Drugačna politika
Ekipa OPS
Drugačna politika

Ponedeljek, 17. Februar 2020 ob 14:29

Odpri galerijo

UVAJANJE DRUGAČNE POLITIKE -politike novega tisočletja

Nekatere opredelitve politike

Umestitev države. Država je osnovna oblika političnega organiziranja neke družbene skupnosti, kot formalni predstavnik družbene enotnosti pa opravlja celo vrsto funkcij, ki so nujne za življenje družbe kot celote. Država je torej oblika javne oblasti, ki je tej družbi odtujena in nadrejena katere osnovna funkcija je varovanje in pospeševanje določenega ustroja družbe.

Glavno sredstvo države je uporaba ali grožnja uporabe legitimnega prisiljevanja, bistvo njene državnosti pa je obstoj aparata javne oblasti, ki razpolaga z monopolom organizirane prisile in je ločen od družbe.

V tem splošnem organizacijskem okviru neke države je državljan vsaka fizična oseba, ki je pravno vezana nanjo tako, da so ji formalnopravno zagotovljene in dostopne vse osebne in ekonomsko-socialne pravice, in sicer ne glede na to, ali živi na ozemlju te države ali pa nekje v tujini.

Prej omenjeno družbo pa lahko opredelimo kot organizirano skupnost ljudi, ki so povezani z vzajemnim delovanjem na naravi in z najrazličnejšimi medsebojnimi odnosi. Pogoj nastanka in obstoja neke razredne družbe je proizvodnja različnih (materialnih) dobrin, iz katere izvirajo tudi odnosi znotraj nje.

Znotraj neke države imajo pomembno in velikokrat tudi odločilno vlogo politične stranke, ki jih kaže razumeti kot razmeroma stalne organizacijske tvorbe. Njihovo bistvo je v tem, da temeljijo na razredni razčlenjenosti družbe in si v okviru določene ideologije prizadevajo bodisi pridobiti ali ohraniti državno oblast oz., da bi bile v njen vsaj udeležene. V tej zvezi se srečujemo tudi s pojmom politika, ki predstavlja področje odnosov med posameznimi razredi v družbi oz. kot njihov odnos državne oblasti in boja za osvojitev ali ohranitev te oblasti.

Splošna umestitev politike. Po nekaterih zelo splošnih opredelitvah naših leksikografov naj bi politiko v ožjem smislu razumeli kot dejavnost neke države ali kot neko ravnanje, ki je usmerjeno nanjo. V širšem smislu pa naj bi kot politiko razumeli vsako družbeno dejavnost, s katero se ureja temeljni položaj človeka in družbenih skupin v posamezni družbi in v mednarodnih razsežnostih.

Bistvene prvine oz. sestavine politike po teh opredelitvah so: politični subjekti, kot osebnosti in nosilci te zavestne dejavnosti; politična ideologija, kot nauk o poglavitnih idejah v njenem okviru; in politična aktivnost, kot zavestna dejavnost v njenem okviru. Politika se običajno poimenuje glede na njene subjekte (npr. državna politika, strankarska politika, politika združenih narodov, ipd.), pa tudi po drugih merilih, med katerimi sta zlasti pomembna ozemeljski obseg in vsebina politične dejavnosti (npr. zunanja politika, notranja politika, stanovanjska politika, kulturna politika, znanstvena politika, itn.).

S proučevanjem in raziskovanjem politike se ponekod ukvarja posebna družboslovna veja, ki jo največkrat imenujemo "politologija" in jo opredeljujemo kot znanost oz. znanost o politiki. Nekateri politologijo uvrščajo med najstarejše znanstvene veje, ki pa so jo šele v novejšem času začeli uvajati tudi kot samostojno študijsko in raziskovalno smer.

Pri nas so še nedavno tega v okviru tovrstnega visokošolskega študija gojili vrsto njenih disciplin (npr. politična teorija, zgodovina političnih doktrin, politični sistemi, znanost o upravljanju , mednarodni odnosi, sodobno delavsko in socialistično gibanje, politična teorija socializma, ipd.).Medtem, ko so po zaključku študija iz tega okvira prihajali tako imenovani "politologi", ki naj bi se po teh opredelitvah znanstveno ukvarjali s politiko.

Vendar se je večina njih potem znašla na različnih bolj ali manj pomembnih mestih v državni upravi in v vodstvu podjetij. Tako je mogoče veliko teh kadrov najti med sedanjo tako imenovano "menedžersko elito", ki jo je naplavil prejšnji (socialistično-samoupravni) sistem.

Ustvarjalna opredelitev politike. Poleg navedenih zelo splošnih opredelitev politike, kakršne lahko srečamo samo v okviru nekdanjih socialističnih držav, pa, seveda, lahko zasledimo tudi popolnoma drugačne opredelitve politike. V strokovni literaturi razvitih držav je politika opredeljena kot zelo pomembna strokovna dejavnost, ki predvsem odloča o gospodarskem življenju in rezultatih gospodarske dejavnosti v neki družbeni skupnosti.

V okviru take strokovne dejavnosti se na ustvarjalen način in na znanstveni podlagi odloča o temeljnih ciljih za delovanje slednje, oz. se izbirajo ustrezne strategije za usmerjanje delovanja družbene skupnosti za doseganje njenih temeljnih ciljev. Na podlagi take dejavnosti se politika konkretizira z ožjo določitvijo ciljev v času in prostoru, z opredelitvijo potrebnih nalog in ciljno usmerjenih aktivnosti za njeno uresničitev.

Hkrati politika predstavlja tudi podlago za usmerjanje miselnega ustvarjalnega dela v družbeni skupnosti, ki jo v širšem smislu razumemo kot državo, v ožjem pa smislu pa kot posamezno gospodarsko družbo ali podjetje. Ustvarjalnost (razumemo jo kot razmišljanje, ki rodi nove ideje) oz. ustvarjalno delo je potemtakem ključni dejavnik pri oblikovanju in udejanjanju tako opredeljene politike.

V razvitem zahodnem svetu torej politiko opredeljujejo kot ustvarjalno dejavnost, v okviru katere se iščejo in izbirajo temeljni cilji neke družbene skupnosti, medtem ko je odločanje v politiki osrednje jedro njene državnosti. Pripravljanje osnov politike je zato treba razumeti kot zelo zahtevno strokovno delo, ki mora biti med drugim naslonjeno tudi na znanstvena izhodišča in ustvarjalno razmišljanje tistih, ki predlagajo določeno politiko.

To pa so izbrani predstavniki družbene skupnosti (poslanke in poslanci) v njenem najvišjem državnem organu (parlamentu) in poleg njih tudi nekateri zaposleni v državnih organih, ki imajo posebna pooblastila. Predstavniki družbene skupnosti v njenem parlamentu oz. po naše poslanci se tako pri oblikovanju in udejanjanju določene politike pojavljajo v posebej zahtevni vlogi, saj preverjajo zamisli take politike, jo dopolnjujejo in potrjujejo ter pooblaščajo določene državne organe oz. druge izvajalce za njeno uresničitev.

Tako oblikovana politika neke družbene skupnosti se potem v najožjem smislu vsebinsko nanaša na proizvodnjo, tržno in finančno usmeritev njenih gospodarskih delov oz. na posamezne gospodarske družbe ali podjetja. Razen tega se sprejeta politika odraža tudi v medsebojnih (človeških) odnosih znotraj teh delov, z vidika bodočnosti (razvoja) pa se nanaša tudi na znanost. Politiko takih gospodarskih delov je sicer mogoče obravnavati celovito, toda v resnici je njihova politika sestavljena iz vrste ožjih politik:

razvojna politika, glede razvoja njenega celotnega poslovnega procesa s posebnim poudarkom na inovacijski dejavnosti, razvoju izdelkov in tehnologije ter zato potrebnih investicij; politika kakovosti, glede stopnje kakovosti izdelkov, ki jo omogoča vgrajena tehnologija proizvodnega procesa in zahteva tržišče oz. jo je pripravljeno tudi plačati;

finančna politika glede preskrbe, preoblikovanja, uporabe in vračanja vseh vrst finančnih sredstev; proizvodna politika glede obsega in asortimana tržno želenih izdelkov, tehnologije proizvodnega procesa, tehnične ravni proizvodnje, ipd.;

politika nabave, glede obsega, načina in virov preskrbe s surovinami, materiali, energijo, storitvami, ipd. politika prodaje glede plasiranja izdelkov in doseganja potrebne donosnosti in tržne vrednosti prodanih izdelkov in storitev;

in kadrovska politika  glede izbire, izobraževanja in razmeščanja strokovnih in vodilnih ter drugih kadrov, kot tudi glede življenjskih in delovnih razmer v gospodarski družbi, ravni plač, ipd.

Morda kaže k navedenim opredelitvam politike dodati še to, da je na ustvarjalnost in znanost naslonjena politika v primerjavi z drugačnimi pristopi lahko tudi veliko bolj dolgoročna. Poleg tega pa ustvarjalen in znanstven pristop pri oblikovanju politike zagotavlja tudi precej več manevrskega prostora.

Preživelo razumevanje politike. Mnogi podatki in izkušnje kažejo, da je navedena ustvarjalna opredelitev politike pri nas zelo zapostavljena. Pri nas namreč še vedno prevladuje razumevanje politike, kot je bilo razširjeno v preteklem (socialistično-samoupravnem) obdobju in ga nakazuje prej omenjena splošna opredelitev politike. Po tem razumevanju je politika zgolj samo nekakšna stalna planska odločitev ali pravilo obnašanja  v možni situaciji, medtem, ko je planiranje najširši okvir poslovnega odločanja v taki družbenopolitični (samoupravni) skupnosti.

Vendar očitno velja podpirati in se zavzemati za omenjeno ustvarjalno opredelitev politike, medtem, ko gre planiranje razumeti kot pomembno sredstvo za udejanjanje politike. razlika med obema pristopoma je očitna in v vsebinskem smislu tudi zelo pomembna. Zato se ne gre čuditi, da so sedanjemu popolnoma zgrešenemu in že davno preživelemu razumevanju politike pri nas potem zelo podobni tudi doseženi rezultati.

DEJANSKE RAZMERE NA PODROČJU POLITIKE V SLOVENIJI

Posledice preteklega dogajanja. Iz navedenih splošnih opredelitev politike je tako med drugim mogoče izluščiti tudi srž sedanjih ključnih problemov. V preteklosti so bile take opredelitve politike nujne zato, da so o vseh najpomembnejših družbenih vprašanjih lahko odločali v tesno zaprtih partijskih krogih. Zato so bila v tistih časih potrebna taka predstavniška telesa družbene skupnosti, ki so brez lastnega razmišljanja in prispevka samo potrjevala tako sprejete (partijske) odločitve.

Potreben je bil torej nekakšen glasovalni stroj, ki je lahko zagotovil tudi širše sprejetje take politike, medtem ko je dobro utečen represivni aparat politične policije med drugim zagotavljal tudi njeno uresničevanje. Zato je bil izumljen tudi tako imenovani "delegatski sistem" v nekdanji državi, ki je dolga leta pod plaščem samoupravljanja med drugim zagotavljal tudi legitimnost odločanja o politiki oz. najpomembnejših vprašanjih v zelo ozkih krogih.

Razumljivo mora biti, da je bila stroka pri tem potisnjena povsem v ozadje, saj so prevladovali čisto drugačni (največkrat zgolj samoljubni) interesi. Nenazadnje to tudi ni čudno, saj so bili skoraj vsi tedanji voditelji brez ustrezne izobrazbe. Samo redki med njimi so jo pridobili šele kasneje, vendar večinoma na politološkem področju, ki pa je že bilo omejeno in je zato mogoče oceniti tudi vrednost take izobrazbe.

Tako razumevanje politike in obnašanje pri njenem sprejemanju in udejanjanju v preteklosti pa še vedno predstavlja veliko breme na ramenih večine tistih, ki se še danes hočejo ukvarjati z zelo podobno politiko. Edina razlika je pravzaprav samo v tem, da so zamenjali in preimenovali le ogrinjalo, s katerim je tako početje prekrito. Nekdaj se je tak plašč imenoval "socialistično samoupravljanje", danes pa mu isti ljudje brez sramu rečejo "demokracija", čeprav je dogajanje pod njim ostalo več ali manj nespremenjeno.

Vseh teh (kvazi) politikov gotovo ne moti niti dejstvo, da je tako njihovo obnašanje in ravnanje na področju politike, ki so ga v pomanjkanju lastnih idej očitno prevzeli od svojih predhodnikov in vzornikov, že davno tega povozil čas. Zato ga tudi ne morejo več vleči s seboj v nedogled, čeprav si nekaj takega, seveda, močno želijo.

Sedanje strankarsko obnašanje. Sedanje stanje na področju splošnega razumevanja politike in ravnanje političnih strank pri njenem oblikovanju ter sprejemanju v primerjavi z bližnjo in daljno preteklostjo sploh ni dosti drugačno. Kljub nekaterim navideznim demokratičnim spremembam v letu 1990, je vsaj glede politike vse več ali manj ostalo pri starem. Za politične stranke, ki so izšle iz tedanjega okvira družbenopolitičnih organizacij (takratne ZKS, ZSMS, in SZDL, ki so se postopoma prelevile v sedanji stranki SD, LDS, ZARES, SNS in DESuS) je to popolnoma razumljivo in kaj drugega tudi ni bilo mogoče pričakovati. Zato glede njihovega obnašanja na področju politike tudi ne gre izgubljati besed.

Vendar pa ni mogoče razumeti, da tudi nove politične stranke oz. tako imenovane "stranke slovenske pomladi" niso na področje oblikovanja in sprejemanja politike vnesle nobenih pretresljivih sprememb. Prav nasprotno, mogoče je celo trditi, da so bile v mnogo čem celo precej manj domiselne od bivših političnih strank oz. so se večinoma obnašale še bolj "papežko od papeža". Kot je že bilo povedano se to dogaja zaradi prevelike zaverovanosti njihovih (takratnih in nekaterih sedanjih) voditeljev samih vase in v svojo (ne)sposobnost.

Najbolj zgovoren dokaz za to trditev je klavrn razpad tedanje koalicije novih političnih strank. (poimenovane Demos), Nekaterih hudih posledic tega nerazumnega in samoljubnega početja pa zagotovo ne bo mogoče nikoli ustrezno premostiti. Teh žalostnih dogodkov prizadete politične stranke danes najraje niti ne omenjajo, ali pa jih skušajo opravičiti z velikimi takratnimi razlikami med njimi. Vendar s takimi izgovori, seveda, ne morejo prikriti resničnega vzroka za njihov neuspeh.

Vse po vrsti so namreč delale popolnoma enake napake kot njihovi (socialistično-komunistični) vzorniki, tudi novodobni politiki so se zapirali v preveč ozke kroge in se naslanjali samo na "preverjene kadre". Nove politične stranke so očitno spregledale dejstvo, da so taka "pravila igre" iz preteklosti lahko delovala le s pomočjo ustreznega represivnega aparata (politične policije), katere pa one niso imele več na razpolago.

Razvrednotenje slovenske pomladi. Tedanja nezrelost "pomladnih" političnih strank je bila zaradi pomanjkanja neposrednih izkušenj na področju oblikovanja in sprejemanja politike morda tudi opravičljiva, danes pa teh izgovorov ne more biti več. V preteklih letih se je namreč jasno izkazalo, da so "pomladne" stranke pravzaprav v ničemer ne razlikujejo od njihovih nasprotnic, to je strank, ki so izšle iz propadlega komunističnega enoumja.

Medtem so se že vse pomembnejše med drugim znašle na oblasti in celo v koaliciji s strankami ki gojijo miselnost starega kova. Prav neverjetno se zdi, kako so se vse od njih neverjetno hitro prilagodile razmeram na področju oblikovanja in sprejemanja politike, ki vladajo pri nas že desetletja. Navadno so v teh strankah dvignili svoj glas proti takemu početju šele takrat, ko so v koaliciji tudi dejansko postali "peto kolo" in se zavedli, da so bili le "demokratičen okrasek" navidezne demokracije, ali ko so jih iz nje nagnali.

Sprašujemo se še kakšno sporočilo volivcev bi novodobni politiki še potrebovali, preden bodo dokončno dojeli, da se je njihov čas v pravi slovenski pomladi nepreklicno iztekel, ker ga niso znali ali hoteli izkoristiti takrat, ko je še delal v njihov korist.

Volitve v predstavniška telesa. Vse doslej navedeno je le delen razlog za sedanje razmere na področju politike. poglavitni razlog namreč tiči v tem, da v najvišje predstavniško telo na tako zahtevno delovno mesto, kot je poslanec, tudi danes prihajajo ljudje (tako kot nekdaj delegati), ki večinoma sploh nimajo ustrezne izobrazbe in ostalih potrebnih referenc kot so npr. delovne izkušnje in neoporečne etične lastnosti.

Pri njihovi izbiri namreč še vedno prevladuje razmišljanje iz bližnje in daljne preteklosti, da je treba za taka mesta izbrati ljudi, ki bodo "ob pravem času in za pravo stvar dvignili roko". Razen nekaterih izjem tudi med sedanjimi poslanci lahko najdemo ljudi, ki v tako pomembnem organu kot je parlament, praktično ne morejo početi kaj drugega kot  da na dogovorjen namig pritisnejo na ustrezen gumb.

Čeprav verodostojnih podatkov ni mogoče dobiti, vseeno lahko trdimo, da v vseh sedanjih političnih strankah prihajajo do svojih kandidatk in kandidatov na volitvah na povsem enak način oz. z istimi metodami. Vendar takih metod ni mogoče najti v nobenem učbeniku, ker so posledica dolgoletne prakse v  tako imenovanih "kadrovskih kuhinjah". V njih so se učili od istih kuharjev in se tudi izučili za to obrt skoraj vsi sedanji politiki, pa če to hočejo priznati ali pa ne.

Mnoga znamenja tako pritrjujejo domnevo, da večino kandidatov sedanjih političnih strank na volitvah bržkone izberejo in določijo v zelo ozkem krogu najbolj vplivnih političnih veljakov Glede na rezultate takšnega izbora, ki jih zaradi javne objave tudi ne morejo prirediti in olepšati, pa je več kot očitno, da pri njihovih merilih za izbor izobrazbena raven in druge reference nima nobene večje teže. To potrjuje tudi dejstvo, da tudi največje stranke potrjujejo listo kandidatk in kandidatov  kar v paketu.

To med drugim tudi dokazuje, da ni notranjega rivalstva med več kandidatkami in kandidati, kar kaže na popolno pomanjkanje demokracije znotraj domala vseh strank. Tudi zato se že več let zapored na listah istih strank pojavljajo eni in isti ljudje, ki so potem izvoljeni zaradi imena stranke in ne zaradi lastnega imena. Proporcionalni sistem pa pri tem dodatno podpira nerazumne volilne rezultate.

Značilnost slovenskega parlamenta. Takšen pristop v okviru sedanjih parlamentarnih strank glede izbiranja njihovih kandidatov za volitve, seveda, odseva tudi v slovenskem parlamentu. Zgolj na podlagi tistega, kar je mogoče prebrati ali videti preko televizije, lahko strnemo naslednje njegove slabosti:

·           Nestrokovnost. Ker pride v parlament veliko poslancev s popolnoma neprimerno strokovno izobrazbo (torej nestrokovnjaki) je razumljivo, da mora takšno vrzel nekdo nadomestiti. Zato poslanci potrebujejo tudi mnoge strokovne sodelavce, da opravijo delo namesto njih. Nekateri jih pripeljejo kar s seboj in zato ne morejo biti bistveno drugačni od njih. Zaradi takšnih razmer se potem tudi ne gre čuditi premalo domišljeni zakonodaji, ki jo največkrat sprejmejo šele po mnogih težavah in zapletih. Velikokrat se tudi zgodi, da sicer dobro pripravljeni zakonski predlog poslanci s svojimi premalo premišljenimi amandmaji povsem izmaličijo. Poznamo pa seveda tudi sprejemanje zakonov s preprostim preglasovanjem, ko niso upoštevani nikakršni še tako dobri predlogi sprememb ali dopolnil.

·           Neučinkovitost. Seje parlamenta so navadno dolgotrajne in se običajno že začnejo z mnogimi zapleti. Pogosto porabijo poslanci kar cel delovni dan in tudi več samo za dogovore o vsebini dnevnega reda za posamezno sejo, medtem ko se posamezno zasedanje potem veleče tudi po več mesecev. Tako večino svojega dela poslanci uspejo dokončati predvsem v okviru tako imenovanih "izrednih" zasedanj parlamenta, ki jih je v primerjavi z rednimi kar nekaj več.

·           Dolgoveznost. Kadar si seje ogledamo preko tv zaslonov in vidimo neposreden vpogled v delo parlamenta lahko vidimo,  da mnogi poslanci porabijo ogromno časa za povsem nepotrebne in dolgovezne razprave ter prazno besedičenje. Medtem pa nekateri poslanci za govornico samo prebirajo vnaprej pripravljena besedila, kar izkazuje in poudarja njihovo (ne)sposobnost.

·           Potratnost. Poleg razvpitih poslanskih plač (te zagotovo niso v skladu s sedanjo splošno izobrazbeno ravnijo in sposobnostjo večine poslancev) in pretiravanja ob nenehnih prostorskih preureditvah parlamenta nekateri znaki kažejo, da se tudi v parlamentu zgledujejo po potratni državni upravi. Tu naj še posebno izpostavimo oz. spomnimo na nekakšen "funkcionalni dodatek" za delo poslanca v njegovi volilni bazi, s katerim so si še povečali svoje že itak previsoke plače.

·           Privilegiranost. Poslanci so obdržali skoraj vse privilegije "zaslužnih" politikov iz nekdanjega obdobja (npr. državna stanovanja, visoke plače, subvencionirano prehrano, službena vozila, enoletno financiranje po poteku mandata, ipd.).

Preseganje sedanjega stanja. Vse doslej navedeno skupaj z razmerami v slovenskem parlamentu, seveda, močno vpliva tudi na splošne družbene razmere, zlasti pa na čedalje bolj neugodno gospodarsko stanje. To je poglavitni razlog, da hočemo v okviru nove politične Stranke Osveščenih Politikov Slovenije - OPS preseči sedanje neugodno stanje in ga nadomestiti z ustreznejšimi metodami in pristopi.

Oblikovanje in sprejemanje politike tako želimo postaviti na popolnoma drugačne (izključno strokovne) temelje in odmisliti vse tovrstne zglede iz preteklosti in sedanjosti. Predvsem pa hočemo z drugačnimi zgledi vplivati na odstranitev že omenjenih metod dela v strankarskih "kadrovskih kuhinjah", ki so zagotovo osrednji vzrok za večino sedanjih problemov.

Te trditve potrjujejo že nekatere navedbe v osnutku statuta in programu dejavnosti Stranke OPS, kjer gre zagotovo za nekatere ključne nove pristope. Brez lažne skromnosti lahko celo rečemo, da gre za inovacijo, saj podobnih rešitev ni mogoče nikjer zaslediti. Pravzaprav takih zgledov tudi nismo iskali, ker nam sploh niso bili potrebni.

Do navedenih novih rešitev, ki bodo na tem mestu še podrobneje pojasnjene smo prišli samo na podlagi logičnega razmišljanja in striktnega ločevanja vzrokov od posledic, kar edino lahko pripelje do ustrezne in prave rešitve problema. Po tej poti nastane tudi največ inovacij, kar potrjujejo tudi mnogi dobro znani primeri.

Vendar pa neke inovacije (iznajdbe), seveda, ni mogoče presojati samo na podlagi nekakšnih zgledov. Če bi tako ravnali že pradavni predniki, se gotovo nebi mogli oprijeti zamisli, denimo, "okroglega kolesa", kar pa je kot dobro vemo povzročilo pravi preporod na tehničnih področjih in omogočilo tudi mnoge nadaljnje iznajdbe.

DRUGAČNI KANDIDACIJSKI POSTOPKI

Povzetek statutarnih določil. Iz predstavljenega osnutka Statuta Stranke OPS je mogoče razbrati, da se bodo kandidacijski postopki začeli nekako tri mesece pred začetkom volitev za državni zbor, organe lokalnih skupnosti ali predsednika republike. Takrat bo njen izvršni odbor pripravil in objavil javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov  Stranke OPS na volitvah in določil pogoje za prijavo ter rok za zbiranje prijav in izbiro kandidatov.

Hkrati bo oblikoval in določil potrebne volilne komisije, ki bodo imele najmanj sedem članov, imenoval pa bo tudi njihovega predsednika. Izvršni odbor bo oblikoval in določil merila za izbor kandidatov Stranke OPS na volitvah ter določil program, postopek in sredstva za vodenje volilne kampanje.

Pripravil bo tudi javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov Stranje OPS za delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah glede na dosežen volilni izid in določil rok za zbiranje prijav in njihovo izbiro. Glede na ta izid bo oblikoval in določil tudi merila za izbor kandidatk in kandidatov  Stranke OPS  za omenjena delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah.

Na tak javni razpis za kandidate Stranke OPS na volitvah se bodo lahko prijavile vse polnoletne državljanke in državljani Republike Slovenije, ki bodo ustrezali pogojem navedenih v javnem razpisu in bodo v roku predložili svojo pisno prijavo. V kolikor prijavljeni kandidatke in kandidati ne bodo člani Stranke OPS, bodo hkrati s prijavo morali predložiti še podpisano pristopno izjavo, s katero bodo sprejeli njen statut in program dejavnosti.

Primer javnega razpisa. Med poglavitnimi novostmi v teh kandidacijskih postopkih lahko poudarimo zlasti javne razpise Stranke OPS za pridobivanje njenih kandidatk in kandidatov na volitvah in kasneje tudi za njena mesta v državni ali lokalni upravi glede na volilne izide. Čeprav ne želimo prehitevati nekaterih dogodkov, naj zaradi večje razumljivosti te osrednje novosti (glede na sedanje strankarsko početje) vendarle navedemo besedilo enega takih razpisov. (Besedilo razpisa OPS lahko preberete TUKAJ)

Navedeno vsebino razpisa je treba vzeti le kot vzorec, ki ga bo treba ustrezno prilagoditi takratnim razmeram, ko bo postal tak razpis tudi aktualen. Kot je razvidno, se nanaša na volitve v državni zbor, ki so za našo prihodnost bržkone tudi najbolj pomembne, medtem ko bo moral biti tak razpis v primeru tako imenovanih "lokalnih" volitev, seveda, precej drugačen.

Vendar po glavno sporočilo takega razpisa v vseh primerih popolnoma enako. Na ta način naj bi v vsa predstavniška telesa in organe družbene skupnosti pripeljali strokovno podkovane ljudi, ki sedanje neugodno splošno stanje edini lahko obrnejo v pozitivno smer.

mag. Janez Šček, univ.dipl.oec

Galerija slik

Zadnje objave

Mon, 18. Nov 2024 at 20:34

234 ogledov

SODNI ŠKANDAL SODNICE MAG. MOJCE MUHA
Izdala je namreč sklep, da ZVOKOVNO IN SLIKOVNO SNEMANJE TER NEPOSREDNI PRENOS javne glavne obravnave ne dovoli.Ob tem pa je navedla, da na ta sklep ni pritožbe.Kar je protiustavno, saj mora vsak organ te države ob izdaji katerega koli sklepa ali odločbe zapisati v pravnem pouku, da ima državljan ali pravna oseba možnost pritožbe kot to zahteva najvišji pravni akt v tej državi, to je USTAVA RS v svojem 25. členu. (Preberi v 3. sliki spodaj)Ta svoj protiustavni pravni pouk pa je navedla kar sklicujoč se na protiustavni 270. člen Zakona o pravdnem postopku, ki nima s tem kar je tožnik zahteval, nobene zveze.Torej javno sojenje se je začelo zelo slabo, glede na neznanje mag. prava pa bi bilo pametno, da bi se po tej šlamastiki takoj izločila iz tega sodnega procesa.Vodja sodišča pa bi morala takoj odrediti službeni nadzor nad delom te sodnice, ker je zelo možno, da je tudi v drugih postopkih izvajala podobne, celo ustavne kršitve.Namreč morala bi ugotoviti, da je 270. člen ZPP v nasprotju z Ustavo in bi ga morala skladno z 23. členom Zakona o Ustavnem sodišču poslati le temu v oceno ustavnosti.Glede na to, da je ta zapis javen, pričakujemo, da bodo odgovorni imenovano sodnico odpoklicali z mesta sodnice ali pa jo vsaj izločili iz tega primera, če se ne bo izločila sama.Vse pa obveščamo, da naj se udeležijo tega zgodovinskega sojenja danes teden, torej v ponedeljek 25. 11. 2024 ob 10.30, kot zainteresirana javnost in kot civilni nadzor nad delom sodišča, kar je tudi naša ustavna pravica.Sojenje se bo odvilo na Upravnem sodišču na Fajfarjevi 33 v Ljubljani.Vljudno vabljeni in povabite še ostale!Okoli 600.000 nas je, ki plačujemo oblastniško trobilo RTV SLO, ki se prav tako kot ta sodnica požvižga na Ustavo RS.Povej naprej!Ekipa OPS

Wed, 13. Nov 2024 at 07:27

192 ogledov

Zgodovinsko sojenje v zadevi Ladislav Troha : RTV SLO
ZGODOVINSKO SOJENJE,v zadevi Ladislav Troha : RTV SLO se bo odvilo 25.11.2024 na Upravnem sodišču na Fajfarjevi ulici 33 v Ljubljani s pričetkom ob 10.30.Sodišče oz. sodnica mag. Mojca Muha bo morala "V IMENU LJUDSTVA" povedati ali smo plačevalci porabe električne energije dolžni plačevati RTV "prispevek" pod prisilo in grožnjo izvršbe.Čeprav in kljub temu, da RTV SLO eklatantno v mnogo primerih krši Ustavo RS, Zakon o RTV SLO in Zakon o medijih. To bom na sojenju dokazal z neuzpodbitnimi dokazi.Vljudno vabljeni, da se kot zainteresirana javnost udeležite tega javnega zgodovinskega sojenja, saj je civilni nadzor nad delom sodišč v demokratičnih družbah nekaj povsem običajnega in samoumevnega. Izvajati civilni nadzor nad delom sodišč je naša ustavna pravica.Povejte naprej, da izve za to zgodovinsko sojenje čim več ljudi. Za vse nas gre, ki smo prisiljevani plačevati davek na poneumljanje, zavajanje in manipuliranje s strani RTV SLO, oblastniškega trobila.Pa tudi za vse, ki sicer ne plačujejo tega oblastniškega trobila, če poslušajo ali gledajo oz. berejo pa so izpostavljeni pranju možganov.Ekipa OPS

Mon, 21. Oct 2024 at 08:50

971 ogledov

Politični Osvobodilni program narodne enotnosti OOPS in VIZIJA SLO 2030 Osveščenih Politikov Slovenije
Osvobodilno Gibanje OPS je odločeno vzeti stvari v svoje roke in je pripravljeno na izziv, da bo oblast znova prešla v roke ljudstva kot je bila v davnih časih, ko so naši predniki živeli po principih neposredne karantanske vladavine ljudstva ali ljudovlade. Osvobodilni program narodne enotnosti OOPS - Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovnije zagotavlja, da bomo ukinili posredniško demokraturo, ki nima z resnično vladavino ljudstva nič kaj skupnega. Še posebej, če vemo, da nameščanje tistih preko katerih iz ozadja vlada globoka država poteka prav preko mehanizmov in pravil posredniške demokrature. To pa tisti, ki ves čas lovijo v kalnem imenujejo brez sramu kar parlammentarna demokracija. Seveda nevednim in naivnim ljudem zgleda, da je vse v redu. Pač imamo leve in desne, ki med sabo tekmujejo kdo bo sedel na prestolu, vsake toliko pa se na demokratičen način z volitvami zamenjajo. Bodisi na štiri leta ali pač prej, če pride do vladne krize in se zgodijo predčasne volitve. Ne vedo pa, da v ozadju tisti, ki v resnici vladajo zelo spretno režirajo razne scenarije, da vse kar volite so vedno v resnici vladarji oni iz ozadja. Preko tistih,ki jih s pomočjo ugrabljenih medijev spromovirajo in jih namestijo na položaje, da imajo potem preko njih tudi izvršilno moč. Osvobodilni program narodne enostnosti OOPS pa prav to ukinja in onemogoča, da bi še naprej vladala grloboka država preko svojih nameščencev na položajih v vseh treh vejah oblasti, medijih in v podjetjih v večinski državni lasti. Uresničitev tega programa pa zagotavlja uresničitev te vizije, ki je cilj in bi morala biti skupni imenovalec za vsako pametno glavo.Se boste vključili ali boste počakali, da vam znova namestijo "nove" odrešitelje, ki vam bodo še bolj zategnili vrv okoli vratu, ki so vam jo nadeli leta 1991 vsi nameščeni okoli oblastniškega korita. Nabijali pa so iz vseh MS trobil, da bomo postali druga Švica, in tudi smo, taka, da oni živijo bolje kot vsak Švicar, večina naroda pa vsak dan krvavo Švica že za golo preživetje. Jih bomo odnesli v zapore in na smetišče zgodovine, ali bodo oni nas pod rušo, v naše domove pa bodo naselili migrante, ki jih milijone navažajo v Evropo. Smrtnost Slovencev če je zadnja tri leta povečala zaradi K19 prejetih zvarkov za najmanj 30%, seveda to prikrivajo. Lani se je rodilo Slovencem najmanj otrok v zgodovini Slovenije. Tuje sem prisiljene družine pa jih imajo od 3 do 7. Hodite z odprtimi očmi po Sloveniji in morda že vidite kako postajamo manjšina? Rešitev pa imamo in neumno je, da ko človek ve kaj je treba storiti tega ne naredi. Vsi t.i. borci za Slovenijo in slovenski narod pa kričijo, bentijo, preklinjajo in hkrati nabijajo kako narod nič ne naredi. Seveda ne, ker ničesar pametnega nepredlagate. Ker sami rešitve, razen krvave revolucije nimate, to rešitev ni ampak bi bila, če bi se zgodila zadnji žebelj v krsto našega naroda, inteligentno rešitev Gibanja OPS ignorirate in jo ne promovirate. Zakaj? Zato, ker veste, da Osvobodilni program narodne enotnosti OOPS izključuje kakršno koli povzpetništvo in prerivanje na položaje. Zagotavlja, da odstranimo z zakonom obstoječe povzpetnike, namesto njih pa bodo na položaje prišli ljudje z praktičnimi znanji, usposobljeni in kompetentni strokovnjaki z delovnimi izkušnjami in uspešnim minulim delom ter srčno kulturo. Samo tako bomo vsi zmagali, ko bodo v ospredje prišli taki ljudje, te pa imamo doma in v tujini. Zato je treba vse naše rojake iz tujine povabiti k sodelovanju pri novi izgradnji Slovenije na novem temelju nove družbene pogodbe. In vprašanje vsem ljudem, kaj zaboga imate od tega, da non stop poslušate kogarkoli, ki nenehno ugotavlja slabo stanje v državi, preklinja politikante, se vulgarno in primitivno izraža, ne predlaga pa nobene koristne rešitve. Samo cvili kako vi ne naredite nič, on ali ona pa ve zakaj gre in se tudi izpostavlja. In tako iz dneva v dan, da si pumpa ego, prešteva všečke in delitve njegovih umotvorov, kar ga še bolj podžiga, ker mu sledite. Mar ni to samo tisto v smislu psi lajajo karavana gre dalje. Ko take tipe skliče, da se dol usedemo in sklenemo zavezništvo za izvedbo programa, ki bo pometel z vsemi politikanti in hlapci mafije, pa še vsi pokrijejo in ti celo očitajo, da ti hočeš nekaj politično kar je brez veze, ker je treba fizično urediti stvari. Retard hoče revolucijo in to krvavo, da bo še sam boljševiki kot so bili leta 1945, ki so brate in sestre pobijali kot zajce, ko so lezli na totalitarno oblast, ki jo imajo še danes v rokah njihovi sinovi in že vnuki. Če ne poznaš zgodovine, se iz nje ne moreš tudi nič naučiti, zato si jo pripravljen kar ponoviti morda še v hujši obliki. Oblastniki tisti pravi v ozadju pa ploskajo, ko gledajo take but(al)ce, ki bodo narod pripeljali v novo državljansko vojno kar bo njim direktna pomoč, da se nikoli ne bodo usedli na zatožno klop.Bravo retardi brez pameti, to ja, krvavo revolucijo rabimo, točno to si oblastniki močno želijo, da bodo lahko uvedli izredne razmere, polovili vse resnično nevarne nasprotnike njihovi oligarhiji. Najhuje pa je, da smo z nekaterimi sedeli, se usklajevali, celo pametne pripombe in dodatke so predlagali, ki smo jih tudi upoštevali ter jih vgradili v VIZIJO SLO 2030 in program. Potem jih pa pozoveš, da naj podpišejo častno zavezo tudi zato, da narodu pokažemo, da smo postali zavezniki, pa se zgodijo izgovori in sprenevedanje. Podpisa ni, ker so na sestankih imeli očitno fige v žepu ti veliki borci za narod. Pletejo pa druga zavezništva z udbaši in obsojenimi kriminalci, ker je očitno njihov plan drugačen kot je naš, ki predlagamo mirno pot v svobodo po sistemu ŠAH - MAT. To smo zapisali zaradi svarila, da ne boste potegnjeni v nove še večje neumnosti kot jih že imamo, saj bi na koncu, ko smo oropani in poniževani 33 let, se še pobili med sabo. To hočete, če je odgovor da, sledite "borcem", ki kričijo, preklinjajo, kličejo po revoluciji in ne predlagajo nič drugega kot nasilje. Po koncu nasilja pa se boste prešteli, objokovali svoje ljube, ki so v še eni norosti izgubili življenja, na kar bo treba pa začeti politično delovati. A takrat, ko bodo zaslužni preživeli za revolucijo izživeli svoje frustracije, bo pa politika v redu orodje, da se pride nekam naprej. Dober rek je tale, KO GREŠ RUŠITI SAMODRŽCA SE VPRAŠAJ KOLIKO SAMODRŠTVA JE V TEBI. Zakaj se take ali drugačne revolucije nenehno ponavljajo? Zato ker samodržci rušijo samodržce. Ko so revolucije končane pa sami sebe, zaradi zaslug za padle samodržce, posedejo v fotelje. Ne traja dolgo, ko jih narod prepozna kot nove samodržce in revolucija se ponovi. Osvobodilni program narodne enotnosti OOPS pa je zagotovilo, da bodo zdajšnji samodržci odstranjeni z zakonom, novih pa ne bo, ker bomo vzpostavili pozitivno kadrovsko selekcijo in bodo odgovorna mesta zasedli najboljši in srčni strokovnjaki različnih strok na posamičnih področjih. Ki bodo sprejemali koristne strokovne odločitve, ne pa tako kot je danes, ko v večini politikanti sprejemajo večinoma škodljive politikantske odločitve, ki z pravili stroke največkrat nimajo nobene zveze. Če bi upoštevali resnično stroko, bi imeli večino potnišlega in tovornega prometa na hitrih železnicah, avtoceste bi imele 5 pasov v eno smer po celotnem avtocestnem križu, pridelovali bi prvovrstno lastno hrano, ljudje bi zdravo živeli in bi ne bilo nobene čakalne vrste za zdravnika, slovenski les bi bila zlata ruda iz katere bi izdelovali super izdelke, prevozna sredstva bi izdelovali samo na alternativni pogon in nafti in elektriki, eko turizem bi cvetel, TEŠ 6 se nebi nikoli zgodil, energijo bi pridobivali v večini iz obnovljivih virov, davki bi bili 10%, prihodki vseh pa minimalno 2000 €. Slovenija bi bila nevtralna in po celem svetu ugledna država z lastnim bančnim sistemom, ki bi ustvarjal samo toliko dobičkov, da bi zaposleni prejemali za svoje delo pošteno plačilo. Banke bi kreditirale samo projekte za pameten razvoj in ne v nikogaršnjo škodo. So to neuresničljive sanje? Seveda so, dokler boste pasivni in boste videli odrešitelje v butcih, ki se šopirijo z pištolami in govorijo, da je rešitev vse zmetati iz parlamenta. Niti tega ne vedo, da bodo ugrabljeni mediji potem narodu predstavili in sprommovirali novo garnituro tepcev, ki jih bodo nadomestili. Ker ugrabljeni mediji delajo reklamo tistim, ki jih v ozadju določijo, da morajo prevzeti položaje. Bog se usmili, aja, mislijo, da bodo potem medijske zvezde postali oni sami kot revolucionarji. Bravo! Zdaj pričakujemo pogrom na nas, češ, da bi morali sodelovati. A res, z norci reinkarniranimi boljševiki, ki nimajo v glavi nič, mišice pa nabildane s svojim egom in željo po revoluciji? Ne hvala, pozabite. Če nismo sposobni inteligentno in mirno speljati jezo naroda v kreativne pametne rešitve, lahko naredimo kar kolektivni samomor, ki se bo itak zgodil, če nam zanetijo državljansko vojno ali vojno z migranti. To se obeta, če ne bomo uporabili vso pamet in modrost in bomo izpeljali program, ki je rešitev za domala vse ostale narode, saj imajo identične probleme ugrabljenih držav prav vsi narodi. Zato je kovid prevara špilala po vsem svetu. Domala vse Vlade so na povodcu svetovne globoke države. Osvobodili pa se bomo vsi, tako, da njihove pajace odstranimo s položajev in namesto njih po pameti in strogih merilih stroke in etike izberemo suverene in strokovne ter srčne ljudi, ki vedo kaj pomeni zasesti položaj, ko te zanj izbere ljudstvo. POPOLNO IN POKORNO SLUŽITI NARODU, ki si samo njegova podaljšana roka. To bomo dosegli na njihovem terenu po njihovih pravilih, a pod pogojem, da bomo vsi neprivilegirani, ki nas je vsaj 80% to želeli in za to delali. In ne boste več čakali, da se izpostavljeni združimo pač pa se boste izpostavili kar sami in vsi izpostavljeni združeni in enotni na temelju VIZIJE SLO 2030 in Osvobodilnem programu narodne enotnosti OOPS, bomo zmagali. Odločite se, v vaših rokah je moč, ki združena za iste cilje lahko te tudi dosežemo. Vse je v glavnem zapisano, kar še ni pa še bo. Nova družbena pogodba tudi, ko bo združenih dovolj pametnih glav, da se pripravi osnutek. Narod pa bo rekel zadnjo na ustavodajnem referendumu oz. na novem plebiscitu za OSVOBODITEV SLO. Leta 1990 je šlo na plebiscitu samo za Odcepitev in začasno kratkotrajno osamosvojitev. Zdaj smo odvisni kot še nikoli. To pa zato, ker takrat ni bil uresničen program zdravih sil, resničnih pomladnikov z kratico OOPS - Osamosvojitev, Osvoboditev, Prenova Slovenije.Letak iz leta 1988 zaradi katerega je UDBA dala aretirati četverico, seveda pa niso nikoli povedali, da je bil pravi razlog ta letak in ne tisti nepomemben vojaški dokument.Osvoboditve pač nismo izvedli in to je na vrsti sedaj, če hočemo sploh obstati. Veliko je in bo tveganje, a neprimerno manjše kot, da še naprej čakate na svoj konec, ki se bo zgodil še prej kot si mislite, dragi rojaki Slovenci. Bomo ali ne bomo, samo to je zdaj vprašanje. Kdor se bori, lahko tudi izgubi, kdor se ne bori je že izgubil. Združen in enoten narod, ki ve kaj je treba narediti in ve kam želi priti, vedno zmaga. Odločite se ZA MIR, ŽIVLJENJE, SVOBODO IN LJUBEZEN, KAR PRINESE VEDNO DUHOVNO IN GMOTNO BLAGINJO ZA VSE.Kliknite na USTANOVNO IZJAVO, da pridite do PDF dokumenta, ga lahko natisnete in ga izpolnjenega, podpisanega in overnjenega na Upravni enoti pošljete na naslov: Gibanje OPS, Stara Vrhnika 116, 1360 Vrhnika.In še, morda ste opazili, da smo naredili nove, sicer zaenkrat delovne, državne simbole. To pa zato, ker se pod obstoječimi ne more zgoditi prav nič dobrega, saj ima grb vgrajeno kodo uničenja. Tudi zato Slovennija odkar deluje pod temi simboli nazaduje in stagnira v vseh pogledih. Kdor vidi pač vidi, mnogi pa to tudi čutimo na lastni koži. Tole ne more prinesti nič dobrega tudi v prihodnosti: Še enkrat, gre zgolj za delovno različico grba in zastave. Simbolli pa so naravnani v duhovno sfero. 3 srca + 3 vrhovi Triglava + 3 vode, reke, jezera in morje = 9 je duhovna Božja številka. V starem grbu pa 3 šest krake zvezdice iz katerih izhaja 666-satanizem, koda uničenja + 3 vrhovi Triglava + 2 vode, reke in jezera = 8 je neskončno materialno. Je zato Slovenija izropana za peko 200 mlrd € in zadolžena za 50.000 € po glavi, večina ljudi pa zadrto materialno usmerjenih?Nacionalna trobarvnica je zdaj obrnena navpično, da za vedno odpravimo očitek, da imamo rusko zastavo. Triglav je naš simbol od nekdaj, nad triglavom tri srca, eden utripa za posameznika, ki je povezan z univerzumom ali Bogom, če hočete, drugi bije za družino, tretj pa za domovino Slovenijo. Tri vijuge simbolizirajo reke, jezera in morje. V starem grbu je avtor pozabil vrisati še tretjo in nam je morje kar odrezal. Še v starem socialističnem grbu Slovenije so vijuge tri. Lipovi listi in oblika ščita pa je zaščita in simbol ščitenja pred vsem slabim. 25. junuja 2021, 30 let po tem,ko je bila pred Državnim zborom razglašena samostojnost Slovenije smo predstaviniki vseh slovenski pokrajin z dvigom rok sprejeli VIZIJO SLO 2030 in Osvobodilni program narodne enotnosti OOPS - Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovenije, ki ga bomo skupaj z vsemi vami, ki veste in razumete, da mora staro uničevalsko razpasti in odidti iz te dežele, na novem temelju nove družbene pogodbe pa bomo po korakih, ki so v programu zapisani ustvarili državo, ki smo si jo želeli takrat, leta 1991. Spoštovani sodržavljani, cenjeni Slovenci, bratje in sestre, nihče tega ne bo naredil namesto nas. Prej se boste tega začeli zavedati, prej boste pristopili in skupaj na področjih, ki jih obvladate, naredili vse kar je prav in kar je pošteno. Prosimo, obvestite vse s to objavo in jih tudi vi spodbudite, da naj se aktivirajo v aktivno državljanstvo in tako v družbeno politično delo. Politika taka, ki jo vidimo danes je ogabna, zato je čas za DRUGAČNO POLITIKO in tako mi predlagamo in jo znamo delati. Srčno, strokovno, racionalno, uspešno in popolnoma v korist celotni naši skupnosti. Ogromno dela nas čaka, a, ko skupaj stopimo, bomo vse postavili na svoje mesto še prej kot si danes upamo napovedati. Ste ZA tako politiko? Takole je zapisal naš simpatizer Aljaž, da naj vas nagovorimo:"Spoštovani,Slovenija stoji na prelomnici. Naš narod se sooča z izzivi, ki zahtevajo mirne in premišljene-modre rešitve. Osvobodilni program narodne enotnosti (OOPS) ponuja pot naprej, s katero lahko skupaj ustvarimo bolj pravično in uspešno družbo.Naš cilj je odstraniti neučinkovite politične strukture in jih nadomestiti s srčnimi strokovnjaki, ki bodo delovali v dobro naroda. Mirna preobrazba, ki temelji na etiki in strokovnosti, je edina trajnostna rešitev.Vabimo vas, da se nam pridružite pri gradnji Slovenije, kjer bo vsak državljan lahko svobodno živel, deloval in prispeval k skupni blaginji.S spoštovanjem, Gibanje OOPS"Ste slišali ta poziv? Pridružite se, ko nas bo 200 zbranih bo politična skupina ustanovljena in naredili bomo takoj za tem promocijo na družbenih omrežjih, ki je še ni bilo. 200 ljudi v en glas, si predstavljate? Le koliko časa bo delal internet, ko bomo začeli ubrano peti isto melodijo o resnični SVOBODI? "Kibernetski" napadi so eno od orožji, ki jih bodo najbrž uporabili, ko bo kritična masa za izvedbo korenitih, pozitivnih in trajnostnih sprememb združena in bo začela delovati. No, če nam bodo to naredili, bomo pa nadaljevali peti v Ljubljani in peli bomo dokler ne bodo vsi aretirani in bo potem še veliko lažje speljati kar smo si zastavili. Še enkrat, ne pozabite, ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA STORITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA. USTANOVNA IZJAVADeli!

Wed, 16. Oct 2024 at 23:32

603 ogledov

Smo pred popolno katastrofo?
Govor nekdanjega svetovalca za nacionaolno varrnost v Reaganovi administraciji (slovenski podnapisi) Cel dokumentarni filmi (hrvaški podnapisi), ki traja 8 ur in 24 minut.Film z slovenskimi podnapisi pa lahko dosežete preko te povezave, ki jo platforma Ramble ne omogoča vgraditi na naših straneh. https://rumble.com/v5f03j1-the-impact-slovenski-podnapisi.html?e9s=src_v1_uppEkipa OPS

Fri, 27. Sep 2024 at 09:16

657 ogledov

Starši, dobro premislite preden pustite vbrizgati kemijo v telesa svojih otrok
Povej naprej!

Sun, 8. Sep 2024 at 21:54

794 ogledov

O Mpox, o virusu Zahodnega Nila in o ostalih stvareh
"Spoštovani,želela bi vas opozoriti na nedavna dogajanja v zvezi z Mpox, v zvezi z virusom Zahodnega Nila in v zvezi z ostalimi stvarmi.Najprej si poglejmo dokument "Mpox global strategic preparedness and response plan", ki ga je nedavno izdala WHO.Glej:https://www.who.int/publications/m/item/mpox-global-strategic-preparedness-and-response-planTa dokument med drugim govori o teh stvareh:1) Dokument se nanaša na obdobje september 2024 - februar 2025. (Glej stran 4/27, 7/27, 24/27,)Vir: https://cdn.who.int/media/docs/default-source/documents/health-topics/monkeypox/draft_sprp_mpox_2024.pdf?sfvrsn=6d9df725_3&download=true2) Dokument na strani 24/27 med drugim omenja število testov na teden in število vakcinacij na teden.3) Dokument na strani 16/27 omenja tri faze cepljenja.4) V dokumentu je na strani 19/27 omenjenih naslednjih pet cepiv:- MVA-BN- LC16m8- ACAM2000- BNT166a- BNT166cVir: https://cdn.who.int/media/docs/default-source/documents/health-topics/monkeypox/draft_sprp_mpox_2024.pdf?sfvrsn=6d9df725_3&download=trueZdaj pa si poglejmo publikacijo Svetovne Zdravstvene Organizacije z naslovom “Pathogens prioritization: a scientific framework for epidemic and pandemic research preparedness”!Glej:https://www.who.int/publications/m/item/pathogens-prioritization-a-scientific-framework-for-epidemic-and-pandemic-research-preparednessPublikacija je iz leta 2024.V Table 1 med drugim pravijo, da je PHEIC risk za virus "Orthopoxvirus monkeypox" in za virus "Orthoflavivirus nilense" (kar je znanstveno ime za virus Zahodnega Nila) visok.Vir:Glejte stran 5/38 na naslednji povezavi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/consultation-rdb/prioritization-pathogens-v6final.pdf?sfvrsn=c98effa7_7&download=truePoglejmo si še, kaj pravijo za druge patogene:V Table 1 med drugim pravijo še, da je PHEIC Risk VISOK za naslednje patogene:Mammarenavirus lassaense (ta virus je povezan z boleznimi "Arenaviral hemorrhagic fevers including Lassa Fever")Mammarenavirus juninenseMammarenavirus lujoenseVibrio cholerae serogroup 0139Yersinia PestisShigella dysenteriae serotype 1Salmonella enterica non typhoidal serovarsKlebsiella pneumoniaeSubgenus Merbecovirus (ta virus je povezan z boleznijo "Middle East Respiratory Syndrome")Subgenus Sarbecovirus (ta virus je povezan z boleznimi "Other highly pathogenic coronaviral diseases such as Severe Acute Respiratory Syndrome")Orthoebolavirus zairense (ta virus je povezan z boleznimi "Filoviral diseases Ebola")Orthomarburgvirus marburgense (ta virus je povezan z boleznimi "Filoviral diseases Marburg ")Orthoebolavirus sudanenseOrthoflavivirus zikaense (Zika virus)Orthoflavivirus dengueiOrthoflavivirus flaviOrthoflavivirus encephalitidisOrthoflavivirus nilense (kar je znanstveno ime za virus Zahodnega Nila)Orthohantavirus sinnombreenseOrthohantavirus hantanenseOrthonairovirus haemorrhagiae (ta virus je povezan z boleznijo "Crimean Congo Haemorrhagic Fever ")Alphainfluenzavirus Influenzae H1Alphainfluenzavirus Influenzae H2Alphainfluenzavirus Influenzae H3Alphainfluenzavirus Influenzae H5Alphainfluenzavirus Influenzae H6Alphainfluenzavirus Influenzae H7Alphainfluenzavirus Influenzae H10Henipavirus nipahense (ta virus je povezan z boleznimi "Nipah and related henipaviral diseases")Bandavirus dabieense (ta virus je povezan z boleznijo "Severe Fever with Thrombocytopenia Syndrome ")Phlebovirus riftense (ta virus je povezan z boleznijo "Rift Valley Fever")Orthopoxvirus variolaOrthopoxvirus monkeypoxAlphavirus chikungunyaAlphavirus venezuelanVir:Glejte stran 5/38 na naslednji povezavi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/consultation-rdb/prioritization-pathogens-v6final.pdf?sfvrsn=c98effa7_7&download=trueV Table 7 so med drugim omenjeni tudi naslednji patogeni:Mastadenovirus blackbeardi 21Mastadenovirus blackbeardi 55Mastadenovirus blackbeardi 7Orthoflavivirus nilense (kar je znanstveno ime za virus Zahodnega Nila)Orthoebolavirus XAlphainfluenzavirus influenzae (H9N2)Enterovirus deconjucti 68Enterovirus alphacoxsackie 71Enterovirus-XOrthopoxvirus cowpoxVir:Glejte stran 15/38 na naslednji povezavi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/consultation-rdb/prioritization-pathogens-v6final.pdf?sfvrsn=c98effa7_7&download=trueŠe eno pojasnilo:Izraz PHEIC pomeni "public health emergency of international concern".Nazadnje je PHEIC bil razglašen 14. avgusta 2024 zaradi opičjih koz.Glejte naslednji vir:https://en.wikipedia.org/wiki/Public_health_emergency_of_international_concern#Clade_I_mpox_(2024%E2%80%93present)Zdaj pa spregovorimo nekaj besed o koleri in še o nekaterih drugih važnih stvareh:4. septembra 2024 je WHO objavila novico z naslovom "Data show marked increase in annual cholera deaths".Vir: https://www.who.int/news/item/04-09-2024-data-show-marked-increase-in-annual-cholera-deathsNaj vas spomnim na to, da je bila bakterija "Vibrio cholera (O139)" omenjena v Tabeli 4 v prej omenjenem dokumentu "Pathogens prioritization: a scientific framework for epidemic and pandemic research preparedness"!V tej tabeli piše, da je PHEIC risk za bakterijo "Vibrio cholera (O139)" VISOK!!V tej isti tabeli je v čisto desnemu stolpcu za bakterijo "Vibrio cholera (O139)" celo opomba "(Pandemic risk)"!!V tej isti tabeli je v čisto desnemu stolpcu opomba "(Pandemic risk)" napisana tudi pri bakteriji "Yersinia pestis ", bakteriji "Shigella disenteriae serotype 1" in pri virusu "Alphavirus venezuelan"!!Vir:Glejte stran 12/38 na naslednji povezavi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/consultation-rdb/prioritization-pathogens-v6final.pdf?sfvrsn=c98effa7_7&download=trueAli ste vedeli, da je bakterija "Vibrio cholerae serogroup O139" povezana z boleznijo "kolera"?glej:https://en.wikipedia.org/wiki/Vibrio_cholerae#Diversity_and_evolutionZdaj pa spregovorimo nekaj besed o Influenza A virusih4. septembra 2024 je WHO objavila "Disease Outbreak News" o virusu Influenza A(H1N1).Vir: https://www.who.int/emergencies/disease-outbreak-news/item/2024-DON532Naj vas spomnim na to, da je bil virus "Alphainfluenzavirus influenzae (H1N1)" omenjen v Tabeli 4 v prej omenjenem dokumentu "Pathogens prioritization: a scientific framework for epidemic and pandemic research preparedness"!V tej tabeli piše, da je PHEIC risk za virus "Alphainfluenzavirus influenzae (H1N1)" VISOK!!Vir:Glejte stran 12/38 na naslednji povezavi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/consultation-rdb/prioritization-pathogens-v6final.pdf?sfvrsn=c98effa7_7&download=true2. septembra 2024 je WHO objavila "Disease Outbreak News" o virusu Influenza A(H5N1).Vir: https://www.who.int/emergencies/disease-outbreak-news/item/2024-DON533Naj vas spomnim na to, da je bil virus "Alphainfluenzavirus influenzae (H5Nx)" omenjen v Tabeli 4 v prej omenjenem dokumentu "Pathogens prioritization: a scientific framework for epidemic and pandemic research preparedness"!V tej tabeli piše, da je PHEIC risk za virus "Alphainfluenzavirus influenzae (H5Nx)" VISOK!!Vir:Glejte stran 12/38 na naslednji povezavi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/consultation-rdb/prioritization-pathogens-v6final.pdf?sfvrsn=c98effa7_7&download=trueAli ste vedeli, da so v dokumentu "Summary of status of development and availability of variant1 influenza A(H1) candidate vaccine viruses and potency testing reagents", ki ga je objavila WHO, omenjeni takoimenovani "candidate vaccine viruses"?Dovolite mi, da omenim le dva izmed teh "candidate vaccine viruses":[(Antigenic prototype: A/Ohio/24/2017 (H1N2)v), (Candidate vaccine virus: IDCDC-RG59 ), (Type of virus or reassortant: Reverse genetics), (Developing institute: CDC, USA)][(Antigenic prototype: A/Ohio/9/2015 (H1N1)v), (Candidate vaccine virus: IDCDC-RG48A ), (Type of virus or reassortant: Reverse genetics), (Developing institute: CDC, USA )]Vir:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/influenza/cvvs/cvv-zoonotic-northern-hemipshere-2023-2024/h1v_summary_a_h1v_cvv_20240223.pdf?sfvrsn=7880c599_1&download=trueAli ste vedeli, da so v dokumentu "Summary of status of development and availability of A(H5N1) candidate vaccine viruses and potency testing reagents", ki ga je objavila WHO, omenjeni takoimenovani "candidate vaccine viruses"?Dovolite mi, da omenim le dva izmed teh "candidate vaccine viruses":[(Antigenic prototype: A/Vietnam/1194/2004), (Clade: 1 ), (Candidate vaccine virus: NIBRG-14), (Developing institute: MHRA, UK)][(Antigenic prototype: A/Vietnam/1203/2004), (Clade: 1 ), (Candidate vaccine virus: SJRG-161052), (Developing institute: CDC, USA SJCRH, USA HKU, China )]vir:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/influenza/cvvs/cvv-zoonotic-northern-hemisphere-2024-2025/h5n1_summary_a_h5n1_cvv_20240223.pdf?sfvrsn=2d559bc4_5&download=trueAli ste vedeli, da so v dokumentu "Summary of status of development and availability of avian influenza A(H7N9) candidate vaccine viruses and potency testing reagents", ki ga je objavila WHO, omenjeni takoimenovani "candidate vaccine viruses"?Dovolite mi, da omenim le štiri izmed teh "candidate vaccine viruses":[(Antigenic prototype: A/Gansu/23277/2019-like ), (Candidate vaccine virus: IDCDC-RG64A ), (Type of virus or reassortant: Reverse), (Developing institute: CDC, USA][(Antigenic prototype: A/Guangdong/17SF003/2016 ), (Candidate vaccine virus: NIBRG-375 ), (Type of virus or reassortant: Reverse genetics ), (Developing institute: MHRA, UK ][(Antigenic prototype: A/Shanghai/2/2013 ), (Candidate vaccine virus: CBER-RG4A ), (Type of virus or reassortant:Reverse genetics ), (Developing institute: CBER/FDA, USA][(Antigenic prototype: A/Anhui/1/2013), (Candidate vaccine virus: NIBRG-268 ), (Type of virus or reassortant:Reverse genetics ), (Developing institute:MHRA, UK ]Vir:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/influenza/cvvs/cvv-zoonotic-northern-hemipshere-2023-2024/h7n9_summary_a_h7n9_cvv_-20240223.pdf?sfvrsn=862c0cce_1&download=trueZdaj pa spregovorimo nekaj besed o izrazu "Dual Use Research of Concern"!Ali ste vedeli, da je na spletni strani CDC, ki govori o "Dual Use Research of Concern" med drugim omenjen tudi "Reconstructed 1918 influenza virus"?Ali ste vedeli, da so na spletni strani CDC, ki govori o "Dual Use Research of Concern" med drugim omenjeni tudi "Highly pathogenic avian influenza viruses"?Ali ste vedeli, da "Reconstructed 1918 influenza virus" spada pod kategorijo "Dual Use Research of Concern"?Ali ste vedeli, da "Highly pathogenic avian influenza viruses" spadajo pod kategorijo "Dual Use Research of Concern"?Glejte naslednje vire:spletna stran CDC z naslovom "Dual Use Research of Concern and Bird Flu: Questions & Answers":Link: https://www.cdc.gov/flu/whatcdcdoes/analyze/dual-use-research.html#anchor_1492447874893Članek na spletni strani WHO z naslovom "What is dual-use research of concern?":Link do članka:https://www.who.int/news-room/questions-and-answers/item/what-is-dual-use-research-of-concernZdaj pa spregovorimo nekaj besed o AMR in o bakteriji Klebsiella pneumoniae:31. julija 2024 je WHO objavila "Disease Outbreak News" o AMR (Antimicrobial resistance) in bakteriji Klebsiella pneumoniae.Vir:Članek "Antimicrobial Resistance, Hypervirulent Klebsiella pneumoniae - Global situation":Link do članka: https://www.who.int/emergencies/disease-outbreak-news/item/2024-DON527Naj vas spomnim na to, da je bila bakterija Klebsiella pneumoniae omenjena v Tabeli 1 v prej omenjenem dokumentu "Pathogens prioritization: a scientific framework for epidemic and pandemic research preparedness"!V tej tabeli piše, da je PHEIC risk za bakterijo Klebsiella pneumoniae VISOK!!Vir:Glejte stran 5/38 na naslednji povezavi:https://cdn.who.int/media/docs/default-source/consultation-rdb/prioritization-pathogens-v6final.pdf?sfvrsn=c98effa7_7&download=trueZdaj pa se spomnimo še na tri dokumente Evropske komisije, ki govorijo o AMR (antimicrobial resistance):Glejte naslednje dokumente, še posebej prvi link:https://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-2_co01_en.pdfhttps://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-2_co02_en.pdfhttps://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-1_co07_en.pdfIzmed teh treh dokumentov je potrebno izpostaviti prvega z naslovom "Possible European Commission information campaign on AMR", ki govori o takoimenovani “informacijski kampanji” za AMR (AMR pomeni odpornost na antibiotike oziroma antimikrobialna odpornost).V temu dokumentu je na strani 7 omenjena fraza "Possible timeline". Na isti strani so omenjene fraze "Late Spring 2024" in "Micro comics launched".Na strani 7 so omenjene tudi fraze "EAAD 2024 – end November" in "Campaign culminates".Vir:https://health.ec.europa.eu/system/files/2023-11/amr-20230921-2_co01_en.pdfZdaj pa spregovorimo nekaj besed o virusu Zahodnega Nila:V zadnjemu času so mediji doma in po svetu nekaj poročali o virusu Zahodnega Nila.Poglejmo si nekaj novic:Tuji mediji:https://www.cbsnews.com/newyork/news/nyc-west-nile-virus-mosquito-spraying-queens-lower-manhattan/https://www.bbc.com/news/articles/c1ep24g99v3ohttps://www.bbc.com/news/articles/c6280kxvxproDomači mediji:https://www.rtvslo.si/zdravje/trije-primeri-okuzbe-z-virusom-zahodnega-nila-pacienti-niso-v-nevarnosti-gre-za-avtohtone-okuzbe/719762https://www.rtvslo.si/zdravje/v-sloveniji-zaceli-testirati-kri-krvodajalcev-na-vsebnost-virusa-zahodnega-nila/719898Ali ste vedeli, da je znanstveno ime za virus Zahodnega Nila "Orthoflavivirus nilense"?Glej naslednji vir:https://www.invasivespeciesinfo.gov/terrestrial/pathogens-and-diseases/west-nile-virusAli ste vedeli, da virus Zahodnega Nila pripada družini "flaviviridae"?Glej:https://en.wikipedia.org/wiki/West_Nile_virusALI SE ŽE RAZVIJAJO KAKŠNA “REŠILNA” CEPIVA ZA VIRUS ZAHODNEGA NILA?Poglejmo si nekaj člankov:"Preclinical and clinical development of a YFV 17 D-based chimeric vaccine against West Nile virus":vir: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24351795/"A 20-year historical review of West Nile virus since its initial emergence in North America: Has West Nile virus become a neglected tropical disease?":vir: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/33956816/"Development of Vaccines against Emerging Mosquito-Vectored Arbovirus Infections":vir: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38250900/Poglejmo si članek "Development of Vaccines against Emerging Mosquito-Vectored Arbovirus Infections" še enkrat!V "Table 2 West Nile virus vaccine candidates tested in clinical trials.", so omenjena naslednja cepiva:[(Vaccine Type: "Live Attenuated Chimeric" );(Vaccine name: "WN/DEN4-3′630 (NIAID, NIH)" )][(Vaccine Type: "Live Attenuated Chimeric" );(Vaccine name: "ChimeriVax-WN02, YFV, 17D backbone (Sanofi-Pasteur)" )][(Vaccine Type: "DNA" );(Vaccine name: "VRC-WNVDNA0l7-00-VP, first generation (NIAID, NIH, DVBD, CDC)" )][(Vaccine Type: "DNA" );(Vaccine name: "VRC-WNVDNA020-00-VP, second generation (NIAID, NIH)" )][(Vaccine Type: "Recombinant subunit" );(Vaccine name: "WN-80E (Hawaii Biotech)" )][(Vaccine Type: "Inactivated whole virus" );(Vaccine name: "HydroVax-001, hydrogen peroxide inactivated (Najit Technologies)" )][(Vaccine Type: "Inactivated whole virus" );(Vaccine name: "Formalin inactivated (Nanotherapeutics)" )]vir: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10818606/ALI STE VEDELI, DA SO V DOKUMENTU “Call for Applications for the Designation of an EU Reference Laboratory for Public Health in the field of Vector-borne viral pathogens” NA STRANI 7 OMENJENI IZRAZI “flaviviruses”, “West Nile virus”, “yellow fever virus” in “Zika virus”?Dokument je dostopen na naslednjemu linku:Source: https://health.ec.europa.eu/document/download/31937f75-8a09-46f9-b5b0-d8683a879c0d_en?filename=security_2023-eurl-call_vb-viral-pathogens_en.pdfAli ste vedeli, da je “West Nile virus (WNV)” na NIAIDovemu seznamu patogenov iz leta 2016 naveden v kategoriji B?Glej:NIAIDov seznam patogenov iz leta 2016:https://web.archive.org/web/20180723110444/https://www.niaid.nih.gov/research/emerging-infectious-diseases-pathogensPovzeto po:https://justthinkinglogically844.wordpress.com/Glede na vse zgoraj navedene podatke se mi zdi popolnoma logično, če se človek vpraša naslednje vprašanje:Kaj lahko pričakujemo jeseni ali pa v obdobju po jeseni?Zdi se mi, da so vse te informacije v tem trenutku zelo pomembne.Lepo vas pozdravljam.Anita"
Teme
dejavnosti Politika

Zadnji komentarji

Prijatelji

Dajana  BabičViktor Moravec

NAJBOLJ OBISKANO

Drugačna politika