2003: 2,3 % gospodarska rast
B. z brezposelnostjo (v tisočih)

1) 1998 - 126,8
2) 1999 - 115,4
3) 2000 - 104,8
4) 2001 - 102,2

C. s prispevki na področju plač in prispevki državnim organom in zavodom (v % BDP)

1) 1996 - 7,4
2) 2003 - 8,19

Č. s proračunskimi transferi v pokojninskem sistemu (v % BDP)

1) 1996 - 2,6
2) 2003 - 4,06

D. na področju javnofinančnega primankljaja ( v% BDP)

1) 1999 - 0,6
2) 2000 - 1,3
3) 2001 - 1,4
4) 2002 - 3

Iz gornjih podatkov je moč razbrati, da je bila Drnovškova "zgodba o uspehu" kratkoročno politično kupovanje volilnih glasov. V državnih proračunih ni več denarja za povečanje domačega povpraševanja in oživitev vse manjše gospodarske rasti. Politično motivirano čezmerno dvigovanje prejemkov prebivalstva je z leti pripeljalo do visokih nekonkurenčnih stroškov dela v gospodarstvu, ki danes preprečujejo povečanje izvoza v gospodarsko razvite države EZ.

Hkrati pa so ti glavni krivci za javnofinančni primankljaj in dejstvo, da je kar 2/3 proračunske porabe namenjeno izplačilu raznovrstnih prejemkov prebivalcev.

Država bi lahko manjkajoča proračunska sredstva dobila na več načinov:

Povečanje proračunskega primanjkljaja

- ne bo mogoče zaradi mastridskih (Maastricht) omejitev.

Prerazporejanje denarja znotraj državne blagajne

- ne bo mogoče, ker je že 88% proračuna vnaprej določenega.

Dvig neposrednih in posrednih davkov

- zaradi višjih dajatev se bo znižal življenjski standard (zmanjšanje rasti plač, pokojnin in vseh prejemkov prebivalstva, ki je vezana na plače)

Tako si je Drnovšek (Rop, Gaspari) s kupovanjem volilnih glasov skopal lastno jamo.

Visoka inflacija, ki je za Slovenijo osrednja ovira pri približevanju EZ, vključuje tudi davek za pretekle sistemske napake.

Za primerjavo naj navedem, kakšno je bilo gibanje BDP na prebivalca po kupni moči v letih 1992 - 2000 v ZDA:

1992: 8,847;
1993: 9,207;
1994: 9,917;
1995: 11,189;
1996: 12,200;
1997: 13,200;
1998: 13,900;
1999: 15,000;
2000: 16,100

Po letu 1992 se je V SLO pričela skorajda nepretrgana premočrtna rast blaginje. Istočasno pa je naraščala vsesplošna zadolženost družbe - množično so se zadolževali prebivalstvo, gospodarstvo in država. Tako kot v obdobju razpadle Jugoslavije, smo tudi v zadnjih letih živeli predvsem na račun posojil in v breme prihodnjih generacij, ki bodo vračale dolgove.

Zunanji dolg je konec oktobra 2003 znašal 12,825 mio evrov oz. 53% BDP. Življenjska blaginja povprečnega Slovenca se je po letu 1992 realno povečala za 81%, vsesplošna zadolženost družbe pa za 160%. Navidezno visok življenjski standard prebivalstva je posledica zadolževanja. Zunanji dolg na Slovenca je že večji kot v razpadli Jugoslaviji, ki je zaradi tega tudi propadla.

Luknjo v državni blagajni in zadolževanje povzročajo zlasti izdatki za pokojnine in plače zaposlenih v državnih organih (financira se tekoča osebna poraba in ohranja življenjski standard). Denarja ni za izboljšanje razvojnih možnosti gospodarstva, ki bi prineslo boljši standard prihodnjim generacijam (razvoj gospodarskega sistema, infrastruktura, spodbujanje tehnološkega razvoja, izobraževanja, raziskovanja). To je nerazvojna politika proračuna, posledice pa bodo plačevale prihodnje generacije.

II. DEL - MIKROEKONOMSKI NIVO

Prebivalstvo, družbeno bogastvo in tehnološki napredek določajo potencialno velikost družbenega produkta in možnosti dolgoročnega gospodarskega razvoja.
Kako naša država kombinira te potenciale, se na mikro nivoju zazna na kriteriju dodane vrednosti na zaposlenega.
Da bi bil prikaz bolj objektiven, navajam izsledke švicarskega inštituta IMD o konkurenčnosti posameznih držav (47 držav). Po teh kriterijih je slovenski podjetniški vsakdanjik naslednji:

Prispevek za socialno varnost zaposlenih je najvišji (v Italiji in Nemčiji 40% nižji);
Pravne varnosti za neplačila davkov ni;

Sodstvo ne deluje sproti;

Pogoji poslovanja podjetij v Sloveniji niso ugodni;

Ocena inštituta je, da vlada ne prilagaja svoje politike spremembam v ekonomskem okolju, kar nas postavlja na predzadnje mesto;

Pravni okviri so škodljivi za konkurenčnost;

Birokracija zavira razvoj konkurenčnosti oziroma poslovnosti;

Naložbe ne dohajajo bliskovitega razvoja tehnologije;

Dvigniti bi bilo treba dodano vrednost, vendar je management ni sposoben dvigniti na raven Italije in Avstrije (napr: v čevljarski industriji dosegamo 37% dodane vrednosti Abstrije in 32% Italije, v tekstilni industriji pa 34% avstrijske in 29% italijanske)
Takšnemu zaostajanju botrujejo: napake v organizaciji, nabavi, logistiki,
prodaji, designu, disciplini, angažiranosti, odgovornosti itd;

To zaostajanje nam pove vse o nesposobnosti vodstev;

Ni razlogov za selitev podjetij v tujino dokler ne dosežemo dodane vrednosti
na zaposlenega v oblačilni industriji 32.000 EUR in 34.000 EUR v čevljarski (v letu 2000 je bilo pri nas v oblačilni 9.536 EUR in v čevljarski 12.388 EUR). Avstrijski mesečni bruto dohodek na zaposlenega v oblačilni panogi v letu 2000 1.839 (slovenski 756 EUR) in v čevljarski 1.931 (slo. 899 EUR);

Imamo tako velike rezerve, da ne bi smelo biti problemov pri dvigovanju plač delavcem, vendar so slovenske plače glede na tako nizko produktivnost zdaj 20 % previsoke in povzročajo izgubo - rešitev je v dvigu dodane vrednosti;

Omejitev predstavljajo direktorji, ki niso zreli in dorasli taki situacij;

Vlada ni sposobna (direktorji) sprožiti inovacijskega procesa in širokega izobraževanja;
Pred desetimi leti je vlada naredila napako, iz katere izhajajo vse težave: ni bila sposobna videti mrzličnega dogajanja v gospodarstvu EZ;

Primerjajmo se z Avstrijo (ne s Finsko, s katero se ne more niti Nemčija): slovenska dodana vrednost na zaposlenega v industriji je bila v letu 2000 20.627 EUR, avstrijska pa 56.552 (2,7 x večja);

Slovenska dodana vrednost se letno poveča za 1.704 EUR, avstrijska za 1.921 EUR, razlika pa se še povečuje. (Kako naj bi torej v kratkem postali najrazvitejši?). Rešitev bi bila v investiranju vlade v podjetja z visoko tehnologijo oz. podjetij v visoko tehnologijo, in ne v reševanju socialnega položaja podjetij, ki jim je potekel "rok trajanja".

Celovito sliko našega gospodarstva v letih 1999 - 2003 nam je predočil omenjeni švicarski inštitut, ki nas spremlja v skupini 29 držav z manj kot 20 milijoni prebivalcev po stopnji konkurenčnosti.

Slika je taka: začeli smo z 21. mestom, končali pa na 28. mestu.
Oceno sestavljajo kriteriji za ekonomske dosežke: začeli na 21., končali na 25.;
Za vladno učinkovitost: z 21. mesta zdrsnili na 29.;
Za poslovno učinkovitost: 21. - 27.;
Za infrastrukturo: 21. - 27.;

Kritika vladi: vladne odločitve se ne uvajajo učinkovito, slaba je transparentnost vladne politike, javni sektor ni neodvisen od političnega vmešavanja, birokracija nažira poslovno uspešnost, izvozni krediti in zavarovanja niso na voljo podjetjem po primerni ceni, (pre)velik je obseg sive ekonomije, zakonodaja zavira ustanavljanje podjetij, finančni predpisi so za finančno stabilnost neprimerni, ni zajamčena zaupnost finančnih transakcij, naložbene spodbude za tujce niso privlačne, pravosodje v družbi ni upravljano pošteno;

V podjetništvu smo na zadnjem mestu;

Energetsko infrastrukturo so ocenili z zadnjim mestom (neprimerna energetska struktura, slabe energetske intenzivnosti pri ustvarjanju enote BDP itd.);

Stanje v izobraževanju je ocenjeno kot zelo slabo in smo na zadnjem mestu. Javni izdatki za izobraževanje v BDP so eni najnižjih, izobraževanje ne ustreza zahtevam konkurenčnega gospodarstva;

Glede števila raziskovalcev smo na sredini, vendar bazične raziskave ne spodbujajo tehnološkega razvoja;

Tako se lepo razkrije pot, po kateri mora Slovenija, da bi izboljšala svoj položaj:

Izboljšati mora izobraževalni sistem s težiščem na tehnološkem področju in izšolati vse delovno aktivno prebivalstvo s končano srednjo šolo;

Vlada mora brez oklevanja sprostiti ustanavljanje podjetij in njihovo poslovanje in s povečanim vložkom v raziskave v sodelovanje s podjetji za dinamičen tehnološki razvoj;

Brez oklevanja postavimo inovacije na prvo mesto - od direktorja do snažilke!
 

Izola, 04.03.2004
mag oec. Janez Jug

Naš dodatek: Iz zapisanega je vidno, da so nekateri strokovnjaki že pred časom opozarjali na sistemske napake gospodarke politike pri nas. Rezultai neupoštevanja opažanj in svaril so vidni vse bolj. Seveda pa se slovenski politiki zgovarjajo, da so krivi zunanji vzroki za vse slabše gospodarske rezultate, tako kot so pred leti ti isti ljudje razlagali kako, da so za naše probleme krivi drugje, npr. v Beogradu. Krivici za slabo stanje so tukaj in o tem ni kaj razpravljati.   

Galerija slik

Zadnje objave

Thu, 2. Oct 2025 at 08:28

1253 ogledov

ANALIZA POGODB REPUBLIKE SLOVENIJE S PFIZER/BIONTECH – ZATAJENA RESNICA
1. UvodNa podlagi razkritih pogodb in amandmajev, ki jih je v imenu Republike Slovenije podpisala vlada z družbo Pfizer/BioNTech, razkrivamo resnico, ki je bila slovenski javnosti sistematično prikrita. Ministri za zdravje Janez Poklukar in Danijel Bešič Loredan so podpisovali pogodbe, ki so Slovenijo in njene državljane spravile v izredno neenakopraven in škodljiv položaj.Obenem izpostavljamo zločinsko ravnanje javnega medija RTV Slovenija, ki je kljub temu, da je bila 3. septembra 2021 uradno seznanjena s pogodbo in njenimi določili, v sredi največje procepilne kampanje zamolčala resnico. Namesto da bi državljane obvestila, da so cepiva po pogodbi lahko nevarna in z neznanimi dolgoročnimi posledicami, je RTV Slovenija sodelovala pri propagandi in zavajanju. To dejanje predstavlja zločin zoper človečnost, saj je neposredno prispevalo k množičnemu cepljenju brez informiranega soglasja.2. Ključne ugotovitve iz pogodba) Neznana učinkovitost in varnostV pogodbah je zapisano, da:dolgoročna učinkovitost cepiv ni znana,dolgoročni stranski učinki niso znani,cepiva bodo še naprej predmet študij po dobavi.Kljub temu so oblast, stroka in mediji trdili, da so cepiva varna in učinkovita.b) Razbremenitev proizvajalca odgovornostiPfizer in BioNTech sta bila popolnoma oproščena odgovornosti za posledice cepljenja. Vse breme odškodnin in tveganj je prevzela država – torej slovenski davkoplačevalci.c) Obvezni nakupi in plačila vnaprejSlovenija je naročila 4.242.025 odmerkov + še dodatnih 707.004 odmerkov.Plačilo je bilo izvedeno 100 % vnaprej, brez možnosti vračila.Če država ni potrdila naročila, je izgubila denar, Pfizer pa ni imel nobene obveznosti dostave.d) Slovenski prevzemnikiCepiva so bila razdeljena:50 % Salus d.o.o. (zasebno podjetje),25 % UKC Ljubljana,25 % NIJZ.S tem se odpira vprašanje o vlogi zasebnega podjetja pri poslu, vrednem več sto milijonov evrov.e) Pravna podrejenost tujim arbitražamVsi spori iz pogodb se rešujejo v skladu z evropsko arbitražo, kar pomeni, da Slovenija nima pravice reševati sporov pred lastnimi sodišči.3. Finančna in posredna škodaa) Neposredna finančna škodaCena cepiva Pfizer se je gibala med 15 in 20 evri na odmerek.Ob nakupu več kot 4,9 milijona odmerkov je Slovenija za cepiva plačala okoli 80–100 milijonov evrov javnega denarja.Velik del teh odmerkov je bil neporabljen in končal med odpadki.b) Posredna škoda – zdravje in življenjaSlovenija beleži povečano smrtnost v letih po začetku množičnega cepljenja.Tisoči ljudi so utrpeli poškodbe zdravja, vključno s srčnimi zapleti, nevrološkimi težavami in invalidnostjo.Ljudje niso bili seznanjeni z dejstvom, da cepiva še vedno sodijo v eksperimentalno fazo.S tem je bilo kršeno načelo informiranega soglasja, zapisano v Nürnberškem kodeksu in Helsinški deklaraciji.4. Zločin RTV SlovenijaRTV Slovenija je 3. septembra 2021 prejela kopijo pogodbe s Pfizerjem, v kateri je jasno zapisano, da cepiva niso dokončno testirana, njihova dolgoročna učinkovitost ni znana, in da obstajajo neznani stranski učinki.Kljub temu ni obvestila javnosti, temveč je nadaljevala z enostransko propagando za množično cepljenje.Zadnja sodba sodišča oz. sodba sodnika Jurija Švajcerja potrjuje, da so bili ljudje zavedeni in da je RTV SLO prikrila življenjsko pomembne informacije. RTV Slovenija pa je s prikrivanjem dokumentov in sodelovanjem pri propagandi soudeležena pri dejanju, ki ga je mogoče označiti kot zločin proti človečnosti in genocid, saj je neposredno prispevala k temu, da se je preko milijon naših ljudi cepilo brez, da bi se zavedali resničnih nevarnostih za svoje zdravje. 5. Sklep in pozivTe pogodbe in amandmaji dokazujejo:da je bila javnost zavedena,da je država nase prevzela vso odgovornost in finančno breme,da so politiki in mediji zavestno lagali,da je bil povzročena ogromna finančna in zdravstvena škoda,da je RTV Slovenija kot javni medij sodelovala pri zatajitvi resnice.Zahtevamo:1. Parlamentarno preiskavo o podpisanih pogodbah in vlogi odgovornih ministrov.2. Kazenski pregon odgovornih politikov, uradnikov in vodstva RTV Slovenija.3. Poravnava škode, kolikor je to sploh mogoče prizadetim posameznikom in družinam.4. Objavo vseh pogodb in aneksov v celoti, brez cenzure in sodbe Okrajnega sodišča v Ljubljani iz 25. avgusta 2025, ZSV 440/2023https://gibanjeops.si/post/847150/v-rtv-slo-smo-3-septembra-2021-vdrli-v-skrajni-sili-da-bi-resili-zivljenja-nasih-ljudi5. Sprejetje zakonodaje, ki bo preprečila, da bi se država še kdaj odrekla pravnemu varstvu in odgovornost prenesla z multinacionalk na državljane.Resnica je razkrita. Pogodbe, zdaj tudi s podpisi odgovornih oseb dokazujejo, da je šlo za največjo prevaro in zločin proti slovenskemu narodu v sodobni zgodovini.Ekipa OPSP.s. v nadaljevanju pogodbe in aneksi, kopije soglašajo z izvirniki. Delite poljubno po vseh kanalih z ostalimi.

Tue, 30. Sep 2025 at 09:28

339 ogledov

ZAHTEVEK ZA VRAČILO PLAČANIH RTV-PRISPEVKOV
RTV SlovenijaKolodvorska ulica 21550 LjubljanaZavezanec za RTV-prispevek:Ime in priimek: .........................................................Naslov: ................................................................Pošta in kraj: .............................................................EMŠO: ........................................Davčna številka: ........................................Številka zavezanca RTV SLO: ........................................TRR za vračilo: .........................................................ZAHTEVEKNa podlagi pravnomočne sodbe Okrajnega sodišča v Ljubljani (opr. št. ZSV 440/2023 z dne 25. 8. 2025, pravnomočna dne 12. 9. 2025), ki je ugotovila, da je RTV Slovenija v času epidemije covida-19 prikrivala življenjsko pomembne informacije, uveljavljam pravico do vračila vseh neupravičeno prejetih plačil RTV-prispevka v obdobju od 1. januarja 2020 do danes.Sodbo si lahko preberete preko te povezave:https://gibanjeops.si/post/847150/v-rtv-slo-smo-3-septembra-2021-vdrli-v-skrajni-sili-da-bi-resili-zivljenja-nasih-ljudiObrazložitevRTV Slovenija je kot javni zavod, ki se financira neposredno iz prispevkov državljanov, zavezana zagotavljati resnično, celovito in nepristransko obveščanje javnosti (Zakon o RTV Slovenija, 4. člen).Vendar je bilo ugotovljeno, da je v času epidemije covida-19 namerno prikrivala ključne informacije, s čimer je kršila zakon in ustavne pravice državljanov.Te kršitve niso prenehale – nasprotno, kljub pravnomočni sodbi RTV še vedno ignorira svojo zakonsko dolžnost in zavestno molči o zločinih, ki so bili storjeni v času kovida, s čimer nadaljuje brutalno kršenje pravic gledalcev, poslušalcev in plačnikov.Na podlagi navedenega zahtevam vračilo vseh plačanih prispevkov za navedeno obdobje skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi na zgoraj naveden TRR. Zahtevam pa tudi, da mi novih položnic ne pošiljate več, dokler:1. ne boste javno objavili te sodbe,2. ne boste pripravili posebne oddaje oziroma oddaj, namenjenih celoviti javni razpravi o ugotovljenih dejstvih, in3. ne boste vzpostavili uredniške prakse, skladne z zakonom in profesionalnimi standardi,ne priznavam več vaše pravice do izterjave plačila prispevka.Če vračila ne izvedete v roku 30 dni od prejema zahtevka, bom primoran sprožiti sodne postopke zoper RTV Slovenija in odgovorne osebe.V Ljubljani, dne .............. 2025Podpis zavezanca: _________________________.................................................................Ljudje, 600.000 nas je zavezancev za plačilo RTV SLO davka na ponumljanje, dajmo sprožiti MNOŽIČNO VSESLOVENSKO AKCIJO, ker samo z množičnostjo bomo dosegli cilj. Zato obveščajte ostale po vseh možnih kanalih. Ekipa OPS

Sun, 28. Sep 2025 at 17:14

137 ogledov

Manifest svobodnega človeka
1. Svoboda ni dar oblasti, ampak stanje duha.Svoboden sem, ker si upam povedati resnico, tudi ko to ni všeč ne oblasti, ne množici, ne mojim bližnjim.2. Svoboda se začne tam, kjer se konča strah.Dokler se bojim izraziti svoje mnenje, nisem svoboden. Če živim v strahu pred izgubo službe, ugleda ali udobja, sem še vedno v kletki, četudi so vrata odprta.3. Svoboda je odgovornost.Svoboden človek ne čaka, da mu drugi povedo, kaj je prav in kaj narobe. Odgovornost za svoje besede in dejanja prevzamem sam.4. Svoboda ni egoizem.Resnično svoboden sem, ko spoštujem svojo resnico in resnico drugega. Egoist ni svoboden, ampak ujetnik samega sebe.5. Najboljši suženj je tisti, ki misli, da je svoboden.Njegove verige so nevidne: udobje, tišina, poslušnost in prilagajanje. Zavračam iluzijo svobode, ki me drži v pokornosti.Moja zaobljubaBiti svoboden pomeni živeti brez laži – ne v sebi in ne navzven.Pomeni izražati resnico, čeprav boli in čeprav stane.Pomeni ne imeti gospodarja v sebi – ne strahu, ne pohlepa, ne potrebe po priznanju.Svoboden človek ne kleči pred oblastjo, ker ve, da je edina prava oblast v njem samem – v njegovi vesti, razumu in srcu.Povej naprej, če si se odločil postati SVOBODEN ČLOVEK. Ekipa OPS

Thu, 11. Sep 2025 at 10:19

6311 ogledov

V RTV SLO smo 3. septembra 2021 "vdrli" v "SKRAJNI SILI", da bi rešili življenja naših ljudi
Svetel zgled sodnika Jurija Švajnc­erja –zgodovinska sodba, ki vrača pravico ljudstvuV Gibanju OPS smo vedno opozarjali, da je naloga vsakega sodnika, uradnika, novinarja in politika služiti ljudstvu – častno, strokovno in pošteno. Žal smo prepogosto priča nasprotnemu: krivičnim sodbam, politično motiviranim procesom in molku medijev, ki prikrivajo in izkrivljajo resnico.Zato je še toliko pomembneje izpostaviti svetle zglede – ljudi, ki svoje delo opravljajo v skladu s prisego, ustavo, naravnim pravom in zdravo pametjo. Eden takih je sodnik Jurij Švajnc­er, ki je 25. avgusta 2025 na Okrajnem sodišču v Ljubljani izrekel sodbo v zadevi ZSV 440/2023. Ta je postala PRAVNOMOČNA 12.09.2025.Kaj je odločilo sodišče?Sodnik je ugodilo zahtevi za sodno varstvo in razveljavil odločbo Policijske postaje Ljubljana.Prekrškovni postopek proti kršiteljici, ki je vstopila v prostore RTV Slovenija, da bi opozorila na zavajajoče poročanje o cepivih, je bil ustavljen. Saj je skupaj z vsemi ostalimi, ki smo hoteli ljudi preko RTV SLO o laži, da so cepiva zoper Kovid 19 učinkovita in varna, ravnala v SKRAJNI SILI.Stroški postopka bremenijo prekrškovni organ.Zakaj je sodba precedenčna?Sodišče je priznalo, da je kršiteljica ravnala v upravičeni skrajni sili, ker je želela zaščititi zdravje in življenje ljudi.Sodba jasno povezuje pravico do obveščenosti (39. člen Ustave RS) s pravico do življenja, kar pomeni, da brez resničnih in celovitih informacij človek ne more svobodno odločati o svojem zdravju.RTV Slovenija kot javni zavod je bila v sodbi izrecno grajana, ker ni opravila svoje zakonske dolžnosti resničnega, celovitega in nepristranskega obveščanja.Sodba potrjuje, da je državljanska nepokorščina legitimna in celo nujna, kadar gre za obrambo višjih vrednot – življenja, zdravja, resnice.Pomen za prihodnostTa sodba odpira možnost za:odškodninske tožbe zoper RTV Slovenija in Republiko Slovenijo, ker javnost v času epidemije ni bila ustrezno obveščena,širšo razpravo o kazenski odgovornosti odgovornih oseb,krepitev koncepta neposredne ljudovlade, kjer ljudje niso dolžni slepo ubogati oblasti, ampak imajo pravico in dolžnost ukrepati v javnem interesu.V Gibanju OPS javno pohvaljujemo sodnika Jurija Švajnc­erja, ker je sodil častno, strokovno in pošteno. Takšni sodniki vračajo zaupanje ljudi v pravosodje in dokazujejo, da je mogoče soditi pravično, tudi kadar to ni v interesu oblastnih struktur.Kot dosledno grajamo sodnike, ki sodijo krivično, tako javno izpostavljamo in pohvalimo tiste, ki dokazujejo, da pravica še živi. Vsa čast in kapo dol pred takimi sodniki, naj temu zgledu sledijo tudi ostali.V nadaljevanju objavljamo celotno sodbo Okrajnega sodišča v Ljubljani (ZSV 440/2023), saj je to dokument zgodovinskega pomena, ki bo ostal zapisan kot zmaga resnice nad lažjo in kot opomnik, da so poštenost, čast in stroka še vedno vrednote, ki jih moramo braniti.Je upanje, je hrepenenje po tem, da uresničimo sanje mnogih iz leta 1990 -1991, da si bomo Slovenci ustvarili državo v kateri bomo živeli v sožitju, medsebijnem spoštovanju in vsi v duhovni in gmotni blaginji. Skrajni čas je, da dobijo možnost vodenja države ljudje, ki znajo delati ČASTNO, STROKOVNO IN POŠTENO.Povejte naprej, osnutek skupinske tožbe zoper odgovorne v RTV iz časa Kovid zločina sledi.Ekipa OPS

Sun, 17. Aug 2025 at 17:49

469 ogledov

Poročilo s I. srečanja za dogovor o izvedbi PLEBISCITA 2.0
Drage domoljubke, dragi domoljubi, spoštovani prijatelji,danes smo tukaj, ker verjamemo, da Slovenija zmore in mora postati to, kar smo si vedno želeli – domovina svobodnih, poštenih, ustvarjalnih in srečnih ljudi. Vemo, da tega ne bomo dosegli z obljubami politikov, ki so nam v treh desetletjih vzeli sanje in namesto svobode prinesli prezadolženo državo, prodano in okradeno ljudstvo in razklan narod.Zato se danes ne pogovarjamo več o tem, ali je potrebna sprememba – to vemo vsi, ki imamo možgane, da z njimi samostojno razmišljamo. Pogovarjamo se o tem, kako bomo skupaj zgradili nov temelj za preživetje in življenje naprej, zase in za naslednje rodove – Temeljno družbeno pogodbo, ki bo postavila ljudstvo na prvo mesto, vrnila moč v naše roke in zagotovila neposredno vladavino ljudstva - ljudovlado, kot so jo živeli naši karantanski predniki.26. decembra letos, na dan, ko bomo praznovali 35 let od prvega plebiscita, bomo izvedli PLEBISCIT 2.0. Tokrat ne bomo odločali o tem, ali želimo svojo državo – to že imamo. Odločali bomo, kakšno državo želimo – državo brez korupcije, brez privilegijev, brez politične trgovine, kjer bo oblast – oziroma vodenje države – trajno v rokah ljudstva.Naša Temeljna družbena pogodba je preprosta v svojem bistvu:Ljudstvo je edini zakoniti lastnik države in nosilec vladavine, nad ljudstvom ni in ne bo nobene vlade, ne tuje in ne slovenske.Izbrali si bomo pa vodstvo in upravljanje v treh vejah vodenja države. Zakonodajni, izvršni in sodni veji vodenja in upravljanja države.Odločitve bomo sprejemali skupaj in neposredno.Zakoni služijo človeku in naravi – ne elitam.To ni sanjarjenje. To je načrt. In danes ga imamo prvič zapisanega, jasnega in izvedljivega.Dragi prijatelji, jutri bomo morda rekli: »Tam, na Vrhniki, smo začeli novo poglavje slovenske zgodovine.«A to bo resnica samo, če bo vsak izmed nas od danes naprej ambasador resnice, pravičnosti in svobode. Če bomo vsak dan širili glas o Temeljni družbeni pogodbi, o PLEBISCITU 2.0 in o tem, da je sprememba možna – če jo naredimo skupaj.Naša moč je v naši enotnosti. Naša prihodnost je v naših rokah. 26. decembra bomo skupaj zapisali novo zgodbo – zgodbo, ki jo bodo ponosno brali naši vnuki.Slovenija – vstani! Čas je, da se vrnemo domov – k sebi in drug k drugemu.Hvala vam. Ladislav Troha Vrhnika, 16.08.2025KJE STE BILI V SOBOTO?Dragi rojaki,v soboto se nas je na Vrhniki zbralo 10 pogumnih. Samo deset! In vendar je vsak od teh desetih naredil veliko več kot tisti, ki so ostali doma – premagal je strah in prišel.Vsi vemo, zakaj nas ni bilo več.Ker se ljudje bojijo.Ker še vedno velja socialistična vzgoja: "Bodi tiho, ne delaj zoper oblast, sicer boš imel težave."Ker v podzavesti še vedno verjamemo, da je nevarno delati nekaj, kar ni od oblasti dovoljeno in od ugrabljenih medijev propagorano.Ampak prav to je dokaz, da delamo PRAV.Če bi delali nekaj nepomembnega, za oblast nebmnevarnega, celo za njo koristnega, nas oblast ne bi skrivala, ne bi nas cenzurirala in ne bi se nas bala.Resnica je: strah nas hromi. A dokler bo vsak čakal drugega, se ne bo zgodilo nič.Vprašajte se iskreno: Zakaj me ni bilo v soboto? Denar? Strah? Nevera vase, da lahko kaj spremenimo? Lahko bom vidna/viden v videu? Bom morala/moral kaj povedati? Se izpostaviti? Česa ste se bali, da vas ni bilo z nami? Iskreno sebi odgovorite. Kdor nas kliče in sprašuje, ali je bilo kaj ljudi, naj se zave – tisti, ki sprašuje, je bil največkrat med tistimi, ki so manjkali. Če je takih 20, ki čakajo druge, jih je že 20 premalo. Ampak 10, ki so prišli, in 20, ki so čakali, je skupaj 30. To pa je že številka, ki bi jo lahko pokazali za spodbudo ostalim. Zato je čas, da vsak sam pri sebi premaga strah. Nihče drug tega ne more narediti namesto vas.Ko bomo začeli prihajati, kljub temu da je v pregovovorno demokratični državi to "prepovedano" in lahko nevarno, se bo zgodil preboj.Oblast stavi na to, da bomo ostali doma. Mi pa pokažimo, da nismo oblasti boječi hlapci, ampak svobodni ljudje.Ne sprašuj več, ali je bilo kaj ljudi.Ti bodi tisti, ki pride.Ti bodi zgled drugim.Tako se bo slovenski narod dvignil. In, ko se bo dvignil vsak, ne glede, če bodo ostali še klečali pred oblastjo, ki pripada ljudem in ne peščici povzpetnikov, ki so jo narodu ukradli, bomo prišli do tiste svobodne, pravične in suverene in uspešne Slovenije, ki jo vsi želimo.Strah je največji sovražnik. Ko ga premagamo, zmaga narod in se rodi resnična svoboda. Predlog in pobuda: Zberite vsaj 10 pogumnih v vaši lokalni skupnosti in se srečamo, da se digovorimo kaj je treba narediti, da izpeljemo PLEBISCIT 2.0 še letos. Ko boste nared, pokličite na 031 274 419 in uskladimo termin srečanja. KDOR HOČE NEKAJ NAREDITI, BO POISKAL REŠITVE, KDOR NE ŽELI NAREDITI KAR JE V TEH ČASIH NUJNO, BO POISKAL IZGOVORE. Zakaj ukrepati TAKOJ zdaj?1. Stranke, ki skrbijo le zase in svoje privilegije.2. Negativna kadrovska selekcija – najboljši bežijo, povprečni in poslušni vodijo in sprejemajo politikantske odločitve.3. Razmah povzpetništva politikantov.4. Načrtna delitev naroda na “leve” in “desne”.5. Gospodarsko nazadovanje, prehitevajo nas mnoge države, ki so leta 1990 zelo zaostajale za nami. (Češka, Poljska, Romunija, Hrvaška...)6. Dolžniško suženjstvo–25.000 € dolga na vsakega Slovenca.7. Beg možganov – mladi izobraženi bežijo v tujino.8. Vse višji davki, nižje plače in pokojnine.9. Vse več ljudi na minimalcu, vse več revščine.10. Prekomerno priseljevanje tujcev brez nadzora.11. Porast kriminala in negotovost na ulicah.12. Ugrabljene vse institucije in mediji, ki molčijo.13. Sodstvo nima zaupanja ljudi, pravične pravne države ni.14. Ropanje narodovega premoženja. (Oškodovanje za preko 400 mlrd €)15. Uničevanje malih podjetij in podjetnikov.16. Možnost nove plan-demije in drugih napadov na vse nas.17. Izguba suverenosti z možnostjo razpada inpriključitve sosednjim večjim državam.Kaj lahko stori vsak od nas?1. Vključi se v pripravo PLEBISCITA 2.0.2. Širi vsa sporočila Gibanja OPS naprej.3. Poveži se z ljudmi v svoji občini/deželi, določite točke za glasovanje 26. 12. 2025.4. Bodi zgled, ne išči izgovorov ampak rešitve.Povej naprej!Ekipa OPS

Thu, 7. Aug 2025 at 12:47

402 ogledov

Vabilo na zgodovinsko srečanje na Cankarjevi Vrhniki
VABILO NA ZGODOVINSKO SREČANJE NA CANKARJEVI VRHNIKIPetek, 16. avgust 2025, ob 10.00Cankarjev dom, Vrhnika ZA SVOBODO, RESNICO IN PRIHODNOST NAŠIH OTROK! Čas je, da se ljudje povežemo in ZARES odločimo o svoji prihodnosti!Prvo srečanje bomo namenoma izvedli na Vrhniki, v rojstnem kraju našega največjega pisatelja Ivana Cankarja, ki se je kot malokdo zavzemal za pravično, suvereno in svobodno Slovenijo že v njegovih časih. (1876 - 1918)Zaradi te svoje neomajne drže je bil – kot danes že vemo – umorjen, ker je nasprotoval tistim silam, ki so po razpadu Avstro-Ogrske hoteli priključiti Slovenijo v kraljevino SHS, proti volji mnogih Slovencev.Zdaj prihaja čas resnice.Čas, da Slovenijo osvobodimo iz primeža globoke države, kjer še vedno vladajo dediči istih sil, ki so naši domovini že nekoč ukradli prihodnost.Knjiga UGRABLJENA in prva objava nove Temeljne družbene pogodbe sta zbudili novo upanje in novo hrepenenje. Zdaj je nastopil čas za ljudsko organizacijo in dogovor o plebiscitu 26. decembra 2025. Pridite! Povejte! Povežite se z nami!Za resnično suvereno, pravično in svobodno Slovenijo svobodnih in srečnih ljudi!ZDRUŹEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA NAREDITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA.Povej naprej!
Teme
gospodarstvo

Zadnji komentarji

vapanaki vapanaki :

26.5.2025 16:16

PANDEMIČNI SPORAZUM I PAKET ZA PRIHODNOST SZO/OZN je uspelo prepričati predstavnike držav, da so podpisali dva nevarna sporazuma. To sta Sporazum o pandemiji in Pakt za prihodnost. Pakt za prihodnost OZN velja za vse krize, ne le za pandemije. Lahko so podnebne, socialne, migrantne ali kakšne druge. Podpisano je bilo pred 8 meseci. Bilo je nekaj proti in 15 se jih je vzdržalo. Od 194 držav bi jih moralo 98 glasovati proti, da bi ga zavrnili. Ampak to se ni zgodilo. Kar zadeva sporazum o pandemiji, je bilo za njegov sprejem dovolj 83 glasov, zanj pa je glasovalo 124 držav. Torej je bilo sprejeto z veliko večino. Vendar se je 46 držav vzdržalo glasovanja - med njimi ZDA, Rusija, Izrael, Iran, Slovaška, Poljska, Afganistan, Jemen itd. Neodločenih je bilo tudi 11, a nihče se ni glasno izrekel proti sporazumu. Čeprav je Pakt za prihodnost bolj celovit in zato nevarnejši, večina kritikov že leta napada sporazum o pandemiji, zato je ustanovitev Pakta za prihodnost ostala neopažena in zlahka sprejeta. Tukaj je bila storjena velika strateška napaka, vendar obstajajo razlogi, zakaj se ljudje še posebej negativno odzivajo na sporazum o pandemiji. Preden se je ta zgodba začela, je bil namreč izveden na hitro revidiran Mednarodni zdravstveni pravilnik (IHR) in vse spremembe so bile vključene v sporazum o pandemiji. Ena najpomembnejših novosti je, da bo v prihodnje generalni sekretar SZO lahko razglasil katero koli zdravstveno krizo in določil ukrepe za odziv nanjo. Če se spomnite, je bilo leta 2020 enako, čeprav takrat tega pravnega okvira niso imeli. Skoraj nihče si ni upal nasprotovati odločitvam SZO. Druga nevarnost je, da lahko generalni sekretar SZO zahteva uporabo ukrepov, tudi če obstaja le potencialna nevarnost za zdravje ljudi - če oceni, da bi ga bilo mogoče razviti. Posebej problematično je, da sta oba sporazuma zavezujoča, tako da bi bila vsaka država podpisnica dolžna izvesti ukrepe, ki jih predpisuje SZO/OZN, v primeru nastanka nove krize. Seveda po postopku ratifikacije. In lahko bi trajalo 1-2 leti. Po tem se od vsake članice ZN/SZO pričakuje, da bo upoštevala določbe ustreznih pogodb, ne glede na to, ali je zanje glasovala ali ne. Če nekomu ni všeč, se lahko vedno odloči, da zapusti SZO/OZN. Še ena stvar velja posebej za teoretike zarote in druge ljudi, ki nasprotujejo uradni pripovedi SZO. S podpisom te pogodbe so se države zavezale k boju proti tako imenovanim dezinformacijam v medijih in na spletu. Natančneje, proti vsem informacijam, ki jih SZO ne blagoslovi. Te neželene informacije se imenujejo INFODEMIJ in znano je, da so bila že vložena precejšnja sredstva v prepoznavanje in onemogočanje profilov, posameznikov in raziskovalnih centrov, ki so v nasprotju z uradno pripovedjo SZO. Ta točka je bila vključena tudi v Pakt za prihodnost – PO GLASOVANJU. Zločin v akciji. Kaj pa zdaj? Zdi se, da potrebujejo le še eno dobro plandemijo, da nas spet zvezajo z enim kot zadnjič. Ampak to je pravzaprav njihov največji problem. Večkrat so poskusili s ptičjo gripo, opičjimi kozami itd., vendar so bili odzivi ljudi ničelni, zato so obupali. Vsi ti zakoni, sporazumi, pogodbe in predpisi ne bodo pomenili popolnoma nič, če ne bodo prišli do neke nove korone, ki bo večini ljudi vzela sapo. Če tega nimajo, nimajo ničesar. Če pa udarijo z novo zgodbo o vampirjih in ljudem vsadijo strah v kosti, lahko zaprejo svet tudi brez sporazuma o pandemiji in pakta o prihodnosti..
vapanaki vapanaki :

22.5.2025 13:36

ALARMANTNO: Sprejet je bil novi pandemični sporazum SZO - GLOBALNI NAPAD NA NAŠE PRAVICE IN ZDRAVJE! Na skupščini Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) je ZA glasovalo 124 držav, 11 pa se jih je vzdržalo. ZDA niso več članica SZO, vendar tega nevarnega dokumenta niso jasno obsodile. To ni boj proti bolezni - to je boj za DENAR, MOČ in NADZOR. James Roguski v šokantnem intervjuju razkriva pravo ozadje "pandemične pogodbe": To je koruptiven poslovni načrt, ki preusmerja milijarde dolarjev iz javnih proračunov v roke velikih farmacevtskih podjetij in svetovnih birokratov. SZO postane osrednji kanal za financiranje proizvodnje cepiv, testov PCR in "opreme za pandemije" s ciljem vzpostavitve trajne pandemične infrastrukture. To ni zdravstvo - to je NAČRT ZA TRAJNO KRIZO! Iskanje novih patogenov bo financirano za ohranjanje strahu, sprožanje "pandemij" in upravičevanje nenehnega cepljenja ter omejevanja svoboščin. Vlade so krive za pretekle ukrepe - zaprtja, cenzuro, segregacijo - in zdaj si želijo umiti roke za to tako, da nadzor predajo SZO. Ampak SZO ima samo priporočila - prave odločitve sprejemajo naše vlade! Ne nasedajmo več! 1. junija 2024 so bile sprejete spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (IHR), ki so SZO dale še večji vpliv. Države imajo čas do 19. julija 2025, da jih zavrnejo - vendar se mora glas dvigniti zdaj. To je model globalnega fašizma - zavezništvo politikov, korporacij in "filantropskih" fundacij proti interesom ljudi. Cenzura, nadzor, biološki poskusi, vse pod krinko "skrbi za zdravje". Roguski jasno pove: To je bila biološka vojna, democid. Ljudem so odrekali zdravila, ubijali so jih bolnišnični protokoli, medtem ko so ustvarjalci te lažne krize bogateli. Ne smemo molčati. To je trenutek, ko se moramo odločiti: ŽIVLJENJE IN SVOBODA ALI STRAH IN SUŽENJSTVO..

Prijatelji

Dajana  BabičViktor Moravec

NAJBOLJ OBISKANO

Zgodba o uspehu z nesrečnim koncem ali kako bomo v 15-ih letih prvi v Evropi