Drugačna politika
Ekipa OPS
Drugačna politika

Ponedeljek, 17. Februar 2020 ob 14:29

Odpri galerijo

UVAJANJE DRUGAČNE POLITIKE -politike novega tisočletja

Nekatere opredelitve politike

Umestitev države. Država je osnovna oblika političnega organiziranja neke družbene skupnosti, kot formalni predstavnik družbene enotnosti pa opravlja celo vrsto funkcij, ki so nujne za življenje družbe kot celote. Država je torej oblika javne oblasti, ki je tej družbi odtujena in nadrejena katere osnovna funkcija je varovanje in pospeševanje določenega ustroja družbe.

Glavno sredstvo države je uporaba ali grožnja uporabe legitimnega prisiljevanja, bistvo njene državnosti pa je obstoj aparata javne oblasti, ki razpolaga z monopolom organizirane prisile in je ločen od družbe.

V tem splošnem organizacijskem okviru neke države je državljan vsaka fizična oseba, ki je pravno vezana nanjo tako, da so ji formalnopravno zagotovljene in dostopne vse osebne in ekonomsko-socialne pravice, in sicer ne glede na to, ali živi na ozemlju te države ali pa nekje v tujini.

Prej omenjeno družbo pa lahko opredelimo kot organizirano skupnost ljudi, ki so povezani z vzajemnim delovanjem na naravi in z najrazličnejšimi medsebojnimi odnosi. Pogoj nastanka in obstoja neke razredne družbe je proizvodnja različnih (materialnih) dobrin, iz katere izvirajo tudi odnosi znotraj nje.

Znotraj neke države imajo pomembno in velikokrat tudi odločilno vlogo politične stranke, ki jih kaže razumeti kot razmeroma stalne organizacijske tvorbe. Njihovo bistvo je v tem, da temeljijo na razredni razčlenjenosti družbe in si v okviru določene ideologije prizadevajo bodisi pridobiti ali ohraniti državno oblast oz., da bi bile v njen vsaj udeležene. V tej zvezi se srečujemo tudi s pojmom politika, ki predstavlja področje odnosov med posameznimi razredi v družbi oz. kot njihov odnos državne oblasti in boja za osvojitev ali ohranitev te oblasti.

Splošna umestitev politike. Po nekaterih zelo splošnih opredelitvah naših leksikografov naj bi politiko v ožjem smislu razumeli kot dejavnost neke države ali kot neko ravnanje, ki je usmerjeno nanjo. V širšem smislu pa naj bi kot politiko razumeli vsako družbeno dejavnost, s katero se ureja temeljni položaj človeka in družbenih skupin v posamezni družbi in v mednarodnih razsežnostih.

Bistvene prvine oz. sestavine politike po teh opredelitvah so: politični subjekti, kot osebnosti in nosilci te zavestne dejavnosti; politična ideologija, kot nauk o poglavitnih idejah v njenem okviru; in politična aktivnost, kot zavestna dejavnost v njenem okviru. Politika se običajno poimenuje glede na njene subjekte (npr. državna politika, strankarska politika, politika združenih narodov, ipd.), pa tudi po drugih merilih, med katerimi sta zlasti pomembna ozemeljski obseg in vsebina politične dejavnosti (npr. zunanja politika, notranja politika, stanovanjska politika, kulturna politika, znanstvena politika, itn.).

S proučevanjem in raziskovanjem politike se ponekod ukvarja posebna družboslovna veja, ki jo največkrat imenujemo "politologija" in jo opredeljujemo kot znanost oz. znanost o politiki. Nekateri politologijo uvrščajo med najstarejše znanstvene veje, ki pa so jo šele v novejšem času začeli uvajati tudi kot samostojno študijsko in raziskovalno smer.

Pri nas so še nedavno tega v okviru tovrstnega visokošolskega študija gojili vrsto njenih disciplin (npr. politična teorija, zgodovina političnih doktrin, politični sistemi, znanost o upravljanju , mednarodni odnosi, sodobno delavsko in socialistično gibanje, politična teorija socializma, ipd.).Medtem, ko so po zaključku študija iz tega okvira prihajali tako imenovani "politologi", ki naj bi se po teh opredelitvah znanstveno ukvarjali s politiko.

Vendar se je večina njih potem znašla na različnih bolj ali manj pomembnih mestih v državni upravi in v vodstvu podjetij. Tako je mogoče veliko teh kadrov najti med sedanjo tako imenovano "menedžersko elito", ki jo je naplavil prejšnji (socialistično-samoupravni) sistem.

Ustvarjalna opredelitev politike. Poleg navedenih zelo splošnih opredelitev politike, kakršne lahko srečamo samo v okviru nekdanjih socialističnih držav, pa, seveda, lahko zasledimo tudi popolnoma drugačne opredelitve politike. V strokovni literaturi razvitih držav je politika opredeljena kot zelo pomembna strokovna dejavnost, ki predvsem odloča o gospodarskem življenju in rezultatih gospodarske dejavnosti v neki družbeni skupnosti.

V okviru take strokovne dejavnosti se na ustvarjalen način in na znanstveni podlagi odloča o temeljnih ciljih za delovanje slednje, oz. se izbirajo ustrezne strategije za usmerjanje delovanja družbene skupnosti za doseganje njenih temeljnih ciljev. Na podlagi take dejavnosti se politika konkretizira z ožjo določitvijo ciljev v času in prostoru, z opredelitvijo potrebnih nalog in ciljno usmerjenih aktivnosti za njeno uresničitev.

Hkrati politika predstavlja tudi podlago za usmerjanje miselnega ustvarjalnega dela v družbeni skupnosti, ki jo v širšem smislu razumemo kot državo, v ožjem pa smislu pa kot posamezno gospodarsko družbo ali podjetje. Ustvarjalnost (razumemo jo kot razmišljanje, ki rodi nove ideje) oz. ustvarjalno delo je potemtakem ključni dejavnik pri oblikovanju in udejanjanju tako opredeljene politike.

V razvitem zahodnem svetu torej politiko opredeljujejo kot ustvarjalno dejavnost, v okviru katere se iščejo in izbirajo temeljni cilji neke družbene skupnosti, medtem ko je odločanje v politiki osrednje jedro njene državnosti. Pripravljanje osnov politike je zato treba razumeti kot zelo zahtevno strokovno delo, ki mora biti med drugim naslonjeno tudi na znanstvena izhodišča in ustvarjalno razmišljanje tistih, ki predlagajo določeno politiko.

To pa so izbrani predstavniki družbene skupnosti (poslanke in poslanci) v njenem najvišjem državnem organu (parlamentu) in poleg njih tudi nekateri zaposleni v državnih organih, ki imajo posebna pooblastila. Predstavniki družbene skupnosti v njenem parlamentu oz. po naše poslanci se tako pri oblikovanju in udejanjanju določene politike pojavljajo v posebej zahtevni vlogi, saj preverjajo zamisli take politike, jo dopolnjujejo in potrjujejo ter pooblaščajo določene državne organe oz. druge izvajalce za njeno uresničitev.

Tako oblikovana politika neke družbene skupnosti se potem v najožjem smislu vsebinsko nanaša na proizvodnjo, tržno in finančno usmeritev njenih gospodarskih delov oz. na posamezne gospodarske družbe ali podjetja. Razen tega se sprejeta politika odraža tudi v medsebojnih (človeških) odnosih znotraj teh delov, z vidika bodočnosti (razvoja) pa se nanaša tudi na znanost. Politiko takih gospodarskih delov je sicer mogoče obravnavati celovito, toda v resnici je njihova politika sestavljena iz vrste ožjih politik:

razvojna politika, glede razvoja njenega celotnega poslovnega procesa s posebnim poudarkom na inovacijski dejavnosti, razvoju izdelkov in tehnologije ter zato potrebnih investicij; politika kakovosti, glede stopnje kakovosti izdelkov, ki jo omogoča vgrajena tehnologija proizvodnega procesa in zahteva tržišče oz. jo je pripravljeno tudi plačati;

finančna politika glede preskrbe, preoblikovanja, uporabe in vračanja vseh vrst finančnih sredstev; proizvodna politika glede obsega in asortimana tržno želenih izdelkov, tehnologije proizvodnega procesa, tehnične ravni proizvodnje, ipd.;

politika nabave, glede obsega, načina in virov preskrbe s surovinami, materiali, energijo, storitvami, ipd. politika prodaje glede plasiranja izdelkov in doseganja potrebne donosnosti in tržne vrednosti prodanih izdelkov in storitev;

in kadrovska politika  glede izbire, izobraževanja in razmeščanja strokovnih in vodilnih ter drugih kadrov, kot tudi glede življenjskih in delovnih razmer v gospodarski družbi, ravni plač, ipd.

Morda kaže k navedenim opredelitvam politike dodati še to, da je na ustvarjalnost in znanost naslonjena politika v primerjavi z drugačnimi pristopi lahko tudi veliko bolj dolgoročna. Poleg tega pa ustvarjalen in znanstven pristop pri oblikovanju politike zagotavlja tudi precej več manevrskega prostora.

Preživelo razumevanje politike. Mnogi podatki in izkušnje kažejo, da je navedena ustvarjalna opredelitev politike pri nas zelo zapostavljena. Pri nas namreč še vedno prevladuje razumevanje politike, kot je bilo razširjeno v preteklem (socialistično-samoupravnem) obdobju in ga nakazuje prej omenjena splošna opredelitev politike. Po tem razumevanju je politika zgolj samo nekakšna stalna planska odločitev ali pravilo obnašanja  v možni situaciji, medtem, ko je planiranje najširši okvir poslovnega odločanja v taki družbenopolitični (samoupravni) skupnosti.

Vendar očitno velja podpirati in se zavzemati za omenjeno ustvarjalno opredelitev politike, medtem, ko gre planiranje razumeti kot pomembno sredstvo za udejanjanje politike. razlika med obema pristopoma je očitna in v vsebinskem smislu tudi zelo pomembna. Zato se ne gre čuditi, da so sedanjemu popolnoma zgrešenemu in že davno preživelemu razumevanju politike pri nas potem zelo podobni tudi doseženi rezultati.

DEJANSKE RAZMERE NA PODROČJU POLITIKE V SLOVENIJI

Posledice preteklega dogajanja. Iz navedenih splošnih opredelitev politike je tako med drugim mogoče izluščiti tudi srž sedanjih ključnih problemov. V preteklosti so bile take opredelitve politike nujne zato, da so o vseh najpomembnejših družbenih vprašanjih lahko odločali v tesno zaprtih partijskih krogih. Zato so bila v tistih časih potrebna taka predstavniška telesa družbene skupnosti, ki so brez lastnega razmišljanja in prispevka samo potrjevala tako sprejete (partijske) odločitve.

Potreben je bil torej nekakšen glasovalni stroj, ki je lahko zagotovil tudi širše sprejetje take politike, medtem ko je dobro utečen represivni aparat politične policije med drugim zagotavljal tudi njeno uresničevanje. Zato je bil izumljen tudi tako imenovani "delegatski sistem" v nekdanji državi, ki je dolga leta pod plaščem samoupravljanja med drugim zagotavljal tudi legitimnost odločanja o politiki oz. najpomembnejših vprašanjih v zelo ozkih krogih.

Razumljivo mora biti, da je bila stroka pri tem potisnjena povsem v ozadje, saj so prevladovali čisto drugačni (največkrat zgolj samoljubni) interesi. Nenazadnje to tudi ni čudno, saj so bili skoraj vsi tedanji voditelji brez ustrezne izobrazbe. Samo redki med njimi so jo pridobili šele kasneje, vendar večinoma na politološkem področju, ki pa je že bilo omejeno in je zato mogoče oceniti tudi vrednost take izobrazbe.

Tako razumevanje politike in obnašanje pri njenem sprejemanju in udejanjanju v preteklosti pa še vedno predstavlja veliko breme na ramenih večine tistih, ki se še danes hočejo ukvarjati z zelo podobno politiko. Edina razlika je pravzaprav samo v tem, da so zamenjali in preimenovali le ogrinjalo, s katerim je tako početje prekrito. Nekdaj se je tak plašč imenoval "socialistično samoupravljanje", danes pa mu isti ljudje brez sramu rečejo "demokracija", čeprav je dogajanje pod njim ostalo več ali manj nespremenjeno.

Vseh teh (kvazi) politikov gotovo ne moti niti dejstvo, da je tako njihovo obnašanje in ravnanje na področju politike, ki so ga v pomanjkanju lastnih idej očitno prevzeli od svojih predhodnikov in vzornikov, že davno tega povozil čas. Zato ga tudi ne morejo več vleči s seboj v nedogled, čeprav si nekaj takega, seveda, močno želijo.

Sedanje strankarsko obnašanje. Sedanje stanje na področju splošnega razumevanja politike in ravnanje političnih strank pri njenem oblikovanju ter sprejemanju v primerjavi z bližnjo in daljno preteklostjo sploh ni dosti drugačno. Kljub nekaterim navideznim demokratičnim spremembam v letu 1990, je vsaj glede politike vse več ali manj ostalo pri starem. Za politične stranke, ki so izšle iz tedanjega okvira družbenopolitičnih organizacij (takratne ZKS, ZSMS, in SZDL, ki so se postopoma prelevile v sedanji stranki SD, LDS, ZARES, SNS in DESuS) je to popolnoma razumljivo in kaj drugega tudi ni bilo mogoče pričakovati. Zato glede njihovega obnašanja na področju politike tudi ne gre izgubljati besed.

Vendar pa ni mogoče razumeti, da tudi nove politične stranke oz. tako imenovane "stranke slovenske pomladi" niso na področje oblikovanja in sprejemanja politike vnesle nobenih pretresljivih sprememb. Prav nasprotno, mogoče je celo trditi, da so bile v mnogo čem celo precej manj domiselne od bivših političnih strank oz. so se večinoma obnašale še bolj "papežko od papeža". Kot je že bilo povedano se to dogaja zaradi prevelike zaverovanosti njihovih (takratnih in nekaterih sedanjih) voditeljev samih vase in v svojo (ne)sposobnost.

Najbolj zgovoren dokaz za to trditev je klavrn razpad tedanje koalicije novih političnih strank. (poimenovane Demos), Nekaterih hudih posledic tega nerazumnega in samoljubnega početja pa zagotovo ne bo mogoče nikoli ustrezno premostiti. Teh žalostnih dogodkov prizadete politične stranke danes najraje niti ne omenjajo, ali pa jih skušajo opravičiti z velikimi takratnimi razlikami med njimi. Vendar s takimi izgovori, seveda, ne morejo prikriti resničnega vzroka za njihov neuspeh.

Vse po vrsti so namreč delale popolnoma enake napake kot njihovi (socialistično-komunistični) vzorniki, tudi novodobni politiki so se zapirali v preveč ozke kroge in se naslanjali samo na "preverjene kadre". Nove politične stranke so očitno spregledale dejstvo, da so taka "pravila igre" iz preteklosti lahko delovala le s pomočjo ustreznega represivnega aparata (politične policije), katere pa one niso imele več na razpolago.

Razvrednotenje slovenske pomladi. Tedanja nezrelost "pomladnih" političnih strank je bila zaradi pomanjkanja neposrednih izkušenj na področju oblikovanja in sprejemanja politike morda tudi opravičljiva, danes pa teh izgovorov ne more biti več. V preteklih letih se je namreč jasno izkazalo, da so "pomladne" stranke pravzaprav v ničemer ne razlikujejo od njihovih nasprotnic, to je strank, ki so izšle iz propadlega komunističnega enoumja.

Medtem so se že vse pomembnejše med drugim znašle na oblasti in celo v koaliciji s strankami ki gojijo miselnost starega kova. Prav neverjetno se zdi, kako so se vse od njih neverjetno hitro prilagodile razmeram na področju oblikovanja in sprejemanja politike, ki vladajo pri nas že desetletja. Navadno so v teh strankah dvignili svoj glas proti takemu početju šele takrat, ko so v koaliciji tudi dejansko postali "peto kolo" in se zavedli, da so bili le "demokratičen okrasek" navidezne demokracije, ali ko so jih iz nje nagnali.

Sprašujemo se še kakšno sporočilo volivcev bi novodobni politiki še potrebovali, preden bodo dokončno dojeli, da se je njihov čas v pravi slovenski pomladi nepreklicno iztekel, ker ga niso znali ali hoteli izkoristiti takrat, ko je še delal v njihov korist.

Volitve v predstavniška telesa. Vse doslej navedeno je le delen razlog za sedanje razmere na področju politike. poglavitni razlog namreč tiči v tem, da v najvišje predstavniško telo na tako zahtevno delovno mesto, kot je poslanec, tudi danes prihajajo ljudje (tako kot nekdaj delegati), ki večinoma sploh nimajo ustrezne izobrazbe in ostalih potrebnih referenc kot so npr. delovne izkušnje in neoporečne etične lastnosti.

Pri njihovi izbiri namreč še vedno prevladuje razmišljanje iz bližnje in daljne preteklosti, da je treba za taka mesta izbrati ljudi, ki bodo "ob pravem času in za pravo stvar dvignili roko". Razen nekaterih izjem tudi med sedanjimi poslanci lahko najdemo ljudi, ki v tako pomembnem organu kot je parlament, praktično ne morejo početi kaj drugega kot  da na dogovorjen namig pritisnejo na ustrezen gumb.

Čeprav verodostojnih podatkov ni mogoče dobiti, vseeno lahko trdimo, da v vseh sedanjih političnih strankah prihajajo do svojih kandidatk in kandidatov na volitvah na povsem enak način oz. z istimi metodami. Vendar takih metod ni mogoče najti v nobenem učbeniku, ker so posledica dolgoletne prakse v  tako imenovanih "kadrovskih kuhinjah". V njih so se učili od istih kuharjev in se tudi izučili za to obrt skoraj vsi sedanji politiki, pa če to hočejo priznati ali pa ne.

Mnoga znamenja tako pritrjujejo domnevo, da večino kandidatov sedanjih političnih strank na volitvah bržkone izberejo in določijo v zelo ozkem krogu najbolj vplivnih političnih veljakov Glede na rezultate takšnega izbora, ki jih zaradi javne objave tudi ne morejo prirediti in olepšati, pa je več kot očitno, da pri njihovih merilih za izbor izobrazbena raven in druge reference nima nobene večje teže. To potrjuje tudi dejstvo, da tudi največje stranke potrjujejo listo kandidatk in kandidatov  kar v paketu.

To med drugim tudi dokazuje, da ni notranjega rivalstva med več kandidatkami in kandidati, kar kaže na popolno pomanjkanje demokracije znotraj domala vseh strank. Tudi zato se že več let zapored na listah istih strank pojavljajo eni in isti ljudje, ki so potem izvoljeni zaradi imena stranke in ne zaradi lastnega imena. Proporcionalni sistem pa pri tem dodatno podpira nerazumne volilne rezultate.

Značilnost slovenskega parlamenta. Takšen pristop v okviru sedanjih parlamentarnih strank glede izbiranja njihovih kandidatov za volitve, seveda, odseva tudi v slovenskem parlamentu. Zgolj na podlagi tistega, kar je mogoče prebrati ali videti preko televizije, lahko strnemo naslednje njegove slabosti:

·           Nestrokovnost. Ker pride v parlament veliko poslancev s popolnoma neprimerno strokovno izobrazbo (torej nestrokovnjaki) je razumljivo, da mora takšno vrzel nekdo nadomestiti. Zato poslanci potrebujejo tudi mnoge strokovne sodelavce, da opravijo delo namesto njih. Nekateri jih pripeljejo kar s seboj in zato ne morejo biti bistveno drugačni od njih. Zaradi takšnih razmer se potem tudi ne gre čuditi premalo domišljeni zakonodaji, ki jo največkrat sprejmejo šele po mnogih težavah in zapletih. Velikokrat se tudi zgodi, da sicer dobro pripravljeni zakonski predlog poslanci s svojimi premalo premišljenimi amandmaji povsem izmaličijo. Poznamo pa seveda tudi sprejemanje zakonov s preprostim preglasovanjem, ko niso upoštevani nikakršni še tako dobri predlogi sprememb ali dopolnil.

·           Neučinkovitost. Seje parlamenta so navadno dolgotrajne in se običajno že začnejo z mnogimi zapleti. Pogosto porabijo poslanci kar cel delovni dan in tudi več samo za dogovore o vsebini dnevnega reda za posamezno sejo, medtem ko se posamezno zasedanje potem veleče tudi po več mesecev. Tako večino svojega dela poslanci uspejo dokončati predvsem v okviru tako imenovanih "izrednih" zasedanj parlamenta, ki jih je v primerjavi z rednimi kar nekaj več.

·           Dolgoveznost. Kadar si seje ogledamo preko tv zaslonov in vidimo neposreden vpogled v delo parlamenta lahko vidimo,  da mnogi poslanci porabijo ogromno časa za povsem nepotrebne in dolgovezne razprave ter prazno besedičenje. Medtem pa nekateri poslanci za govornico samo prebirajo vnaprej pripravljena besedila, kar izkazuje in poudarja njihovo (ne)sposobnost.

·           Potratnost. Poleg razvpitih poslanskih plač (te zagotovo niso v skladu s sedanjo splošno izobrazbeno ravnijo in sposobnostjo večine poslancev) in pretiravanja ob nenehnih prostorskih preureditvah parlamenta nekateri znaki kažejo, da se tudi v parlamentu zgledujejo po potratni državni upravi. Tu naj še posebno izpostavimo oz. spomnimo na nekakšen "funkcionalni dodatek" za delo poslanca v njegovi volilni bazi, s katerim so si še povečali svoje že itak previsoke plače.

·           Privilegiranost. Poslanci so obdržali skoraj vse privilegije "zaslužnih" politikov iz nekdanjega obdobja (npr. državna stanovanja, visoke plače, subvencionirano prehrano, službena vozila, enoletno financiranje po poteku mandata, ipd.).

Preseganje sedanjega stanja. Vse doslej navedeno skupaj z razmerami v slovenskem parlamentu, seveda, močno vpliva tudi na splošne družbene razmere, zlasti pa na čedalje bolj neugodno gospodarsko stanje. To je poglavitni razlog, da hočemo v okviru nove politične Stranke Osveščenih Politikov Slovenije - OPS preseči sedanje neugodno stanje in ga nadomestiti z ustreznejšimi metodami in pristopi.

Oblikovanje in sprejemanje politike tako želimo postaviti na popolnoma drugačne (izključno strokovne) temelje in odmisliti vse tovrstne zglede iz preteklosti in sedanjosti. Predvsem pa hočemo z drugačnimi zgledi vplivati na odstranitev že omenjenih metod dela v strankarskih "kadrovskih kuhinjah", ki so zagotovo osrednji vzrok za večino sedanjih problemov.

Te trditve potrjujejo že nekatere navedbe v osnutku statuta in programu dejavnosti Stranke OPS, kjer gre zagotovo za nekatere ključne nove pristope. Brez lažne skromnosti lahko celo rečemo, da gre za inovacijo, saj podobnih rešitev ni mogoče nikjer zaslediti. Pravzaprav takih zgledov tudi nismo iskali, ker nam sploh niso bili potrebni.

Do navedenih novih rešitev, ki bodo na tem mestu še podrobneje pojasnjene smo prišli samo na podlagi logičnega razmišljanja in striktnega ločevanja vzrokov od posledic, kar edino lahko pripelje do ustrezne in prave rešitve problema. Po tej poti nastane tudi največ inovacij, kar potrjujejo tudi mnogi dobro znani primeri.

Vendar pa neke inovacije (iznajdbe), seveda, ni mogoče presojati samo na podlagi nekakšnih zgledov. Če bi tako ravnali že pradavni predniki, se gotovo nebi mogli oprijeti zamisli, denimo, "okroglega kolesa", kar pa je kot dobro vemo povzročilo pravi preporod na tehničnih področjih in omogočilo tudi mnoge nadaljnje iznajdbe.

DRUGAČNI KANDIDACIJSKI POSTOPKI

Povzetek statutarnih določil. Iz predstavljenega osnutka Statuta Stranke OPS je mogoče razbrati, da se bodo kandidacijski postopki začeli nekako tri mesece pred začetkom volitev za državni zbor, organe lokalnih skupnosti ali predsednika republike. Takrat bo njen izvršni odbor pripravil in objavil javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov  Stranke OPS na volitvah in določil pogoje za prijavo ter rok za zbiranje prijav in izbiro kandidatov.

Hkrati bo oblikoval in določil potrebne volilne komisije, ki bodo imele najmanj sedem članov, imenoval pa bo tudi njihovega predsednika. Izvršni odbor bo oblikoval in določil merila za izbor kandidatov Stranke OPS na volitvah ter določil program, postopek in sredstva za vodenje volilne kampanje.

Pripravil bo tudi javni razpis za izbiro kandidatk in kandidatov Stranje OPS za delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah glede na dosežen volilni izid in določil rok za zbiranje prijav in njihovo izbiro. Glede na ta izid bo oblikoval in določil tudi merila za izbor kandidatk in kandidatov  Stranke OPS  za omenjena delovna mesta v državnih organih oz. občinskih in mestnih upravah.

Na tak javni razpis za kandidate Stranke OPS na volitvah se bodo lahko prijavile vse polnoletne državljanke in državljani Republike Slovenije, ki bodo ustrezali pogojem navedenih v javnem razpisu in bodo v roku predložili svojo pisno prijavo. V kolikor prijavljeni kandidatke in kandidati ne bodo člani Stranke OPS, bodo hkrati s prijavo morali predložiti še podpisano pristopno izjavo, s katero bodo sprejeli njen statut in program dejavnosti.

Primer javnega razpisa. Med poglavitnimi novostmi v teh kandidacijskih postopkih lahko poudarimo zlasti javne razpise Stranke OPS za pridobivanje njenih kandidatk in kandidatov na volitvah in kasneje tudi za njena mesta v državni ali lokalni upravi glede na volilne izide. Čeprav ne želimo prehitevati nekaterih dogodkov, naj zaradi večje razumljivosti te osrednje novosti (glede na sedanje strankarsko početje) vendarle navedemo besedilo enega takih razpisov. (Besedilo razpisa OPS lahko preberete TUKAJ)

Navedeno vsebino razpisa je treba vzeti le kot vzorec, ki ga bo treba ustrezno prilagoditi takratnim razmeram, ko bo postal tak razpis tudi aktualen. Kot je razvidno, se nanaša na volitve v državni zbor, ki so za našo prihodnost bržkone tudi najbolj pomembne, medtem ko bo moral biti tak razpis v primeru tako imenovanih "lokalnih" volitev, seveda, precej drugačen.

Vendar po glavno sporočilo takega razpisa v vseh primerih popolnoma enako. Na ta način naj bi v vsa predstavniška telesa in organe družbene skupnosti pripeljali strokovno podkovane ljudi, ki sedanje neugodno splošno stanje edini lahko obrnejo v pozitivno smer.

mag. Janez Šček, univ.dipl.oec

Galerija slik

Zadnje objave

Thu, 11. Sep 2025 at 10:19

1365 ogledov

V RTV SLO smo 3. septembra 2021 "vdrli" v "SKRAJNI SILI", da bi rešili življenja naših ljudi
Svetel zgled sodnika Jurija Švajnc­erja –zgodovinska sodba, ki vrača pravico ljudstvuV Gibanju OPS smo vedno opozarjali, da je naloga vsakega sodnika, uradnika, novinarja in politika služiti ljudstvu – častno, strokovno in pošteno. Žal smo prepogosto priča nasprotnemu: krivičnim sodbam, politično motiviranim procesom in molku medijev, ki prikrivajo in izkrivljajo resnico.Zato je še toliko pomembneje izpostaviti svetle zglede – ljudi, ki svoje delo opravljajo v skladu s prisego, ustavo, naravnim pravom in zdravo pametjo. Eden takih je sodnik Jurij Švajnc­er, ki je 25. avgusta 2025 na Okrajnem sodišču v Ljubljani izrekel sodbo v zadevi ZSV 440/2023.Kaj je odločilo sodišče?Sodnik je ugodilo zahtevi za sodno varstvo in razveljavil odločbo Policijske postaje Ljubljana.Prekrškovni postopek proti kršiteljici, ki je vstopila v prostore RTV Slovenija, da bi opozorila na zavajajoče poročanje o cepivih, je bil ustavljen. Saj je skupaj z vsemi ostalimi, ki smo hoteli ljudi preko RTV SLO o laži, da so cepiva zoper Kovid 19 učinkovita in varna, ravnala v SKRAJNI SILI.Stroški postopka bremenijo prekrškovni organ.Zakaj je sodba precedenčna?Sodišče je priznalo, da je kršiteljica ravnala v upravičeni skrajni sili, ker je želela zaščititi zdravje in življenje ljudi.Sodba jasno povezuje pravico do obveščenosti (39. člen Ustave RS) s pravico do življenja, kar pomeni, da brez resničnih in celovitih informacij človek ne more svobodno odločati o svojem zdravju.RTV Slovenija kot javni zavod je bila v sodbi izrecno grajana, ker ni opravila svoje zakonske dolžnosti resničnega, celovitega in nepristranskega obveščanja.Sodba potrjuje, da je državljanska nepokorščina legitimna in celo nujna, kadar gre za obrambo višjih vrednot – življenja, zdravja, resnice.Pomen za prihodnostTa sodba odpira možnost za:odškodninske tožbe zoper RTV Slovenija in Republiko Slovenijo, ker javnost v času epidemije ni bila ustrezno obveščena,širšo razpravo o kazenski odgovornosti odgovornih oseb,krepitev koncepta neposredne ljudovlade, kjer ljudje niso dolžni slepo ubogati oblasti, ampak imajo pravico in dolžnost ukrepati v javnem interesu.V Gibanju OPS javno pohvaljujemo sodnika Jurija Švajnc­erja, ker je sodil častno, strokovno in pošteno. Takšni sodniki vračajo zaupanje ljudi v pravosodje in dokazujejo, da je mogoče soditi pravično, tudi kadar to ni v interesu oblastnih struktur.Kot dosledno grajamo sodnike, ki sodijo krivično, tako javno izpostavljamo in pohvalimo tiste, ki dokazujejo, da pravica še živi. Vsa čast in kapo dol pred takimi sodniki, naj temu zgledu sledijo tudi ostali.V nadaljevanju objavljamo celotno sodbo Okrajnega sodišča v Ljubljani (ZSV 440/2023), saj je to dokument zgodovinskega pomena, ki bo ostal zapisan kot zmaga resnice nad lažjo in kot opomnik, da so poštenost, čast in stroka še vedno vrednote, ki jih moramo braniti.Je upanje, je hrepenenje po tem, da uresničimo sanje mnogih iz leta 1990 -1991, da si bomo Slovenci ustvarili državo v kateri bomo živeli v sožitju, medsebijnem spoštovanju in vsi v duhovni in gmotni blaginji. Skrajni čas je, da dobijo možnost vodenja države ljudje, ki znajo delati ČASTNO, STROKOVNO IN POŠTENO.Povejte naprej, osnutek skupinske tožbe zoper odgovorne v RTV iz časa Kovid zločina sledi.Ekipa OPS

Sun, 17. Aug 2025 at 17:49

315 ogledov

Poročilo s I. srečanja za dogovor o izvedbi PLEBISCITA 2.0
Drage domoljubke, dragi domoljubi, spoštovani prijatelji,danes smo tukaj, ker verjamemo, da Slovenija zmore in mora postati to, kar smo si vedno želeli – domovina svobodnih, poštenih, ustvarjalnih in srečnih ljudi. Vemo, da tega ne bomo dosegli z obljubami politikov, ki so nam v treh desetletjih vzeli sanje in namesto svobode prinesli prezadolženo državo, prodano in okradeno ljudstvo in razklan narod.Zato se danes ne pogovarjamo več o tem, ali je potrebna sprememba – to vemo vsi, ki imamo možgane, da z njimi samostojno razmišljamo. Pogovarjamo se o tem, kako bomo skupaj zgradili nov temelj za preživetje in življenje naprej, zase in za naslednje rodove – Temeljno družbeno pogodbo, ki bo postavila ljudstvo na prvo mesto, vrnila moč v naše roke in zagotovila neposredno vladavino ljudstva - ljudovlado, kot so jo živeli naši karantanski predniki.26. decembra letos, na dan, ko bomo praznovali 35 let od prvega plebiscita, bomo izvedli PLEBISCIT 2.0. Tokrat ne bomo odločali o tem, ali želimo svojo državo – to že imamo. Odločali bomo, kakšno državo želimo – državo brez korupcije, brez privilegijev, brez politične trgovine, kjer bo oblast – oziroma vodenje države – trajno v rokah ljudstva.Naša Temeljna družbena pogodba je preprosta v svojem bistvu:Ljudstvo je edini zakoniti lastnik države in nosilec vladavine, nad ljudstvom ni in ne bo nobene vlade, ne tuje in ne slovenske.Izbrali si bomo pa vodstvo in upravljanje v treh vejah vodenja države. Zakonodajni, izvršni in sodni veji vodenja in upravljanja države.Odločitve bomo sprejemali skupaj in neposredno.Zakoni služijo človeku in naravi – ne elitam.To ni sanjarjenje. To je načrt. In danes ga imamo prvič zapisanega, jasnega in izvedljivega.Dragi prijatelji, jutri bomo morda rekli: »Tam, na Vrhniki, smo začeli novo poglavje slovenske zgodovine.«A to bo resnica samo, če bo vsak izmed nas od danes naprej ambasador resnice, pravičnosti in svobode. Če bomo vsak dan širili glas o Temeljni družbeni pogodbi, o PLEBISCITU 2.0 in o tem, da je sprememba možna – če jo naredimo skupaj.Naša moč je v naši enotnosti. Naša prihodnost je v naših rokah. 26. decembra bomo skupaj zapisali novo zgodbo – zgodbo, ki jo bodo ponosno brali naši vnuki.Slovenija – vstani! Čas je, da se vrnemo domov – k sebi in drug k drugemu.Hvala vam. Ladislav Troha Vrhnika, 16.08.2025KJE STE BILI V SOBOTO?Dragi rojaki,v soboto se nas je na Vrhniki zbralo 10 pogumnih. Samo deset! In vendar je vsak od teh desetih naredil veliko več kot tisti, ki so ostali doma – premagal je strah in prišel.Vsi vemo, zakaj nas ni bilo več.Ker se ljudje bojijo.Ker še vedno velja socialistična vzgoja: "Bodi tiho, ne delaj zoper oblast, sicer boš imel težave."Ker v podzavesti še vedno verjamemo, da je nevarno delati nekaj, kar ni od oblasti dovoljeno in od ugrabljenih medijev propagorano.Ampak prav to je dokaz, da delamo PRAV.Če bi delali nekaj nepomembnega, za oblast nebmnevarnega, celo za njo koristnega, nas oblast ne bi skrivala, ne bi nas cenzurirala in ne bi se nas bala.Resnica je: strah nas hromi. A dokler bo vsak čakal drugega, se ne bo zgodilo nič.Vprašajte se iskreno: Zakaj me ni bilo v soboto? Denar? Strah? Nevera vase, da lahko kaj spremenimo? Lahko bom vidna/viden v videu? Bom morala/moral kaj povedati? Se izpostaviti? Česa ste se bali, da vas ni bilo z nami? Iskreno sebi odgovorite. Kdor nas kliče in sprašuje, ali je bilo kaj ljudi, naj se zave – tisti, ki sprašuje, je bil največkrat med tistimi, ki so manjkali. Če je takih 20, ki čakajo druge, jih je že 20 premalo. Ampak 10, ki so prišli, in 20, ki so čakali, je skupaj 30. To pa je že številka, ki bi jo lahko pokazali za spodbudo ostalim. Zato je čas, da vsak sam pri sebi premaga strah. Nihče drug tega ne more narediti namesto vas.Ko bomo začeli prihajati, kljub temu da je v pregovovorno demokratični državi to "prepovedano" in lahko nevarno, se bo zgodil preboj.Oblast stavi na to, da bomo ostali doma. Mi pa pokažimo, da nismo oblasti boječi hlapci, ampak svobodni ljudje.Ne sprašuj več, ali je bilo kaj ljudi.Ti bodi tisti, ki pride.Ti bodi zgled drugim.Tako se bo slovenski narod dvignil. In, ko se bo dvignil vsak, ne glede, če bodo ostali še klečali pred oblastjo, ki pripada ljudem in ne peščici povzpetnikov, ki so jo narodu ukradli, bomo prišli do tiste svobodne, pravične in suverene in uspešne Slovenije, ki jo vsi želimo.Strah je največji sovražnik. Ko ga premagamo, zmaga narod in se rodi resnična svoboda. Predlog in pobuda: Zberite vsaj 10 pogumnih v vaši lokalni skupnosti in se srečamo, da se digovorimo kaj je treba narediti, da izpeljemo PLEBISCIT 2.0 še letos. Ko boste nared, pokličite na 031 274 419 in uskladimo termin srečanja. KDOR HOČE NEKAJ NAREDITI, BO POISKAL REŠITVE, KDOR NE ŽELI NAREDITI KAR JE V TEH ČASIH NUJNO, BO POISKAL IZGOVORE. Zakaj ukrepati TAKOJ zdaj?1. Stranke, ki skrbijo le zase in svoje privilegije.2. Negativna kadrovska selekcija – najboljši bežijo, povprečni in poslušni vodijo in sprejemajo politikantske odločitve.3. Razmah povzpetništva politikantov.4. Načrtna delitev naroda na “leve” in “desne”.5. Gospodarsko nazadovanje, prehitevajo nas mnoge države, ki so leta 1990 zelo zaostajale za nami. (Češka, Poljska, Romunija, Hrvaška...)6. Dolžniško suženjstvo–25.000 € dolga na vsakega Slovenca.7. Beg možganov – mladi izobraženi bežijo v tujino.8. Vse višji davki, nižje plače in pokojnine.9. Vse več ljudi na minimalcu, vse več revščine.10. Prekomerno priseljevanje tujcev brez nadzora.11. Porast kriminala in negotovost na ulicah.12. Ugrabljene vse institucije in mediji, ki molčijo.13. Sodstvo nima zaupanja ljudi, pravične pravne države ni.14. Ropanje narodovega premoženja. (Oškodovanje za preko 400 mlrd €)15. Uničevanje malih podjetij in podjetnikov.16. Možnost nove plan-demije in drugih napadov na vse nas.17. Izguba suverenosti z možnostjo razpada inpriključitve sosednjim večjim državam.Kaj lahko stori vsak od nas?1. Vključi se v pripravo PLEBISCITA 2.0.2. Širi vsa sporočila Gibanja OPS naprej.3. Poveži se z ljudmi v svoji občini/deželi, določite točke za glasovanje 26. 12. 2025.4. Bodi zgled, ne išči izgovorov ampak rešitve.Povej naprej!Ekipa OPS

Thu, 7. Aug 2025 at 12:47

277 ogledov

Vabilo na zgodovinsko srečanje na Cankarjevi Vrhniki
VABILO NA ZGODOVINSKO SREČANJE NA CANKARJEVI VRHNIKIPetek, 16. avgust 2025, ob 10.00Cankarjev dom, Vrhnika ZA SVOBODO, RESNICO IN PRIHODNOST NAŠIH OTROK! Čas je, da se ljudje povežemo in ZARES odločimo o svoji prihodnosti!Prvo srečanje bomo namenoma izvedli na Vrhniki, v rojstnem kraju našega največjega pisatelja Ivana Cankarja, ki se je kot malokdo zavzemal za pravično, suvereno in svobodno Slovenijo že v njegovih časih. (1876 - 1918)Zaradi te svoje neomajne drže je bil – kot danes že vemo – umorjen, ker je nasprotoval tistim silam, ki so po razpadu Avstro-Ogrske hoteli priključiti Slovenijo v kraljevino SHS, proti volji mnogih Slovencev.Zdaj prihaja čas resnice.Čas, da Slovenijo osvobodimo iz primeža globoke države, kjer še vedno vladajo dediči istih sil, ki so naši domovini že nekoč ukradli prihodnost.Knjiga UGRABLJENA in prva objava nove Temeljne družbene pogodbe sta zbudili novo upanje in novo hrepenenje. Zdaj je nastopil čas za ljudsko organizacijo in dogovor o plebiscitu 26. decembra 2025. Pridite! Povejte! Povežite se z nami!Za resnično suvereno, pravično in svobodno Slovenijo svobodnih in srečnih ljudi!ZDRUŹEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA NAREDITI IN VE KAM ŽELI PRITI, VEDNO ZMAGA.Povej naprej!

Thu, 19. Jun 2025 at 00:49

806 ogledov

KNJIGA, ki jemlje dih oblastnikom
Avtor Ladislav Troha – nekdanji visoki častnik Slovenske vojske, žvižgač, disident, ustanovitelj Gibanja OPS in človek, ki so ga oblastniki skušali utišati z obljubami, grožnjami, montiranimi procesi in prisilno psihiatrijo – v tej knjigi podaja prvo celovito, poglobljeno in dokumentirano pričevanje o ugrabitvi države po letu 1991.Ugrabljena ni zgolj knjiga. Je zgodovinski dokument, politična obtožnica in osebna izpoved hkrati. V njej boste našli:zamolčane resnice o zarotah med levimi in desnimi elitami,razkritja o prikritem dogovoru Kučan–Janša za delitev plena po osamosvojitvi,dokaze o kraji več kot 400 milijard evrov skupnega premoženja,vpogled v mehanizme nadzora, cenzure in uničenja vseh, ki si drznejo misliti s svojo glavo.To je knjiga za tiste, ki se ne zadovoljijo s tem, kar povedo televizija, stranke in uradna zgodovina. To je knjiga za ljudi, ki hočejo vedeti, kdo v resnici vlada Sloveniji – in zakaj se stanje že 30 let ne spremeni, ne glede na to, kdo je na oblasti.👉 Če iščete resnico.👉 Če dvomite.👉 Če čutite, da je nekaj zelo narobe z državo, v kateri živimo –potem je UGRABLJENA knjiga, ki jo morate prebrati.📣 Opozorilo: Branje te knjige lahko resno ogrozi vašo vero v sistem.🛒 Na voljo zdaj. Naročite svoj izvod, dokler ga še lahko.Ekipa OPS

Sat, 14. Jun 2025 at 11:04

752 ogledov

KO SISTEMSKO KORUPCIJO V SLOVENIJI ŠČITI KPK!
KDO ŠČITI SISTEMSKO KORUPCIJO V SLOVENIJI? Danes sem na Komisijo za preprečevanje korupcije (KPK) vložil URADNO PRITOŽBO, ker se ta že več mesecev IZOGIBA OBRAVNAVATI resne indice sistemske korupcije na Finančni upravi RS (FURS).Gre za primer, ki ga slovenska javnost pozna: več kot POL MILIJONA EVROV davčnega dolga znanega posameznika Jureta Jankovića je čudežno zastaralo,FURS ni ukrepal, ni izterjal, ni zahteval poplačila,odgovorne osebe so dolga leta zavestno dopuščale, da zadeva pade v zastaranje,nekdo je s tem pridobil ogromno neupravičeno korist – denar slovenskih davkoplačevalcev!Kaj pomeni "sistemska korupcija"?To ni več le nepozornost uradnika.To ni več napaka v postopku.To je NAMERNA OPUSTITEV dolžnega ravnanja, s katero se pomaga "svojim".In ravno TAKŠNE PRIMERE bi morala KPK obravnavati!KPK ima v skladu z zakonom dolžnost ukrepati, ko obstaja sum, da so javni uslužbenci zlorabili funkcijo zaradi koristi zase ali za druge.Toda namesto tega KPK v zadevi že več mesecev IZGOVORNO TRDI, da NI PRISTOJNA, ker da gre "le za vprašanje davčnega postopka", zato zadevo kar prepušča notranji službi FURS (kjer naj bi zaposleni preiskovali lastna ravnanja?!) in Ministrstvu za finance (ki je nadrejeni organ FURS-u).Takšno početje ni več le izgovarjanje, ampak neposredna zavrnitev dolžnosti, ki jo KPK ima po zakonu.Zato sem danes vložil pravno utemeljeno pritožbo in zahteval: da KPK TAKOJ začne vsebinski postopek predhodnega preizkusa, da sama preveri odgovornost za omogočeno zastaranje, da opravi svojo funkcijo kot NEODVISNI VARUH JAVNEGA INTERESA.Če KPK v takšnih primerih ne vidi sistemske korupcije, potem se moramo vprašati: Ali so zakoni o preprečevanju korupcije mrtva črka na papirju?Kdo v tej državi nadzira nadzornike?Koliko še imamo pravne države?Ne bomo utihnili. KORUPCIJA UBIJA PRAVNO DRŽAVO.S KORUPCIJO SE NE BORIŠ TAKO, DA SE PRED NJO SKRIJEŠ.Vašo podporo pri boju za pravno državo in odgovornost pričakujem tudi naprej.Delite, komentirajte, razširite. Borba za resnico se nadaljuje. PRAVNA DRŽAVA ALI MAFIJSKA DRŽAVA? To je vprašanje.Odgovor KPK na njigove izgovore in sprenevedanja.Deli na polno!EkipavOPS

Sat, 14. Jun 2025 at 10:50

791 ogledov

UGRABLJENA – knjiga, ki je oblast noče, da bi jo prebrali
Resnica, ki jo skrivajo že 35 let. Knjiga, ki razkriva ozadja slovenske ugrabljene države. Ste se kdaj vprašali:Zakaj resnica o JBTZ nikoli ni bila v celoti razkrita?Zakaj so arhivi UDBE izginili?Kdo je v resnici vladal in še vlada Sloveniji?Kako delujejo montirani sodni procesi, politični pregoni in sistematično rušenje ljudi, ki si drznejo povedati resnico?V knjigi UGRABLJENA major Ladislav Troha prvič javno in v prvi osebi razkriva svojo 25-letno bitko s sistemom, ki je ugrabil državo, zlorabil institucije in uničeval ljudi, ki so si drznili misliti s svojo glavo. Iz knjige boste izvedeli:Resnično ozadje afere JBTZ.Kako je Koalicija DEMOS postala podaljšana roka stare UDBE.Zakaj smo dobili tujo, vsiljeno ustavo.Kdo je ubil Ivana Krambergerja.Kako je potekal resnični državni udar ob Depali vasi.Kako so narod okradli v največjem ropu stoletja - privatizaciji.Kako delujejo novi obrazi in večni voditelji.Vse o kovid zločinu.O svojih petmesečnih in gladovnih stavkah za resnico.Kako so potekali montirani sodni procesi, psihiatrične diskreditacije in medijski umori.Kako deluje ugrabljen FURS in kako uničujejo družine.Zakaj je Slovenija danes država ugrabljenih institucij. To ni teorija. To je osebno pričevanje, dokumentirano, preverljivo in dokazljivo.Posebna prednaročniška ponudba: Podpisan izvod avtorjaBrez poštnine za vse prednaročnike Prvi dostop do resnice, ki jo skrivajoNaročite na:www.ugrabljena.siladislav.troha@gmail.comSMS na 031 274 419 (napišite: Ime, priimek, naslov kamor naj pošljemo knjigo, e-naslov)To je knjiga, ki je oblast ne želi na policah. Zato o njej molčijo vsi mediji in blogerji. Vi pa imate zdaj priložnost, da spoznate resnico in si prihranite leta samostojnega raziskovanja.Za resnico. Za pravico. Za Slovenijo.ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAJ JE TREBA NAREDITI IN VE KAM GRE – VEDNO ZMAGA.Povej naprej!Klikni na slikoEkipa OPS
Teme
dejavnosti Politika

Zadnji komentarji

vapanaki vapanaki :

26.5.2025 16:16

PANDEMIČNI SPORAZUM I PAKET ZA PRIHODNOST SZO/OZN je uspelo prepričati predstavnike držav, da so podpisali dva nevarna sporazuma. To sta Sporazum o pandemiji in Pakt za prihodnost. Pakt za prihodnost OZN velja za vse krize, ne le za pandemije. Lahko so podnebne, socialne, migrantne ali kakšne druge. Podpisano je bilo pred 8 meseci. Bilo je nekaj proti in 15 se jih je vzdržalo. Od 194 držav bi jih moralo 98 glasovati proti, da bi ga zavrnili. Ampak to se ni zgodilo. Kar zadeva sporazum o pandemiji, je bilo za njegov sprejem dovolj 83 glasov, zanj pa je glasovalo 124 držav. Torej je bilo sprejeto z veliko večino. Vendar se je 46 držav vzdržalo glasovanja - med njimi ZDA, Rusija, Izrael, Iran, Slovaška, Poljska, Afganistan, Jemen itd. Neodločenih je bilo tudi 11, a nihče se ni glasno izrekel proti sporazumu. Čeprav je Pakt za prihodnost bolj celovit in zato nevarnejši, večina kritikov že leta napada sporazum o pandemiji, zato je ustanovitev Pakta za prihodnost ostala neopažena in zlahka sprejeta. Tukaj je bila storjena velika strateška napaka, vendar obstajajo razlogi, zakaj se ljudje še posebej negativno odzivajo na sporazum o pandemiji. Preden se je ta zgodba začela, je bil namreč izveden na hitro revidiran Mednarodni zdravstveni pravilnik (IHR) in vse spremembe so bile vključene v sporazum o pandemiji. Ena najpomembnejših novosti je, da bo v prihodnje generalni sekretar SZO lahko razglasil katero koli zdravstveno krizo in določil ukrepe za odziv nanjo. Če se spomnite, je bilo leta 2020 enako, čeprav takrat tega pravnega okvira niso imeli. Skoraj nihče si ni upal nasprotovati odločitvam SZO. Druga nevarnost je, da lahko generalni sekretar SZO zahteva uporabo ukrepov, tudi če obstaja le potencialna nevarnost za zdravje ljudi - če oceni, da bi ga bilo mogoče razviti. Posebej problematično je, da sta oba sporazuma zavezujoča, tako da bi bila vsaka država podpisnica dolžna izvesti ukrepe, ki jih predpisuje SZO/OZN, v primeru nastanka nove krize. Seveda po postopku ratifikacije. In lahko bi trajalo 1-2 leti. Po tem se od vsake članice ZN/SZO pričakuje, da bo upoštevala določbe ustreznih pogodb, ne glede na to, ali je zanje glasovala ali ne. Če nekomu ni všeč, se lahko vedno odloči, da zapusti SZO/OZN. Še ena stvar velja posebej za teoretike zarote in druge ljudi, ki nasprotujejo uradni pripovedi SZO. S podpisom te pogodbe so se države zavezale k boju proti tako imenovanim dezinformacijam v medijih in na spletu. Natančneje, proti vsem informacijam, ki jih SZO ne blagoslovi. Te neželene informacije se imenujejo INFODEMIJ in znano je, da so bila že vložena precejšnja sredstva v prepoznavanje in onemogočanje profilov, posameznikov in raziskovalnih centrov, ki so v nasprotju z uradno pripovedjo SZO. Ta točka je bila vključena tudi v Pakt za prihodnost – PO GLASOVANJU. Zločin v akciji. Kaj pa zdaj? Zdi se, da potrebujejo le še eno dobro plandemijo, da nas spet zvezajo z enim kot zadnjič. Ampak to je pravzaprav njihov največji problem. Večkrat so poskusili s ptičjo gripo, opičjimi kozami itd., vendar so bili odzivi ljudi ničelni, zato so obupali. Vsi ti zakoni, sporazumi, pogodbe in predpisi ne bodo pomenili popolnoma nič, če ne bodo prišli do neke nove korone, ki bo večini ljudi vzela sapo. Če tega nimajo, nimajo ničesar. Če pa udarijo z novo zgodbo o vampirjih in ljudem vsadijo strah v kosti, lahko zaprejo svet tudi brez sporazuma o pandemiji in pakta o prihodnosti..
vapanaki vapanaki :

22.5.2025 13:36

ALARMANTNO: Sprejet je bil novi pandemični sporazum SZO - GLOBALNI NAPAD NA NAŠE PRAVICE IN ZDRAVJE! Na skupščini Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) je ZA glasovalo 124 držav, 11 pa se jih je vzdržalo. ZDA niso več članica SZO, vendar tega nevarnega dokumenta niso jasno obsodile. To ni boj proti bolezni - to je boj za DENAR, MOČ in NADZOR. James Roguski v šokantnem intervjuju razkriva pravo ozadje "pandemične pogodbe": To je koruptiven poslovni načrt, ki preusmerja milijarde dolarjev iz javnih proračunov v roke velikih farmacevtskih podjetij in svetovnih birokratov. SZO postane osrednji kanal za financiranje proizvodnje cepiv, testov PCR in "opreme za pandemije" s ciljem vzpostavitve trajne pandemične infrastrukture. To ni zdravstvo - to je NAČRT ZA TRAJNO KRIZO! Iskanje novih patogenov bo financirano za ohranjanje strahu, sprožanje "pandemij" in upravičevanje nenehnega cepljenja ter omejevanja svoboščin. Vlade so krive za pretekle ukrepe - zaprtja, cenzuro, segregacijo - in zdaj si želijo umiti roke za to tako, da nadzor predajo SZO. Ampak SZO ima samo priporočila - prave odločitve sprejemajo naše vlade! Ne nasedajmo več! 1. junija 2024 so bile sprejete spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (IHR), ki so SZO dale še večji vpliv. Države imajo čas do 19. julija 2025, da jih zavrnejo - vendar se mora glas dvigniti zdaj. To je model globalnega fašizma - zavezništvo politikov, korporacij in "filantropskih" fundacij proti interesom ljudi. Cenzura, nadzor, biološki poskusi, vse pod krinko "skrbi za zdravje". Roguski jasno pove: To je bila biološka vojna, democid. Ljudem so odrekali zdravila, ubijali so jih bolnišnični protokoli, medtem ko so ustvarjalci te lažne krize bogateli. Ne smemo molčati. To je trenutek, ko se moramo odločiti: ŽIVLJENJE IN SVOBODA ALI STRAH IN SUŽENJSTVO..
Tomaž Štamcar :

20.5.2025 16:06

SATANISTI 666 IN LEGALIZACIJA PEDOFILIJE --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Razvpita ameriška pedofilska učiteljica Mary Kay Letourneau je rodila otroke svojega 12 letnega spolno zlorabljenega učenca in se je celo poročila z njim. Zgodbo so medijsko razbobnali kot ljubezensko afero, kazenska enakost z moškimi pedofili je več kot očitna. Naj bo še tako privlačna in spolna fantazija je v resnici zločinka. Ženske so večinoma "nesrečno" poročene, da lahko svojo spolno nebrzdanost in odgovornost lažje izvozijo. Moža pred tem odslovijo od seksa, ki je v resnici dolžnost. Datum njene smrti in starost skrivata iluminati kode 13! in 666! kar je dokaz, da porast spolnih napadov učiteljic na mladoletne učence (stotine primerov!) organizirajo satanisti 666. V srednji šoli sem bil leta 1976 (13!) tudi jaz žrtev spolne razuzdanke, ki se je pred fantovskim razredom hotela pogovarjati o seksu. Mislim, da tudi to ni bilo naključje. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Iz Wikipedije, proste enciklopedije Mary Kay Letourneau, Rojena kot Mary Katherine Schmitz 30. januar 1962 Tustin, Kalifornija, Združene države Amerike Umrla 6. julija 2020 (starost 58) (v ponedeljek) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 13! datum 6. julij...(6+7=13!) starost 58...(5+8 =13!) 666! datum ponedeljek 6.7.2020...(1+6+7+2+0+2+0 =18 kar je 3x6 torej 666!) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BIBLIJA: "Število 13 je v Svetem pismu simbol upora in nezakonitosti. Nimrod mogočni lovec, ki je bil "pred Gospodom" (kar pomeni, da je poskušal prevzeti mesto Boga, Geneza 10:9), je bil 13. generacija v Hamovi liniji (Ham je bil eden od treh Noetovih sinov, ki so preživeli potop). 13 predstavlja vse VLADE, ki so jih ustvarili ljudje in jih je navdihnil Satan, v odkritem uporu proti Večnemu (proti edinemu Bogu stvarniku!)." - Bivši Janez Janša, trenutni Robert Golob in trenutni državni zbor so vsi nastali s 13! Kovid odloki-ukrepi izdaJJalca so državni udar njegovih gospodarjev globalistov-satanistov! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- WIKIPEDIA CIA13: Mary Kay Letourneau https://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Kay_Letourneau

Prijatelji

Dajana  BabičViktor Moravec

NAJBOLJ OBISKANO

Drugačna politika