V razmislek o vzgoji in izobraževanju naših otrok
Domala vsi voditelji tega sveta imajo pred svojimi imeni in priimki zapisane zveneče takšne in drugačne celo znanstvene naslove (dr. mag. doc. itd) Kaj je potem narobe s to njihovo izobrazbo, da je kljub vsemu temu učenju na svetu toliko slabega?
Ekipa OPS
Drugačna politika

Sreda, 21. Julij 2010 ob 13:34

Odpri galerijo

Domala vsi voditelji tega sveta imajo pred svojimi imeni in priimki zapisane zveneče takšne in drugačne celo znanstvene naslove (dr. mag. doc. itd) Kaj je potem narobe s to njihovo  izobrazbo, da je kljub vsemu temu učenju na svetu toliko lačnih in toliko  nesoglasij, konfliktov, vojn in nasilja? Če bi bila izobrazba v šolah pravilna nebi bilo na svetu nobenega lačnega in nobene vojne.

Ta razmišljanja z veseljem podarjam vsem, ki jih hočete sprejeti. So le delček – upam, da tisti zadnji, manjkajoči - spodbude k temu, da bi tudi vi podali svoja mnenja o vzgoji in izobraževanju v šolah.

Razmišljanja, ki bodo ne šablonska, nepolitična, nereligiozna in, kar je najpomembnejše predvsem odgovorno človeška. V mislih imam tudi(!), a ne le(!!!) razmišljanja ljudi, poklicno delujočih  v vzgojno-izobraževalnem področju. Ljudje nismo nikogaršnja lastnina! Zato tudi šolniki niso tisti, ki bi si kot edini smeli vzeti pravico (monopol) za izdelavo programov in vsega, kar sodi in ne sodi zraven (literatura, pripomočki, prostori, poučevanje, izpraševanje, itd.).
 
Trdno sem prepričan, da so to ljudje, ki kot posameznik, človek – starš ali ne starš po svojih letih izkušenj, zrelosti, odgovornosti, etično in moralno vzorno prenaša etične vrednote človeštva na mlajšo generacijo. Ker pa šolnik kot posameznik ni zgolj izkušen, zrel in odgovoren človek drugače, temveč je po svoji poklicni plati, strokovni delavec te družbe, vzgojen in izobražen za vzgojo in izobraževanje ne samo svojih in pa otrok, s katerimi ima slučajne stike, pač pa za vzgojo in izobraževanje celih skupin mlajše generacije, je dolžnost in to se od šolnikov tudi pričakuje in zahteva, da prenese nauke za vsak bodoči trenutek življenja otrok in mladostnikov na nevsiljiv, ne prisilen, prijazen, motivacijski, v skladu z zmožnostmi in sposobnostmi primeren način in obliko.
 
Možno je vse, le če nam ni vseeno.
 
Kar pa nam, ki smo ljudje, ki imamo pamet zato, da lahko tudi in predvsem zdravo razmišljamo, nikakor ne sme biti, niti kadarkoli postati. Vdajanje v usodo, bi se temu reklo, je tako, kot da bi se prepustili toku, pa če je ta še tako slab, viharen, potapljajoč, grozljiv… Nismo rastline, da bi nas drugi gojili, ker sami tega nismo sposobni. Nismo odvisni od tega ali nas bo kdo zalil, če ne, bomo oveneli in ne preživeli. Le mi sami smo tisti, ki smo si gospodar in kakor si bomo postlali, tako bomo ležali. Zato nam vsaj nekaterim ni vseeno, kaj se dogaja z nami. Na kar seveda vplivajo predvsem odnosi, v katerih pa smo udeleženi vsi.
 
Kaj, koliko in kako prispevamo k prijaznosti in ohranjanju narave, katere zopet samo del smo in ji nimamo pravice škodovati in jo uničevati, pa odločimo sami. Zopet smo pri vzgoji in izobraževanju. Otroka, ki se ga ne nauči učiti se lepot življenja, ki se mu ne nudi vzor ljubezni vsaj na nekaterih mestih, med katere štejem, če že ne družino, pa vrtec, šolo, se tako ne nauči v življenju najvažnejše, to je odločati se. Zakaj je tako? Ker nima ciljev ali če že, ne nujno njemu in družbi pravih. Nihče temu otroku ni pokazal, kako izbirati med nešteto možnostmi. Ker ta otrok ne ve, katere so tiste - boljše in tiste – slabše. Kaj lahko razberemo iz tega? Da ga tisti, s katerimi je imel stike, najpomembnejšega ni naučil. To je:  osnov -  za življenje.
 
Zakaj hoditi v šolo. Ali smo sami, ko smo bili še otroci razmišljali zakaj je treba hoditi v šolo. Takoj, ko so otroci dovolj stari jih pošljemo v šole in vse kar v večini vemo mi in naši otroci je, da se morajo izobraževati, da bi po tem pridobili službe in s tem zaslužek za preživetje. Toda, kaj pomeni biti izobražen? Ali to pomeni narediti razrede osnovne, poklicne ali srednje šole s čim boljšim uspehom, narediti izpite?
 
Mnogi so se sposobni naučiti veliko podatkov na pamet, prepisati od loga drugega ali pa iz  listka cel izpit. Nekaterim je menda omogočeno, da celo s pomočjo vplivnih stricev ali očetov uspešno zaključijo neko šolo. Ali vse to počnemo, da bi si potem služili vsakdanji kruh? Pa ne samo sebi, tudi drugim. S svojo tako ali drugače pridobljeno » na trgu« ponujeno izobrazbo po tem celo življenje režemo kruh sebi in drugim.
 
Problem je, ker to počnejo s posebno vnemo in pristojnostjo ravno tisti, ki so se najbolj učili na pamet. Hodimo v različne šole in se izobražujemo, kar pomeni, da se učimo matematiko, zgodovino, zemljepis, biologijo. Zakaj? Ali je izobrazba le stvar opravljanja izpitov in dodajanja nekaj črk pred svoje ime, ali je to čisto nekaj drugega?
 
Poglejmo vsaj malo okoli sebe in videli bomo v kakšni grozni zmedi je današnji svet. Ali opažate ta svet okoli sebe? Ali vidimo revne, ki nimajo dovolj hrane? Ki nikoli ne morejo na dopust in morajo za osnovno preživetje garati od jutra do večera? Medtem, ko se drugi, teh je neprimerno manj, vozijo v dragih avtomobilih, jahtah in lastnih letalih. Ali je prav da rečemo: » Takšno je življenje. Kaj hočemo, nekateri nimajo sreče.« Ali ne bi torej morali razmišljati o teh stvareh, ko smo še zelo mladi?!
 
Šola pa je tista, ki bi nas morala pripraviti na soočanje s to ogromno širino življenja, z njegovimi bitkami, bedami, trpljenjem in vojnami. Koliko nam v šolah govorijo o tem? Učitelji podajajo neka gola zapisana dejstva, podatke. A to gotovo ni dovolj, da bi znali spoznavati širino, da bi bili občutljivi na stvari, ki se dogajajo okoli nas! Lahko je postati uradnik, guverner ali znanstvenik, toda to ne zajema celotnega življenja.

Življenje je kot ocean. Ta pa ni le to kar vidimo na površju. Je vznemirljivo globok, v njem se pretakajo mogočni tokovi in poln je različnih vrst življenja. Vse to je morje in prav tako je z življenjem. V njem je mnogo vrst življenja, užitkov, bolečin, številnih sistemov in množično iskanje zadovoljstev-sreče. Oceanska razsežnost je celota njegove vsebine-ali smo pripravljeni nanj?!

Zakaj mi o tem ni nihče govoril v šoli? Podatki na podatke, spraševanja, kontrolne naloge, izpiti. V vsakem razredu je preveč deklic in dečkov učitelje tako zanima le pripravljenost na izpite, ne zanima jih očiščenje otroških src. Izobraževanje ne bi smelo biti le trpanje podatkov v naš spomin. Če znamo brati lahko vzamemo v roke enciklopedijo, podatke lahko poiščemo na straneh interneta in tako pridemo do vseh podatkov, ki jih potrebujemo.
Mislim, da je pravo izobraževanje nekaj popolnoma drugega, kot le učenje določenih podatkov na pamet, učenje določenih dejstev in opravljanje izpitov.
 
Dokler nas je strah, se ne moremo izobraževati! Ali sploh vemo kaj je strah? Ali se o tem učitelji pogovarjajo z otroki?
 
V šoli nam ni nikoli nihče rekel naj nas ne bo strah da je kontrolna naloga le vpogled česa še ne obvladamo dovolj dobro, čemu in komu je treba posvetiti več pozornosti. Če bi ravnali tako, sploh ne bi rabili izpostavljati najprej » petkarjev« , » štirkarje« , » trojkarje« , » dvojkarje« in po tem tiste, ki jih je treba osramotiti pred vsemi-» cvekarje« . Kajti ravno ta » cvekar« je morda najbolj od vseh razumel in ve kako npr. deluje avtomobilski motor, je izreden talent za glasbo. Na pamet pa se ni hotel-(mogel) naučiti kdaj je bila kakšna ofenziva med drugo svetovno vojno, ali pa kdaj je Jurčič napisal Desetega brata. Ali je bilo upravičeno, da je zaradi tega dobil » nalepko« slabšega učenca, in ga je ta spremljala celo življenje.
 
Nas je bilo strah svojih učiteljev, svojih staršev, starejših bratov, ali naših tet in tudi raznih avtoritet itd. Starejši imamo moč kaznovanja, moč da mlajše, otroke odrinemo ali pošljemo npr. v drugo sobo. Tako v šoli ali cerkvi, kot doma nas neprestano vzgajajo v strah. Naše življenje je izmaličeno od strahu in od mladosti do smrti nas je strah. Strah, da bomo zboleli, strah kako bomo plačali položnice itd.
 
Večino ljudi je strah. Ne recite » NE« prehitro! Mogoče niste razmišljali o tem, če pa se poglobite v problem strahu, boste opazili, da skoraj vse ljudi na tem svetu, pa naj bodo odrasli ali pa otroci, v srcu gloda nekakšen strah. Ali ni torej namen vzgoje pomagati vsakemu posamezniku osvoboditi se strahu, da bi lahko razvijal svojo inteligenco, človek ki bo razmišljal s svojo glavo, človek, ki si bo upal izražati svoje poglede na stvari in bo dajal svoj prispevek skupnosti v kateri živi in dela itd. Bo aktiven član družbe, saj je to pogoj za delovanje demokratične družbe. Ali v naših šolah usposabljajo naše otroke, za aktivno članstvo v demokratični družbi?
 
To bi moral biti cilj vsake šole, kar pomeni, da morajo biti najprej učitelji brez strahu. Kaj pomaga, če učitelji govorijo o pogumu, neustrašnosti, če se sami bojijo, kaj bo rekel ravnatelj, če se z njim ne bodo strinjali, kaj bodo rekli sosedi, trepetajo npr. pred svojimi možmi ali ženami.
 
Ali ni torej naloga vsakega izobraževalnega sistema v prvi vrsti nas osvoboditi strahu, na pa da nas zgolj pripravlja na opravljanje določenih izpitov in potem nalog v družbi?


Bistveni življenjski cilj vzgoje vsakega učitelja naj bi torej bil: pomagati od otroštva naprej, da se popolnoma osvobodimo strahu, da se spoznamo, odkrijemo svoje sposobnosti, svoja poslanstva in gremo v svet kot inteligentna človeška bitja, polni pravih pobud.
 
Pobuda je uničena, kadar le posnemamo, kadar smo omejeni s tradicijo, kadar slepo sledimo političnim voditeljem ali religioznim učiteljem.
 
Sledenje komurkoli je vedno pogubno za razvoj lastne inteligence. Sam proces sledenja ustvari občutek strahu (podrejenosti) in strah prepreči dojemanje nenavadnih zapletenosti življenja, ki je polno bitk, žalosti, revščine, bogastva in neizmerne lepote – lepote dreves, ptic in odseva sončnega zahoda na gladini jezera. Kadar smo prestrašeni, smo za vse to neobčutljivi.
 
Ali ste že kdaj na sprehodu, opazujoč revne ljudi, kmete, berače storili kaj prijaznega spontano, naravno, iz srca, ne da bi vam kdo povedal kaj storiti? Opazite lahko, da kadar nas je strah je vse to izključeno iz našega življenja. Postanemo neobčutljivi in ne opazimo kaj se dogaja okoli nas. Če nas je strah, se podredimo tradiciji ali sledimo kakemu voditelju ali duhovniku. Torej, ali ste kdaj v svojem življenju pomislili, da bi prosili učitelje, da bi se pogovarjali o tem, kar sedaj govorim.
 
Tega ni v učnih načrtih, pa čeprav so jih pripravljali najboljši strokovnjaki v naši deželi in to menda po vzoru še boljših strokovnjakov v svetu. Sami se prepričajmo ali učitelji naših otrok dojemajo in vidijo vse to. Pravilna vzgoja zahteva zelo inteligentne učitelje-inteligentne v pravem smislu, ne v smislu pridobljenih diplom. A kaj, ko je težava v tem, da so bili tudi oni deležni vzgoje, katero z večjimi ali manjšimi površinskimi popravki prenašajo naprej.
 
Takšna-drugačna vzgoja o kateri govorim, bi nas vse morala zanimati in bi se morali o tem pogovarjati z učitelji, to pa bi se morali pogovarjati tudi otroci z njimi, kajti odrasli bodo, se poročili, imeli otroke in morali bodo vedeti vse o življenju – življenju, ki je boj za vsakdanji kruh, življenju v katerem poteka boj za prestiž, kopičenju materialnih dobrin, boju za položaje, življenje z vso njegovo bedo in z vso njegovo nenavadno lepoto. Z vsem se bodo morali soočiti in živeti tudi naši otroci, in šola je mesto, kjer naj bi vse to pričeli razvozlavati.

Ali smo se v šolah pogovarjali o vrednotah, o notranjem bogastvu, kaj je bolj pomembno za vsakega posameznika duhovno rasti, se bogatiti duhovno ali kopičiti materialne dobrine?.

Ali se kdo pogovarja z otroci, kaj jim pomeni več: ali da jim da oče 20 evrov dnevno ali da jih dnevno pelje na sprehod v naravo. Se kdo pogovarja z njimi o tem brezglavem tekmovanju, kdo bo imel lepši avto, boljšo jahto, boljše naikice itd?! Se kdo pogovarja z njimi o odnosu med partnerjema, kaj je prava ljubezen, spoštovanje, prijateljstvu, o problemih ohranjanja narave?!
 
Ali nam je kdaj kdo povedal, da ni dobro kaditi tudi zato, ker odvržen ogorek v naravo onesnaži 40 litrov pitne vode in, da vodo tudi zato kupujemo v plastenkah, ki dodatno onesnažujejo okolje, ali smo kdaj razglabljali o tem, ali je v redu, da nekdo prodaja vodo, ki je last vseh nas? Ali smo kdaj razglabljali o berači, zakaj so na robu naše družbe, kaj se jim je zgodilo, smo zvedeli njihove življenjsko zgodbo ali je možen izhod iz takšne situacije, kako se temu izogniti, kako to ne postati? Ali se danes o vsem tem pogovarjajo v šoli?
 
Že zaradi tega, bi bilo to prav da bi se otroci seznanili, da vse to obstaja in da so to problemi tega sveta. Zaradi tega, da bi otroci znali izražati svoj individum in da jih ne bi bilo strah nastopiti pred sošolci, učiteljem. Tudi, če bi imeli o neki stvari čisto nasprotujoče mnenje, ki je plod čisto njihovega razmišljanja, njihove inteligence. Če učitelji učijo le fiziko, matematiko in zemljepis ter zgodovino, to očitno ni dovolj. Najbolj pomembno je, da smo prebujeni, čuječi, da sprašujemo, da spoznavamo, in da se prebudijo naše lastne pobude.
 
 
            Starši in učitelji bi torej morali skupaj rešiti problem strahu in s tem odpreti vrata lastnemu razumu na vse strani. Toda mi, starši, smo prestrašeni kaj bo z našimi otroci, če se ne bodo poročili ali, če ne bodo dobili zaposlitve. Bojimo se, da bodo skrenili na slaba pota in tega kar bodo rekli drugi ljudje. Zaradi tega strahu jih silimo v določene vzorce in prisile strahu, kjer pa ne morejo razvijati svoje inteligence.
 
 
Seznanjeni smo, da v svetu izven naše družine, izven našega doma, v Ameriki, v Rusiji in še kje pripravljajo pripomočke za množično uničevanje. Svet gre skozi strašno obdobje in vsi politiki, vsi voditelji, so zelo zmedeni, čeprav trdijo, da niso, kajti povsod so vojne, povsod so problemi. Svet trenutno ni nekaj lepega, mesto srečnega življenja. Ali ni vse to dogajanje plod tudi, in največ vzgoje, ki smo jo bili deležni. Govorim seveda o » nepravi« , zgolj površinski vzgoji, kajti, če bi bili v šolah soočeni s temi problemi in bi nam jih pomagali spoznati in poiskati rešitve za odpravo vzrokov, po tem teh anomalij ne bi bilo.
 
Če naši otroci ne bodo deležni prave vzgoje, bodo nadaljevali z ustvarjanjem sveta, ki bo ravno tako ali pa še bolj nesrečen, še bolj beden, še bolj zmeden.
 
Ali ni torej pomembno spoznati pravi način izobraževanja, da bomo sposobni ustvariti popolnoma drugačen svet-svet v katerem bomo skupaj živeli srečno, v katerem ne bo revnih in ne bogatih, niti velikih politikov, ki imajo vso moč, prestiž sijaj, niti zatiranih, ki nimajo nič in garajo do smrti. Mladi so tisti, ki bodo ustvarili nov svet, ne starejši ljudje, kajti starejši delujejo v smislu popolne zmede.
 
Le s pravilno vzgojo bodo mladi lahko ustvarili novi svet. Vse je v njihovih rokah, ne v rokah politikov ali duhovnikov. Če bodo pravilno vzgajani, bodo ustvarili čudoviti svet– neslovenski, neevropski, neruski, nekitajski ali ameriški svet in ne svet razdeljen po verski pripadnosti katoličanov, pravoslavcev, hindujcev, muslimanov, temveč svet, ki bo naš od vseh, svet, v katerem bomo vsi živeli skupaj v sreči. Zagotovo je ustvarjanje takšnega sveta v rokah mladih in od nikogar drugega. Zato je tako zelo pomembno, kako bodo ti mladi ljudje izobraževani in kakšne učitelje bodo imeli.

Če je učitelja strah, bo strah tudi njegove učence. Če je učitelj omejen, plehek, malenkosten in oblasten, ki le podaja podatke, potem bodo tudi učenci pridobili zavesti, ki so omejene, plehke, malenkostne, oblastniške in odrasli bodo v neobčutljivost in nerazumevanje življenja.

Torej resnično zelo pomembno je, da otroke vzgajamo in jih vzgajajo pravilno, kar pomeni, da zrasejo v svobodo. Toda svobodni ne morejo biti, če se bojijo nas staršev, učiteljev, oblasti, avtoritet, javnega mnenja ali mnenja stare mame. Prestrašenost od kogar in česar koli, ne vodi k svobodi! še manj k notranjemu miru in navdušenju.
 
Najbrž ste tudi vi opazili, da se učitelji niso nikoli poglobili v ta problem strahu, kajti v trenutku, ko so nas s prisilo-z » grozečo« prijaznostjo ali z discipliniranjem– pripravili v uboganje, se je pričel strah. Če učitelj, z namenom da prisili učenca v učenje, njega primerja z drugim učencem, če reče, da je nekdo manj inteligenten kot nek drug deček ali deklica, je to uničevanje.
 
V sedanjih šolah imamo izpite, ki pogojujejo strah in imamo sistem ocenjevanja, kar pomeni, da je učenec vedno primerjan z nekom drugim. Zato pametnejši ali bolj iznajdljiv postane bolj pomemben in nič več ni enako pomemben vsak posameznik. Če učenec ni zelo dojemljiv, za to, kaj se od njega pričakuje, kaj se navadno zgodi?
 
V šoli ga postavijo na rep, zapostavljajo-kar je neodgovorno, neobčutljivo dejanje učitelja, saj je ta učenec prav tako pomemben, kot kdor-koli drug. Neumnost- neobčutljivost-neinteligentnost učitelja potisne nekatere učence na rob razreda in njegova primerjava s » pametnejšimi« učenci jih uničuje. Toda primerjava je osnova našega tako imenovanega izobraževanja in celo naše celotne kulture. Naloga učitelja bi morala biti pomagati otroku, da bi spoznal samega sebe, a do tega mu ne more pomagati, če stalno primerja učenca z nekom drugim. Primerjava nas uničuje, zato se nikoli ne primerjajmo s kom drugim.

 
Celotno naše izobraževanje ni torej nič drugega kot krotenje, dresura in utrjevanje strahu.

To je grozljiva stvar.
 
Ali s pomočjo kontrolnih nalog in izpitov resnično ugotovimo sposobnost otroka? Otrok lahko ne opravi izpita, ker ima tremo, poln strahu pred izpitom, medtem, ko drugi, ker ni obremenjen z njimi, z lahkoto opravi izpit. Če bi otroka opazovali iz tedna v teden, če bi pozorno spremljali njegove lastnosti, opazovali njegov karakter, način igranja igre, način govorjenja, zanimanja, ki jih kaže, način učenja, način prehranjevanja, po tem bi spoznali učenca, ne da bi se naslanjali izključno na izpite, ki naj bi odkrivali njegove sposobnosti.
 
Zelo se spomnim na vsakokratno kepo, ki sem jo čutil v želodcu pred izpitom. Tudi takrat, ko sem se kakšno snov naučil tudi na pamet in sem zaradi tega bil prepričan, da znam.
 
Študent, ki je zelo spreten pri učenju, oziroma opravljanju izpitov, je lahko manj sposoben na drugih področjih in največkrat tudi je. Ocenjevanje, primerjanje in vsaka oblika prisile, skozi prijaznost ali grožnjo, pogojuje strah se vanj, ko smo mladi, ujamemo in se z njim borimo do konca življenja.
 
Že če nekdo reče- » moram se učiti« , je to nasilje. Nam potem odzvanja v glavah moram, moram kar pa moramo narediti, je nasilje nad samim seboj. » Moram se učiti, da bom opravil izpit.« Namesto, da bi si rekel, to snov bom z veseljem pregledal, ker bom v njej našel veliko zanimivega. Zato je vloga učitelja tako pomembna, da zna snov predstaviti, da je zanimiva in, da učence pritegne, da jo spoznavajo. Ali preberete cel časopis ali samo teme, ki se vam zdijo zanimive?
 
Ali bi vas osrečevalo, če bi se morali cel časopis naučiti na pamet? Ker, če ne, bi dobili negativno oceno. Če ni strahu se veliko lažje učimo. Če imamo občutek, da nismo prisiljeni v nič, bomo spoznali kaj nas v resnici zanima, in po tem bomo do konca življenja počeli tisto, kar resnično radi počnemo-kar je veliko bolj pomembno, kot postati nesrečen uradnik, ker pač moramo imeti službo. Početi nekaj ker starši silimo v to, ali ker tako zahteva družba, je neumnost.
 
Samo poglejmo stanje pri vpisu na fakultete. Kolikšna je zasedenost pri vpisu v ekonomsko ali pravno fakulteto? Najbrž to ni zaradi tega, ker bi vsi otroci srčno radi hoteli postati ekonomisti in pravniki. Najbrž to zahteva od mladih družba, trenutna situacija, vpliv in ambicije staršev, iskanje večjega kupa denarja in seveda najbrž tudi vpliv ameriških filmov o sposobnih advokatih in biznis menih.

Že s tem, kar resnično radi počnemo, naravno ustvarjamo nov boljši, nepokvarjen  svet. Delajmo tako in tisto, da bo naše delo postajala ljubezen, ki je vidna. Vendar ne moremo ustvarjati novega sveta, če smo prestrašeni.

Zato mora, vsaj v mladih, ostati duh upornosti.
 
Ali sploh vemo kaj je upornost?
 
Ko odraščamo, že v otroštvu, življenje pritiska na nas v obliki staršev, sosedov, učiteljev, tradicije, duhovnikov ter kulture družbe, v katero nas vzgajajo in skušajo vkalupiti. Vse to nas oklepa kot zapor in nas sili v takšne vzorce obnašanja, zato nismo nikoli to, kar smo v resnici.
Ali ni torej pomembno, da nam vzgoja pomaga k svobodi? Da lahko mislimo in živimo brez strahu in sami spoznavamo, kaj je ljubezen? Če imamo svoje otroke resnično radi, jih bomo vzgajali na tak način.
 
Pazili bomo, da bodo svobodni- svobodni v življenju in odraščanju brez strahu, svobodni v veselju. Toda obstaja zelo malo takih staršev na svetu, kajti večina jih zapoveduje svojemu otroku, da mora to in onega ne sme, da mora biti podoben nekemu vzornemu učencu ali svojemu očetu, da mora postati pravnik, policaj, pevec ali kar koli drugega. Vse eni sami pogoji, če bo pridna, bo to in če ne, bo hudo. Strah na strah. Žal, res žal mi je, ko se spomnim, da je iz strahu zaradi slabega uspeha ali česa drugega  v šoli ali staršev veliko-preveč mladih ljudi seglo po svojem življenju. Ali je vredno?
 
Ali smo kdaj pomislili, da se nepravilna vzgoja oz. izobraževanje kaže pri mladih v tem čemur smo priča dnevno. Ali pa na ta način izražajo svoj upor do tega norega sveta: droge, alkohol, nasilje, zgodnja spolnost, tavanje v megli, tavanje brez vizije, izgubljenost. Takšnega sveta mladi nočejo, ta svet je preživel, a ne damo jim možnosti, da bi naredili novega.
 
Zelo težko je razumeti vse te probleme in ko odrastemo, jih lahko spoznamo le, če znamo razmišljati, smo razvili inteligenco. Inteligenca se mora roditi, ko smo mladi, kar pomeni, da morajo vse to najprej spoznati učitelji. A zelo malo je učiteljev, ki bi bili razumevajoči, kajti za večino učiteljev pomeni učiti le posel zaradi denarja-službo. Niso šli v ta poklic zaradi tega, da bi izobraževali na tak način o katerem pišem (oz. razmišljam), pač pa zato, ker so jih tako usmerili njihovi starši. Morda zaradi tega, ker je to varna zaposlitev ali pa zaradi plače. Tako je po tem malo verjetno, da jih izobraževanje otrok kot tudi lastno izobraževanje v resnici zanima.
 
Svet se drobi, razpada na delčke. Vedno znova nastajajo vojne, nasilje se širi, lakota, beda in ustvarjanje bodočega novega sveta je na ramenih mladih. Toda mladi ne morejo zgraditi zdravega sveta, če v njih ni upornega duha, in takšnega pravega upornega duha ne morejo imeti, dokler obstaja strah, ki pohablja inteligenco. Torej ustvarimo možnosti, da naši otroci naredijo nov svet. Doma in v  šoli se vse začne.
 
Svoje razmišljanje sem napisal tako tudi zaradi tega, ker sem bil deležna vzgoje v šoli, ki mi ni pomagala spoznavati samega sebe in tega zapletenega sveta, za katerega sem zdaj prepričan, da ni samo golo zbiranje in pomnenje podatkov o njem. V šoli sem bil večkrat deležen celo udarcev, lasanja in drugih poniževanj. Kakor tudi nekateri moji sošolci. Tega učiteljem nisem zameril, saj zamere ne nosim v sebi.
 
Pred mojim priimkom ne iščite dodatkov v obliki titul, ker jih nimam. Hkrati pa nimam nič proti tistim, ki jih imajo, saj so se trudili, da so jih dobili. Siguren pa sem, da titula še ne zagotavlja tega, da človek razmišlja s svojo glavo in tako razvija svojo inteligenco. Večkrat mu naučenost teorije lahko celo bolj preprečuje, kot nasprotno, saj je naučene podatke pripravljen ponavljati v nedogled. Tako lahko kaj hitro pozabi, da bi bilo dobro, ko bi se sam dokopal do raznih ugotovitev.
 
Ali ni čudno to, da kar govori ali piše človek, ki ima pred priimkom dr., mag., največkrat vzamemo kot čisto zlato?! Nekdo pa, ki na veliko bolj preprost, življenjski, na ne naučen način, brez uporabe neskončnega števila tujk, pove globoke in svobodne misli, ni upoštevan. In to zgolj zaradi tega, ker nima pred priimkom zvenečega naziva.
 
Poznam tudi zelo izobražene ljudi, ki niso obremenjeni s svojimi titulami in jih tudi ne izpostavljajo. Ti so večinoma zares inteligentni in to dokazujejo brez, da bi ljudi obremenjevali s svojimi nazivi. Torej učenje zgolj za titule, boljšo zaposlitev, položaj pomeni zastoj pri razvoju inteligence. Svet oz. države v njem vodijo predvsem izobraženi ljudje z zvenečimi titulami, a kljub temu je na svetu veliko revnih, veliko lačnih, veliko vojn in bede. Ali ni to dovolj zgovoren dokaz, da je bilo nekaj hudo narobe pri njihovi vzgoji? Neverjetno je, da to dopuščajo in, da sami še naprej ustvarjajo nove in nove razprtije.

V razmislek torej vsem, še posebej pa snovalcem in izvajalcem učnih načrtov ter strategij pri vzgoji oz. izobraževanju naših otrok. S pomočjo svobodnega razmišljanja in visoko razvite inteligence ter zavesti naših otrok, bo nastajal nov veliko bolj prijazen svet za vse. Ali jim bomo to pustili in jim pri tem pomagali, jih podpirali in jim stali ob strani pa je na nas!

Naredimo takšno šolo, ki bo morda še koga spodbudila v podobna razmišljanja. Začnimo vsaj razmišljati o njej na  drugačen način. Verjamem, da bodo do drugačnih razmišljanj pozitivni tudi politiki, saj gre tudi za njihove otroke in bomo končno le naredili šolo, ki ne bo produkt nobene politične stranke, nikakršne religije, ideologije, kaj šele  kakšnih ozkih osebnih ambicij in ne bo nastajala s prepiranjem » kdo bo koga« . Ko bodo v parlament nekoč sedli ljudje, ki bodo deležni vsaj približno takšne vzgoje o kateri razmišljam, bomo na njih gotovo ponosni.
 
POTREBUJEMO ŠOLO ZA USTVARJANJE NOVEGA SVETA, SVETA POLNEGA RAZUMEVANJA ZA VSE, SVETA BREZ FIZIČNEGA IN PSIHIČNEGA NASILJA, SVETA, KI BO POLN LJUBEZNI ZA VSE LJUDI IN OSTALO NARAVO. 

Ladislav Troha
                                                          
                                                                                                                                                                  

Galerija slik

Zadnje objave

Thu, 2. Oct 2025 at 08:28

1301 ogledov

ANALIZA POGODB REPUBLIKE SLOVENIJE S PFIZER/BIONTECH – ZATAJENA RESNICA
1. UvodNa podlagi razkritih pogodb in amandmajev, ki jih je v imenu Republike Slovenije podpisala vlada z družbo Pfizer/BioNTech, razkrivamo resnico, ki je bila slovenski javnosti sistematično prikrita. Ministri za zdravje Janez Poklukar in Danijel Bešič Loredan so podpisovali pogodbe, ki so Slovenijo in njene državljane spravile v izredno neenakopraven in škodljiv položaj.Obenem izpostavljamo zločinsko ravnanje javnega medija RTV Slovenija, ki je kljub temu, da je bila 3. septembra 2021 uradno seznanjena s pogodbo in njenimi določili, v sredi največje procepilne kampanje zamolčala resnico. Namesto da bi državljane obvestila, da so cepiva po pogodbi lahko nevarna in z neznanimi dolgoročnimi posledicami, je RTV Slovenija sodelovala pri propagandi in zavajanju. To dejanje predstavlja zločin zoper človečnost, saj je neposredno prispevalo k množičnemu cepljenju brez informiranega soglasja.2. Ključne ugotovitve iz pogodba) Neznana učinkovitost in varnostV pogodbah je zapisano, da:dolgoročna učinkovitost cepiv ni znana,dolgoročni stranski učinki niso znani,cepiva bodo še naprej predmet študij po dobavi.Kljub temu so oblast, stroka in mediji trdili, da so cepiva varna in učinkovita.b) Razbremenitev proizvajalca odgovornostiPfizer in BioNTech sta bila popolnoma oproščena odgovornosti za posledice cepljenja. Vse breme odškodnin in tveganj je prevzela država – torej slovenski davkoplačevalci.c) Obvezni nakupi in plačila vnaprejSlovenija je naročila 4.242.025 odmerkov + še dodatnih 707.004 odmerkov.Plačilo je bilo izvedeno 100 % vnaprej, brez možnosti vračila.Če država ni potrdila naročila, je izgubila denar, Pfizer pa ni imel nobene obveznosti dostave.d) Slovenski prevzemnikiCepiva so bila razdeljena:50 % Salus d.o.o. (zasebno podjetje),25 % UKC Ljubljana,25 % NIJZ.S tem se odpira vprašanje o vlogi zasebnega podjetja pri poslu, vrednem več sto milijonov evrov.e) Pravna podrejenost tujim arbitražamVsi spori iz pogodb se rešujejo v skladu z evropsko arbitražo, kar pomeni, da Slovenija nima pravice reševati sporov pred lastnimi sodišči.3. Finančna in posredna škodaa) Neposredna finančna škodaCena cepiva Pfizer se je gibala med 15 in 20 evri na odmerek.Ob nakupu več kot 4,9 milijona odmerkov je Slovenija za cepiva plačala okoli 80–100 milijonov evrov javnega denarja.Velik del teh odmerkov je bil neporabljen in končal med odpadki.b) Posredna škoda – zdravje in življenjaSlovenija beleži povečano smrtnost v letih po začetku množičnega cepljenja.Tisoči ljudi so utrpeli poškodbe zdravja, vključno s srčnimi zapleti, nevrološkimi težavami in invalidnostjo.Ljudje niso bili seznanjeni z dejstvom, da cepiva še vedno sodijo v eksperimentalno fazo.S tem je bilo kršeno načelo informiranega soglasja, zapisano v Nürnberškem kodeksu in Helsinški deklaraciji.4. Zločin RTV SlovenijaRTV Slovenija je 3. septembra 2021 prejela kopijo pogodbe s Pfizerjem, v kateri je jasno zapisano, da cepiva niso dokončno testirana, njihova dolgoročna učinkovitost ni znana, in da obstajajo neznani stranski učinki.Kljub temu ni obvestila javnosti, temveč je nadaljevala z enostransko propagando za množično cepljenje.Zadnja sodba sodišča oz. sodba sodnika Jurija Švajcerja potrjuje, da so bili ljudje zavedeni in da je RTV SLO prikrila življenjsko pomembne informacije. RTV Slovenija pa je s prikrivanjem dokumentov in sodelovanjem pri propagandi soudeležena pri dejanju, ki ga je mogoče označiti kot zločin proti človečnosti in genocid, saj je neposredno prispevala k temu, da se je preko milijon naših ljudi cepilo brez, da bi se zavedali resničnih nevarnostih za svoje zdravje. 5. Sklep in pozivTe pogodbe in amandmaji dokazujejo:da je bila javnost zavedena,da je država nase prevzela vso odgovornost in finančno breme,da so politiki in mediji zavestno lagali,da je bil povzročena ogromna finančna in zdravstvena škoda,da je RTV Slovenija kot javni medij sodelovala pri zatajitvi resnice.Zahtevamo:1. Parlamentarno preiskavo o podpisanih pogodbah in vlogi odgovornih ministrov.2. Kazenski pregon odgovornih politikov, uradnikov in vodstva RTV Slovenija.3. Poravnava škode, kolikor je to sploh mogoče prizadetim posameznikom in družinam.4. Objavo vseh pogodb in aneksov v celoti, brez cenzure in sodbe Okrajnega sodišča v Ljubljani iz 25. avgusta 2025, ZSV 440/2023https://gibanjeops.si/post/847150/v-rtv-slo-smo-3-septembra-2021-vdrli-v-skrajni-sili-da-bi-resili-zivljenja-nasih-ljudi5. Sprejetje zakonodaje, ki bo preprečila, da bi se država še kdaj odrekla pravnemu varstvu in odgovornost prenesla z multinacionalk na državljane.Resnica je razkrita. Pogodbe, zdaj tudi s podpisi odgovornih oseb dokazujejo, da je šlo za največjo prevaro in zločin proti slovenskemu narodu v sodobni zgodovini.Ekipa OPSP.s. v nadaljevanju pogodbe in aneksi, kopije soglašajo z izvirniki. Delite poljubno po vseh kanalih z ostalimi.

Tue, 30. Sep 2025 at 09:28

352 ogledov

ZAHTEVEK ZA VRAČILO PLAČANIH RTV-PRISPEVKOV
RTV SlovenijaKolodvorska ulica 21550 LjubljanaZavezanec za RTV-prispevek:Ime in priimek: .........................................................Naslov: ................................................................Pošta in kraj: .............................................................EMŠO: ........................................Davčna številka: ........................................Številka zavezanca RTV SLO: ........................................TRR za vračilo: .........................................................ZAHTEVEKNa podlagi pravnomočne sodbe Okrajnega sodišča v Ljubljani (opr. št. ZSV 440/2023 z dne 25. 8. 2025, pravnomočna dne 12. 9. 2025), ki je ugotovila, da je RTV Slovenija v času epidemije covida-19 prikrivala življenjsko pomembne informacije, uveljavljam pravico do vračila vseh neupravičeno prejetih plačil RTV-prispevka v obdobju od 1. januarja 2020 do danes.Sodbo si lahko preberete preko te povezave:https://gibanjeops.si/post/847150/v-rtv-slo-smo-3-septembra-2021-vdrli-v-skrajni-sili-da-bi-resili-zivljenja-nasih-ljudiObrazložitevRTV Slovenija je kot javni zavod, ki se financira neposredno iz prispevkov državljanov, zavezana zagotavljati resnično, celovito in nepristransko obveščanje javnosti (Zakon o RTV Slovenija, 4. člen).Vendar je bilo ugotovljeno, da je v času epidemije covida-19 namerno prikrivala ključne informacije, s čimer je kršila zakon in ustavne pravice državljanov.Te kršitve niso prenehale – nasprotno, kljub pravnomočni sodbi RTV še vedno ignorira svojo zakonsko dolžnost in zavestno molči o zločinih, ki so bili storjeni v času kovida, s čimer nadaljuje brutalno kršenje pravic gledalcev, poslušalcev in plačnikov.Na podlagi navedenega zahtevam vračilo vseh plačanih prispevkov za navedeno obdobje skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi na zgoraj naveden TRR. Zahtevam pa tudi, da mi novih položnic ne pošiljate več, dokler:1. ne boste javno objavili te sodbe,2. ne boste pripravili posebne oddaje oziroma oddaj, namenjenih celoviti javni razpravi o ugotovljenih dejstvih, in3. ne boste vzpostavili uredniške prakse, skladne z zakonom in profesionalnimi standardi,ne priznavam več vaše pravice do izterjave plačila prispevka.Če vračila ne izvedete v roku 30 dni od prejema zahtevka, bom primoran sprožiti sodne postopke zoper RTV Slovenija in odgovorne osebe.V Ljubljani, dne .............. 2025Podpis zavezanca: _________________________.................................................................Ljudje, 600.000 nas je zavezancev za plačilo RTV SLO davka na ponumljanje, dajmo sprožiti MNOŽIČNO VSESLOVENSKO AKCIJO, ker samo z množičnostjo bomo dosegli cilj. Zato obveščajte ostale po vseh možnih kanalih. Ekipa OPS

Sun, 28. Sep 2025 at 17:14

146 ogledov

Manifest svobodnega človeka
1. Svoboda ni dar oblasti, ampak stanje duha.Svoboden sem, ker si upam povedati resnico, tudi ko to ni všeč ne oblasti, ne množici, ne mojim bližnjim.2. Svoboda se začne tam, kjer se konča strah.Dokler se bojim izraziti svoje mnenje, nisem svoboden. Če živim v strahu pred izgubo službe, ugleda ali udobja, sem še vedno v kletki, četudi so vrata odprta.3. Svoboda je odgovornost.Svoboden človek ne čaka, da mu drugi povedo, kaj je prav in kaj narobe. Odgovornost za svoje besede in dejanja prevzamem sam.4. Svoboda ni egoizem.Resnično svoboden sem, ko spoštujem svojo resnico in resnico drugega. Egoist ni svoboden, ampak ujetnik samega sebe.5. Najboljši suženj je tisti, ki misli, da je svoboden.Njegove verige so nevidne: udobje, tišina, poslušnost in prilagajanje. Zavračam iluzijo svobode, ki me drži v pokornosti.Moja zaobljubaBiti svoboden pomeni živeti brez laži – ne v sebi in ne navzven.Pomeni izražati resnico, čeprav boli in čeprav stane.Pomeni ne imeti gospodarja v sebi – ne strahu, ne pohlepa, ne potrebe po priznanju.Svoboden človek ne kleči pred oblastjo, ker ve, da je edina prava oblast v njem samem – v njegovi vesti, razumu in srcu.Povej naprej, če si se odločil postati SVOBODEN ČLOVEK. Ekipa OPS

Thu, 11. Sep 2025 at 10:19

6354 ogledov

V RTV SLO smo 3. septembra 2021 "vdrli" v "SKRAJNI SILI", da bi rešili življenja naših ljudi
Svetel zgled sodnika Jurija Švajnc­erja –zgodovinska sodba, ki vrača pravico ljudstvuV Gibanju OPS smo vedno opozarjali, da je naloga vsakega sodnika, uradnika, novinarja in politika služiti ljudstvu – častno, strokovno in pošteno. Žal smo prepogosto priča nasprotnemu: krivičnim sodbam, politično motiviranim procesom in molku medijev, ki prikrivajo in izkrivljajo resnico.Zato je še toliko pomembneje izpostaviti svetle zglede – ljudi, ki svoje delo opravljajo v skladu s prisego, ustavo, naravnim pravom in zdravo pametjo. Eden takih je sodnik Jurij Švajnc­er, ki je 25. avgusta 2025 na Okrajnem sodišču v Ljubljani izrekel sodbo v zadevi ZSV 440/2023. Ta je postala PRAVNOMOČNA 12.09.2025.Kaj je odločilo sodišče?Sodnik je ugodilo zahtevi za sodno varstvo in razveljavil odločbo Policijske postaje Ljubljana.Prekrškovni postopek proti kršiteljici, ki je vstopila v prostore RTV Slovenija, da bi opozorila na zavajajoče poročanje o cepivih, je bil ustavljen. Saj je skupaj z vsemi ostalimi, ki smo hoteli ljudi preko RTV SLO o laži, da so cepiva zoper Kovid 19 učinkovita in varna, ravnala v SKRAJNI SILI.Stroški postopka bremenijo prekrškovni organ.Zakaj je sodba precedenčna?Sodišče je priznalo, da je kršiteljica ravnala v upravičeni skrajni sili, ker je želela zaščititi zdravje in življenje ljudi.Sodba jasno povezuje pravico do obveščenosti (39. člen Ustave RS) s pravico do življenja, kar pomeni, da brez resničnih in celovitih informacij človek ne more svobodno odločati o svojem zdravju.RTV Slovenija kot javni zavod je bila v sodbi izrecno grajana, ker ni opravila svoje zakonske dolžnosti resničnega, celovitega in nepristranskega obveščanja.Sodba potrjuje, da je državljanska nepokorščina legitimna in celo nujna, kadar gre za obrambo višjih vrednot – življenja, zdravja, resnice.Pomen za prihodnostTa sodba odpira možnost za:odškodninske tožbe zoper RTV Slovenija in Republiko Slovenijo, ker javnost v času epidemije ni bila ustrezno obveščena,širšo razpravo o kazenski odgovornosti odgovornih oseb,krepitev koncepta neposredne ljudovlade, kjer ljudje niso dolžni slepo ubogati oblasti, ampak imajo pravico in dolžnost ukrepati v javnem interesu.V Gibanju OPS javno pohvaljujemo sodnika Jurija Švajnc­erja, ker je sodil častno, strokovno in pošteno. Takšni sodniki vračajo zaupanje ljudi v pravosodje in dokazujejo, da je mogoče soditi pravično, tudi kadar to ni v interesu oblastnih struktur.Kot dosledno grajamo sodnike, ki sodijo krivično, tako javno izpostavljamo in pohvalimo tiste, ki dokazujejo, da pravica še živi. Vsa čast in kapo dol pred takimi sodniki, naj temu zgledu sledijo tudi ostali.V nadaljevanju objavljamo celotno sodbo Okrajnega sodišča v Ljubljani (ZSV 440/2023), saj je to dokument zgodovinskega pomena, ki bo ostal zapisan kot zmaga resnice nad lažjo in kot opomnik, da so poštenost, čast in stroka še vedno vrednote, ki jih moramo braniti.Je upanje, je hrepenenje po tem, da uresničimo sanje mnogih iz leta 1990 -1991, da si bomo Slovenci ustvarili državo v kateri bomo živeli v sožitju, medsebijnem spoštovanju in vsi v duhovni in gmotni blaginji. Skrajni čas je, da dobijo možnost vodenja države ljudje, ki znajo delati ČASTNO, STROKOVNO IN POŠTENO.Povejte naprej, osnutek skupinske tožbe zoper odgovorne v RTV iz časa Kovid zločina sledi.Ekipa OPS

Sun, 17. Aug 2025 at 17:49

480 ogledov

Poročilo s I. srečanja za dogovor o izvedbi PLEBISCITA 2.0
Drage domoljubke, dragi domoljubi, spoštovani prijatelji,danes smo tukaj, ker verjamemo, da Slovenija zmore in mora postati to, kar smo si vedno želeli – domovina svobodnih, poštenih, ustvarjalnih in srečnih ljudi. Vemo, da tega ne bomo dosegli z obljubami politikov, ki so nam v treh desetletjih vzeli sanje in namesto svobode prinesli prezadolženo državo, prodano in okradeno ljudstvo in razklan narod.Zato se danes ne pogovarjamo več o tem, ali je potrebna sprememba – to vemo vsi, ki imamo možgane, da z njimi samostojno razmišljamo. Pogovarjamo se o tem, kako bomo skupaj zgradili nov temelj za preživetje in življenje naprej, zase in za naslednje rodove – Temeljno družbeno pogodbo, ki bo postavila ljudstvo na prvo mesto, vrnila moč v naše roke in zagotovila neposredno vladavino ljudstva - ljudovlado, kot so jo živeli naši karantanski predniki.26. decembra letos, na dan, ko bomo praznovali 35 let od prvega plebiscita, bomo izvedli PLEBISCIT 2.0. Tokrat ne bomo odločali o tem, ali želimo svojo državo – to že imamo. Odločali bomo, kakšno državo želimo – državo brez korupcije, brez privilegijev, brez politične trgovine, kjer bo oblast – oziroma vodenje države – trajno v rokah ljudstva.Naša Temeljna družbena pogodba je preprosta v svojem bistvu:Ljudstvo je edini zakoniti lastnik države in nosilec vladavine, nad ljudstvom ni in ne bo nobene vlade, ne tuje in ne slovenske.Izbrali si bomo pa vodstvo in upravljanje v treh vejah vodenja države. Zakonodajni, izvršni in sodni veji vodenja in upravljanja države.Odločitve bomo sprejemali skupaj in neposredno.Zakoni služijo človeku in naravi – ne elitam.To ni sanjarjenje. To je načrt. In danes ga imamo prvič zapisanega, jasnega in izvedljivega.Dragi prijatelji, jutri bomo morda rekli: »Tam, na Vrhniki, smo začeli novo poglavje slovenske zgodovine.«A to bo resnica samo, če bo vsak izmed nas od danes naprej ambasador resnice, pravičnosti in svobode. Če bomo vsak dan širili glas o Temeljni družbeni pogodbi, o PLEBISCITU 2.0 in o tem, da je sprememba možna – če jo naredimo skupaj.Naša moč je v naši enotnosti. Naša prihodnost je v naših rokah. 26. decembra bomo skupaj zapisali novo zgodbo – zgodbo, ki jo bodo ponosno brali naši vnuki.Slovenija – vstani! Čas je, da se vrnemo domov – k sebi in drug k drugemu.Hvala vam. Ladislav Troha Vrhnika, 16.08.2025KJE STE BILI V SOBOTO?Dragi rojaki,v soboto se nas je na Vrhniki zbralo 10 pogumnih. Samo deset! In vendar je vsak od teh desetih naredil veliko več kot tisti, ki so ostali doma – premagal je strah in prišel.Vsi vemo, zakaj nas ni bilo več.Ker se ljudje bojijo.Ker še vedno velja socialistična vzgoja: "Bodi tiho, ne delaj zoper oblast, sicer boš imel težave."Ker v podzavesti še vedno verjamemo, da je nevarno delati nekaj, kar ni od oblasti dovoljeno in od ugrabljenih medijev propagorano.Ampak prav to je dokaz, da delamo PRAV.Če bi delali nekaj nepomembnega, za oblast nebmnevarnega, celo za njo koristnega, nas oblast ne bi skrivala, ne bi nas cenzurirala in ne bi se nas bala.Resnica je: strah nas hromi. A dokler bo vsak čakal drugega, se ne bo zgodilo nič.Vprašajte se iskreno: Zakaj me ni bilo v soboto? Denar? Strah? Nevera vase, da lahko kaj spremenimo? Lahko bom vidna/viden v videu? Bom morala/moral kaj povedati? Se izpostaviti? Česa ste se bali, da vas ni bilo z nami? Iskreno sebi odgovorite. Kdor nas kliče in sprašuje, ali je bilo kaj ljudi, naj se zave – tisti, ki sprašuje, je bil največkrat med tistimi, ki so manjkali. Če je takih 20, ki čakajo druge, jih je že 20 premalo. Ampak 10, ki so prišli, in 20, ki so čakali, je skupaj 30. To pa je že številka, ki bi jo lahko pokazali za spodbudo ostalim. Zato je čas, da vsak sam pri sebi premaga strah. Nihče drug tega ne more narediti namesto vas.Ko bomo začeli prihajati, kljub temu da je v pregovovorno demokratični državi to "prepovedano" in lahko nevarno, se bo zgodil preboj.Oblast stavi na to, da bomo ostali doma. Mi pa pokažimo, da nismo oblasti boječi hlapci, ampak svobodni ljudje.Ne sprašuj več, ali je bilo kaj ljudi.Ti bodi tisti, ki pride.Ti bodi zgled drugim.Tako se bo slovenski narod dvignil. In, ko se bo dvignil vsak, ne glede, če bodo ostali še klečali pred oblastjo, ki pripada ljudem in ne peščici povzpetnikov, ki so jo narodu ukradli, bomo prišli do tiste svobodne, pravične in suverene in uspešne Slovenije, ki jo vsi želimo.Strah je največji sovražnik. Ko ga premagamo, zmaga narod in se rodi resnična svoboda. Predlog in pobuda: Zberite vsaj 10 pogumnih v vaši lokalni skupnosti in se srečamo, da se digovorimo kaj je treba narediti, da izpeljemo PLEBISCIT 2.0 še letos. Ko boste nared, pokličite na 031 274 419 in uskladimo termin srečanja. KDOR HOČE NEKAJ NAREDITI, BO POISKAL REŠITVE, KDOR NE ŽELI NAREDITI KAR JE V TEH ČASIH NUJNO, BO POISKAL IZGOVORE. Zakaj ukrepati TAKOJ zdaj?1. Stranke, ki skrbijo le zase in svoje privilegije.2. Negativna kadrovska selekcija – najboljši bežijo, povprečni in poslušni vodijo in sprejemajo politikantske odločitve.3. Razmah povzpetništva politikantov.4. Načrtna delitev naroda na “leve” in “desne”.5. Gospodarsko nazadovanje, prehitevajo nas mnoge države, ki so leta 1990 zelo zaostajale za nami. (Češka, Poljska, Romunija, Hrvaška...)6. Dolžniško suženjstvo–25.000 € dolga na vsakega Slovenca.7. Beg možganov – mladi izobraženi bežijo v tujino.8. Vse višji davki, nižje plače in pokojnine.9. Vse več ljudi na minimalcu, vse več revščine.10. Prekomerno priseljevanje tujcev brez nadzora.11. Porast kriminala in negotovost na ulicah.12. Ugrabljene vse institucije in mediji, ki molčijo.13. Sodstvo nima zaupanja ljudi, pravične pravne države ni.14. Ropanje narodovega premoženja. (Oškodovanje za preko 400 mlrd €)15. Uničevanje malih podjetij in podjetnikov.16. Možnost nove plan-demije in drugih napadov na vse nas.17. Izguba suverenosti z možnostjo razpada inpriključitve sosednjim večjim državam.Kaj lahko stori vsak od nas?1. Vključi se v pripravo PLEBISCITA 2.0.2. Širi vsa sporočila Gibanja OPS naprej.3. Poveži se z ljudmi v svoji občini/deželi, določite točke za glasovanje 26. 12. 2025.4. Bodi zgled, ne išči izgovorov ampak rešitve.Povej naprej!Ekipa OPS

Thu, 7. Aug 2025 at 12:47

408 ogledov

Vabilo na zgodovinsko srečanje na Cankarjevi Vrhniki
VABILO NA ZGODOVINSKO SREČANJE NA CANKARJEVI VRHNIKIPetek, 16. avgust 2025, ob 10.00Cankarjev dom, Vrhnika ZA SVOBODO, RESNICO IN PRIHODNOST NAŠIH OTROK! Čas je, da se ljudje povežemo in ZARES odločimo o svoji prihodnosti!Prvo srečanje bomo namenoma izvedli na Vrhniki, v rojstnem kraju našega največjega pisatelja Ivana Cankarja, ki se je kot malokdo zavzemal za pravično, suvereno in svobodno Slovenijo že v njegovih časih. (1876 - 1918)Zaradi te svoje neomajne drže je bil – kot danes že vemo – umorjen, ker je nasprotoval tistim silam, ki so po razpadu Avstro-Ogrske hoteli priključiti Slovenijo v kraljevino SHS, proti volji mnogih Slovencev.Zdaj prihaja čas resnice.Čas, da Slovenijo osvobodimo iz primeža globoke države, kjer še vedno vladajo dediči istih sil, ki so naši domovini že nekoč ukradli prihodnost.Knjiga UGRABLJENA in prva objava nove Temeljne družbene pogodbe sta zbudili novo upanje in novo hrepenenje. Zdaj je nastopil čas za ljudsko organizacijo in dogovor o plebiscitu 26. decembra 2025. Pridite! Povejte! Povežite se z nami!Za resnično suvereno, pravično in svobodno Slovenijo svobodnih in srečnih ljudi!ZDRUŹEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA NAREDITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA.Povej naprej!
Teme
Šolstvo

Zadnji komentarji

vapanaki vapanaki :

26.5.2025 16:16

PANDEMIČNI SPORAZUM I PAKET ZA PRIHODNOST SZO/OZN je uspelo prepričati predstavnike držav, da so podpisali dva nevarna sporazuma. To sta Sporazum o pandemiji in Pakt za prihodnost. Pakt za prihodnost OZN velja za vse krize, ne le za pandemije. Lahko so podnebne, socialne, migrantne ali kakšne druge. Podpisano je bilo pred 8 meseci. Bilo je nekaj proti in 15 se jih je vzdržalo. Od 194 držav bi jih moralo 98 glasovati proti, da bi ga zavrnili. Ampak to se ni zgodilo. Kar zadeva sporazum o pandemiji, je bilo za njegov sprejem dovolj 83 glasov, zanj pa je glasovalo 124 držav. Torej je bilo sprejeto z veliko večino. Vendar se je 46 držav vzdržalo glasovanja - med njimi ZDA, Rusija, Izrael, Iran, Slovaška, Poljska, Afganistan, Jemen itd. Neodločenih je bilo tudi 11, a nihče se ni glasno izrekel proti sporazumu. Čeprav je Pakt za prihodnost bolj celovit in zato nevarnejši, večina kritikov že leta napada sporazum o pandemiji, zato je ustanovitev Pakta za prihodnost ostala neopažena in zlahka sprejeta. Tukaj je bila storjena velika strateška napaka, vendar obstajajo razlogi, zakaj se ljudje še posebej negativno odzivajo na sporazum o pandemiji. Preden se je ta zgodba začela, je bil namreč izveden na hitro revidiran Mednarodni zdravstveni pravilnik (IHR) in vse spremembe so bile vključene v sporazum o pandemiji. Ena najpomembnejših novosti je, da bo v prihodnje generalni sekretar SZO lahko razglasil katero koli zdravstveno krizo in določil ukrepe za odziv nanjo. Če se spomnite, je bilo leta 2020 enako, čeprav takrat tega pravnega okvira niso imeli. Skoraj nihče si ni upal nasprotovati odločitvam SZO. Druga nevarnost je, da lahko generalni sekretar SZO zahteva uporabo ukrepov, tudi če obstaja le potencialna nevarnost za zdravje ljudi - če oceni, da bi ga bilo mogoče razviti. Posebej problematično je, da sta oba sporazuma zavezujoča, tako da bi bila vsaka država podpisnica dolžna izvesti ukrepe, ki jih predpisuje SZO/OZN, v primeru nastanka nove krize. Seveda po postopku ratifikacije. In lahko bi trajalo 1-2 leti. Po tem se od vsake članice ZN/SZO pričakuje, da bo upoštevala določbe ustreznih pogodb, ne glede na to, ali je zanje glasovala ali ne. Če nekomu ni všeč, se lahko vedno odloči, da zapusti SZO/OZN. Še ena stvar velja posebej za teoretike zarote in druge ljudi, ki nasprotujejo uradni pripovedi SZO. S podpisom te pogodbe so se države zavezale k boju proti tako imenovanim dezinformacijam v medijih in na spletu. Natančneje, proti vsem informacijam, ki jih SZO ne blagoslovi. Te neželene informacije se imenujejo INFODEMIJ in znano je, da so bila že vložena precejšnja sredstva v prepoznavanje in onemogočanje profilov, posameznikov in raziskovalnih centrov, ki so v nasprotju z uradno pripovedjo SZO. Ta točka je bila vključena tudi v Pakt za prihodnost – PO GLASOVANJU. Zločin v akciji. Kaj pa zdaj? Zdi se, da potrebujejo le še eno dobro plandemijo, da nas spet zvezajo z enim kot zadnjič. Ampak to je pravzaprav njihov največji problem. Večkrat so poskusili s ptičjo gripo, opičjimi kozami itd., vendar so bili odzivi ljudi ničelni, zato so obupali. Vsi ti zakoni, sporazumi, pogodbe in predpisi ne bodo pomenili popolnoma nič, če ne bodo prišli do neke nove korone, ki bo večini ljudi vzela sapo. Če tega nimajo, nimajo ničesar. Če pa udarijo z novo zgodbo o vampirjih in ljudem vsadijo strah v kosti, lahko zaprejo svet tudi brez sporazuma o pandemiji in pakta o prihodnosti..
vapanaki vapanaki :

22.5.2025 13:36

ALARMANTNO: Sprejet je bil novi pandemični sporazum SZO - GLOBALNI NAPAD NA NAŠE PRAVICE IN ZDRAVJE! Na skupščini Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) je ZA glasovalo 124 držav, 11 pa se jih je vzdržalo. ZDA niso več članica SZO, vendar tega nevarnega dokumenta niso jasno obsodile. To ni boj proti bolezni - to je boj za DENAR, MOČ in NADZOR. James Roguski v šokantnem intervjuju razkriva pravo ozadje "pandemične pogodbe": To je koruptiven poslovni načrt, ki preusmerja milijarde dolarjev iz javnih proračunov v roke velikih farmacevtskih podjetij in svetovnih birokratov. SZO postane osrednji kanal za financiranje proizvodnje cepiv, testov PCR in "opreme za pandemije" s ciljem vzpostavitve trajne pandemične infrastrukture. To ni zdravstvo - to je NAČRT ZA TRAJNO KRIZO! Iskanje novih patogenov bo financirano za ohranjanje strahu, sprožanje "pandemij" in upravičevanje nenehnega cepljenja ter omejevanja svoboščin. Vlade so krive za pretekle ukrepe - zaprtja, cenzuro, segregacijo - in zdaj si želijo umiti roke za to tako, da nadzor predajo SZO. Ampak SZO ima samo priporočila - prave odločitve sprejemajo naše vlade! Ne nasedajmo več! 1. junija 2024 so bile sprejete spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (IHR), ki so SZO dale še večji vpliv. Države imajo čas do 19. julija 2025, da jih zavrnejo - vendar se mora glas dvigniti zdaj. To je model globalnega fašizma - zavezništvo politikov, korporacij in "filantropskih" fundacij proti interesom ljudi. Cenzura, nadzor, biološki poskusi, vse pod krinko "skrbi za zdravje". Roguski jasno pove: To je bila biološka vojna, democid. Ljudem so odrekali zdravila, ubijali so jih bolnišnični protokoli, medtem ko so ustvarjalci te lažne krize bogateli. Ne smemo molčati. To je trenutek, ko se moramo odločiti: ŽIVLJENJE IN SVOBODA ALI STRAH IN SUŽENJSTVO..

Prijatelji

Dajana  BabičViktor Moravec

NAJBOLJ OBISKANO

V razmislek o vzgoji in izobraževanju naših otrok