Odprto pismo odgovornim v RTV SLO in najvišjim predstavnikom Republike Slovenije
Kršenje Ustave RS in zakonov s strani vodstva RTV SLO
Ekipa OPS
Aktualno

Sreda, 18. Oktober 2023 ob 10:31

Odpri galerijo


Celotno poročilo in posnetek tiskovne konference, ki je na koncu prispevka si oglejte na tej POVEZAVI.

Ekipa OPS

Naše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Galerija slik

Zadnje objave

Tue, 2. Apr 2024 at 22:31

481 ogledov

Danes v Državni zbor vložen Zakon o izstopu Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije
V videu nista naslovljena človeka, ki sta nagovorila novinarje, ki jih sicer ni bilo in javnost preko neposrednega prenosa, ki smo ga omogočili preko našega Facebook zelo senčenega kanala. To sta Ladislav Troha, predsednik Gibanja OPS in magister Izidor Trstenjak, ki z Gibanjem OPS sodeluje pri raznih pobudah. Če se želite poučiti kakšna je procedura sprejemanja zakona, ki ga predlaga ljudstvo, si lahko to preberete v Zakonu o referendumu in ljudski iniciativi. Peticijo podpisujemo naprej, saj podpiniki pustijo svoj e naslov, da jih potem lahko obveščamo. https://www.peticija.online/podpri_zakon_o_izstopu_slovenije_iz_svetovne_zdravstvene_organizacije_who Prosimo, da spodbudite vse, da se pobudi pridružijo in javno vabimo vse aktiviste in aktivivstke, skupine, gibanja, društva, da se nam pridružijo v boju za izstop Slovenije iz primeža tiranije globalističnih psihopatov. Ekipa OPSNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Wed, 27. Mar 2024 at 22:44

946 ogledov

Zakon o izstopu Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije
ZAKONO IZSTOPU REPUBLIKE SLOVENIJE IZ SVETOVNE ZDRAVSTVENE ORGANIZACIJE (SZO)(Osnutek)  Ta zakon določa razloge, način in čas izstopa Republike Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) v nadaljevanju SZO;Ukinitev vseh finančnih prispevkov Republike Slovenije SZO.In nalaga pristojnim na položajih v Republiki Sloveniji, da ustvarijo mehanizme in pogoje za resnično dobro zdravje ter dobro počutje državljank in državljanov, in, da pri tem sodelujejo z evropskimi državami ter z drugimi zaupanja vrednimi zaveznicami po svetu, ki lahko pomagajo zagotoviti dobro zdravje in počutje državljank in državljanov Republike Slovenije.PREAMBULASkladno z 3. členom Ustave RS, ki zagotavlja trajno in neodtuljivo pravico slovenskega naroda do samoodločbe ter daje pravico do neposredne vladavine ljudstva Slovenije terZAVEDAJOČ SE, da je ● Zdravje in dobro počutje prebivalcev Republike Slovenije izjemnega pomena;● da je suverenost Republike Slovenije ključnega in izjemnega pomena;● da je Republiko Slovenijo in njene državljanke ter državljane treba zaščititi pred škodljivimi vplivi Svetovne zdravstvene organizacije;● da je glede na financiranje SZO kanal za korporativno kolonizacijo in cenzuro;● da je afriški blok 47 držav na Svetovni zdravstveni skupščini 75 zavrnil zakonodajne taktike SZO, ki ogrožajo nacionalno suverenost držav članic;● da Ustava SZO ne vsebuje odstopne določbe to pa krši pravico držav do nacionalne samoodločbe.IN UPOŠTEVAJE, da je ● SZO prepredena z navzkrižjem interesov prek donatorjev, ki jo financirajo;● da SZO ni uspela zavarovati dobrega zdravja in dobrega počutja prebivalcev Slovenije s protislovnimi priporočili med Kovid-19;● da je tudi SZO odgovorna, da je Slovenski narod v času obdobja Kovid 19 zelo trpel zaradi tiranije oblasti z neustavni in nezakonitih ukrepov in negativne posledice na ljudeh in gospodarstvu bodo vidne še dolgo vrsto let.● da obstajajo dokazi, ki so dejanski in dokazujejo goljufivost Kovid 19pandemije. Šlo je za sheme s katerimi se je prenašalo bogastvo iz revnih in delavskega razreda na posamezne milijarderje ter korporacije, ki jih je omogočila podpora SZO za dobičkarstvo;● da si poskuša SZO skozi države članice/delegate, prigrabiti oblast s kontroverznimi spremembami mednarodnih zdravstvenih predpisov in predlagano novo pandemsko pogodbo oziroma sporazum, ki bo pravno zavezujoč in bo pogojeval odobravanje posojil Mednarodnega denarnega sklada (IMF), Svetovne banke in drugih posojil Republiki Sloveniji.UPOŠTEVAJE TUDI, da ● so bili prebivalci Republike Slovenije oškodovani zaradi priporočil cepljenja zoper Kovid 19 in drugih cepljenj ter napačnih priporočenih protokolov zdravljenja Kovid 19 s strani SZO;● da Slovenija ne me biti kolonizirana in nadzorovana s strani SZO in z njo povezane farmacevtske industrije prek pogodb.IN KER● Zdravje ni ena dimenzija, ki bi ustrezala vsem paradigmam;● wellness (zdravo ravnovesje uma, telesa in duha) je več kot farmacevtski kemični pripravki - droge in cepiva;● cepiva lahko škodujejo ljudem, vključno z otroki, ne glede na to, kako poškodovani soljudje komaj kdaj dobijo priznanje ali pravično nadomestilo;● naravna, avtohtona in tradicionalna zdravila imajo ključno vlogo;● varna, učinkovita in cenovno dostopna spremenjena zdravila imajo pomembno vlogo;● Slovenija, Evropa in Svet imajo etične in kompetentne znanstvenike, zdravstvene delavce in tradicionalne zdravilce, ki lahko inovirajo celostne zdravstvene rešitve, ki bodo temeljili na preventivni skrbi za zdravje ljudi, ne pa na izključno kemičnih, tudi nepreverjenih in nepreizkušenih kemičnih pripravkih, ki se po raznih kanalih in s pomočjo korupcijo znajdejo na slovenskem tržišču;● Slovenija ima naravne in druge vire za ustvarjanje razer in dostopov do boljšega zdravja za vse njene prebivalce, še posebej otroke. Zato naj Državni zbor Republike Slovenije po hitrem postopku sprejme: Zakon o izstopu Republike Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) z večino glasov, da Republika Slovenija izstopi iz članstva v Svetovni zdravstveni organizaciji (WHO) in s tem povezani nameni pred datumom do katerega bodo začele veljati spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika maja letos, sprejete v letu 2022 ali takoj za tem z naslednjimi zakonskimi členi:1. členKRATEK NASLOV(1) Ta zakon se lahko navaja kot "Zakon o izstopu iz SZO".2. členCILJICilji tega zakona so:(1) Razglasiti takojšen izstop Republike Slovenije iz Svetovne zdravstvene organizacije.(2) Ukinitev finančnih prispevkov Svetovni zdravstveni organizaciji iz virov Republike Slovenije;(3) Osveščanje o Mednarodnem zdravstvenem pravilniku in prilaščanju pristojnosti iz pandemičnih pogodb s strani Svetovne zdravstvene organizacije:(4) Popolna preglednost in transparentnost v zvezi s financiranjem nakupov izdelkov za zagotavljanje dobrega zdravja ter počutja slovenskih državljanov in davkoplačevalcev vključno z preteklo nabavo „cepiv“ zoper Kovid 19.(5) razglašati in zagotoviti jasen namen ustvariti humane in realistične mehanizme za uresničevanje,sodelovanje in izvajanje na področju zdravja v Evropi in in z drugimi zavezniki po svetu ter da se(6) predvidijo in določijo s tem povezane zadeve3. členUMIK REPUBLIKE SLOVENIJE IZ USTAVE SVETOVNE ZDRAVSTVENE ORGANIZACIJE IN PREPOVED UPORABE ŽE VPLAČANIH DENARNIH SREDSTEV, KI PRIPADAJO PREBIVALCEM REPUBLIKE SLOVENIJE ZA FINANCIRANJE SVETOVNE ZDRAVSTVENE ORGANIZACIJE (1)Veljati začne na dan sprejetja tega zakona, ki naj ga Državni zbor sprejme do uveljavitve sprememb Mednarodnega zdravstvenega pravilnika maja letos ali prej oziroma najkasneje do 31. oktobra 2024: (2) Državni zbor Republike Slovenije, ki deluje v imenu prebivalcev Republike Slovenije naj umaknite Republiko Slovenijo iz ustave Svetovne zdravstvene organizacije;(3) Vsa denarna sredstva, ki jih vlada namenila v korist prebivalcev Republike Slovenije se lahko uporabi za zagotovitev sodelovanja Republike Slovenije v svetu zdravstvenimi organizacijami ali katerim koli naslednikom Svetovne Zdravstvene organizacije ali katera koli organizacija s podobnim nameno kot jo je imela SZO preden so si jo podredile korporacije ogromnega kapitala;(4) V Državnem svetu RS se oblikuje Odbor za prehod na področju zdravja (Odbor za zdravstveni prehod - OZZP), imenovan s sodelovanjem javnosti in sestavljen iz 9 članov in članic s področja vseh vej zdravstvene stroke, tudi alternativne, 30 dni po sprejemu tega zakona z nalogo predlagati v sprejem Državnemu zboru strategijo o mehanizmih sodelovanja in izvajanja aktivnosti za boljše zdravje in počutje prebivalcev Republike Slovenije, s sodelovanjem z ostalimi evropskimi državami in našimi drugimi zavezniki po svetu.4. členFINANCIRANJE, NASPROTJA INTERESOV IN POGODBE(1) 60 dni po sprejemu tega zakona morajo vsi večji mediji javno objaviti vse sporazume in pogodbe Republike Slovenije z SZO in z njo povezanimi podjetji s področja zagotavljanja zdravstvene oskrbe iz Slovenije, ki jim jih je dolžna posredovati Vlada RS z objavo vseh podrobnosti o njih na spletnih mestih, družbenih omrežjih in v tradicionalnih medijih kot so tisk, radio in televizija.(2) Vsi zdravstveni oddelki in upravičenci zdravstvenih nevladnih organizacij SZO v Sloveniji, ki niso slovenski ali so financirana podjetja, se njihovi sporazumi z Republiko Slovenijo objavijo z objavo podrobnosti o njihovih spletnih mestih, v družbenih medijih in v tradicionalnih medijih, kot so tisk, radio ali televizija;(3) dejanska in morebitna navzkrižja interesov, kot so koristi in nasprotujoči si interesi, ali zvestobo, prijavijo financerji in upravičenci z objavo podrobnosti, spletna mesta v družbenih in tradicionalnih medijih; (4) Kdor je na položaju v SZO ali svetuje SZO, ne more imeti kakršnokoli vodilno, vodstveno ali svetovalno vlogo v zdravstvu ali katerem koli vladnem ali ministrskem oddelku v Republiki Sloveniji na področju zdravja.(5) Z dobro oglaševanim postopkom tega člena zakona in sodelovanje z javnostjo, ki tega ne bodo storili prostovoljno in ne bodo objavili vse glavne in z njimi povezane sporazume, pisne ali ustne, bodo predmet preiskovalne komisije, ki jo bo ustanovil navedeni delovni odbor v 3. c členu zgoraj, pod okriljem ministra za zdravje in ministra za pravosodje. (6) Ob pomoči ministrov za zdravje in pravosodje Odbor za prehod v dobro zdravstvo ( OZZP) omogoči široko dostopne neredigirane pogodbe o injiciranju s "cepivi" zoper Kovid 19 z farmacevtskim družbam in takoj prekličejo take pogodbe. 5. členPREHODNE DOLOČBE (1) Ne glede na ta zakon je treba vsako sodelovanje z evropskimi ali drugimi državami, v zvezi s katerimi je bila Republika Slovenija dolžna sodelovati in ki se je začelo pred začetkom veljavnosti tega zakona, ter nadaljnjo obravnavo katerekoli zadeve, ki jo je Republika Slovenija že obravnavala, začeti in/ali zaključiti ob posvetovanju z obema ministroma in OZZP, z javnim znanjem, procesom sodelovanja in sporazumi. 6. členKONČNE DOLOČBE (1) Minister za zdravje lahko v sodelovanju z ministrom za pravosodje v okviru polno vključenega javnega sodelovanja, vključno z Odborom za zdravstveni prehod (OZZP) iz odstavka 3(3) zgoraj, sprejme posebne in jasne predpise:a) v zvezi z dokazi o katerikoli zadevi za namene uresničitve tega zakona;(b) predpisovanje obrazcev, obvestil, odredb in drugih dokumentov za namene uresničevanja tega zakona; in(c) predvidi vse zadeve, za katere meni, da so potrebne ali primerne za doseganje ciljev tega zakona, 7.členZAČETEK VELJAVNOSTI ZAKONA (1) Ta zakon začne veljati drugi dan po objavi v Uradnem listu. Takoj zatem ga je Vlada RS dolžna vročiti generalnemu direktorju Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) in generalnemu sekretarju Organizacije združenih narodov (OZN).PROSIMO VSE, KI STE OSNUTEK ZAKON PREBRALI IN SOGLAŠATE, DA GA SPREJEMO, NE ODLAŠAJTE NITI MINUTE, OBVESTITE O TEJ PETICIJI NA VSE MOŽNE NAČINE ČIM VEČ LJUDI.  SEVEDA PA LAHKO PODATE KONSTRUKTIVNE PRIPOMBE, DA GA ŠE DODELAMO, ČE MENITE, DA KAJ NI NAJBOLJ JASNO ALI DEFINIRANO. Podpri Zakon o izstopu Slovenije iz SZO tako, da ga elektronsko podpišeš v on-line peticiji. Zelo kmalu bo vložen v Državni zbor RS in potem bo razpisan 60 dnevni rok, da zberemo 5..000 podpisov na Upravnih enotah, kar bo pomenilo, da ga bo moral Državni zbor RS obravnavati.EkipaNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Sun, 17. Mar 2024 at 13:53

593 ogledov

POZIV vsem ljudem s pametjo in srčno kulturo
POZIV VSEM LJUDEM S PAMETJO IN SRČNO KULTURO! To napisano v fotografiji, ljubi Slovenci, dragi sodržavljani, je Osvobodilni program narodne enotnosti OOPS. Ste pripravljeni na nov izziv, prispevati svoje znanje, sposobnosti in srce, da ga uresničimo? Tudi tako, da boste najboljši med najboljšimi, po zahtevni pozitivni kadrovski selekciji, na podlagi ostrih kadrovskih meril stroke, sposobnosti, izkušenj in srčne kulture, prevzeli pomembne in odgovorne položaje v Gibanju OPS, v lokalnih skupnostih in v državi. Da bo Slovenija Odpravila Politikantsko Samoljubje, izrezala rakasto tvorbo, ki jo je povročila negativna kadrovska selekcuja in bo tako postala zares svobodna, samostojna, suverena, neodvisna in v vseh pogledih močna država zadovoljnih in srečnih ljudi. Če imate dovolj tega 33 let trajajočega zanikrnega politikanstva levo desnih starih in novih obrazov, ter njihovih satelitov, je čas, da se pridružite Osvobodilnemu Gibanju novega tisočletja OPS in aktivno sodelujete pri Osvobajanju, Očiščenju in Preporodu Slovenije. To storite tako, da pošljete elektronsko sporočilo na:Gibanjeops2013@gmail.comŠe prej pa si natisnite PRISTOPNO IZJAVO, jo čitljivo izpolnite, jo podpišite in preslikano pošljite na naš e-naslov: Gibanjeops2013@gmail.com ali s klasično pošto na: Gibanje OPS, Stara Vrhnika 116, 1360 Vrhnika. Če nimate tiskalnika in ne morete preslikati pristopnice, lahko te podatke vpišete direktno v elektronsko pošto in pošljete pa bomo šteli, da ste tudi podpisali, saj je poslano iz vašega e-naslova. Skrajni čas je, da vsi neprivilegirani državljani in državljanke vzamemo svojo usodo v svoje roke in končamo to 33 let trajajoče vrtenje v krogu. Saj, ko so v ospredju levi se vrtimo v desno, in, ko so na pozicijah desni se vrtimo v levo, vsi mi skupaj pa izgubljamo in nazadujemo ter to zelo drago plačujemo.Državo so politikanti pripeljali do razsula. Je treba naštevati kaj vse je narobe, mislimo, da je vsaka dodatna beseda odveč, država nam razpada. Tega je dovolj in skrajni čas je, da se združimo in začnemo vsi veslati v isto smer, v smer svetle prihodnosti, ki smo jo zapisali v VIZIJI SLOVENIJA 2030. Tole spodaj je tudi osnutek, da bomo Slovenijo preplavili z JUMBO PLAKATI, seveda, če vas bo dovolj začelo sodelovati v predlagano začrtano smer. Je kaj drugega iskrena in neomajna alternativa, da Slovenci ter vsi tukaj živeči dobri ljudje končno zmagamo in začnemo polno živeti, namesto, da životarimo in umiramo na obroke? Če je naj se predstavi z VIZIJO IN PROGRAMOM ZA Osvoboditev, Očiščenje in Preporod Slovenije. Če tega nimajo pa je čas, da nehajo sebično vrtičkati in naj se pridružjo v Osvobodilno Gibanje novega tisočletja OPS - Osveščenih Prebivalcev Slovenije! Ne odlašaj, naredi takoj ta korak in pristopi, ker bomo skupaj močnejši in hitrejši pa bo tako VIZIJA SLOVENIJA 2030 uresničena še prej kakor je zapisano. Sodeluj in povej naprej! ZDRUŽEN IN ENOTEN NAROD, KI VE KAM, NE BO NIKOLI PORAŽEN!Naše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Mon, 22. Jan 2024 at 20:13

4566 ogledov

EMA ni nikoli dala odobritve za cepljenje celotne slovenske populacije
Marcel de Graaff MEPEuropean ParliamentASP 06E24060, rue Wiertz / Wiertzstraat 60B-1047 BrusselsBelgiumEmail: marcel.degraaff@europarl.europa.eu22 December 2023EMA/553574/2023European Medicines AgencyDear Honourable Members of Parliament Marcel de Graaff, Joachim Kuhs, Virginie Joron, and Bernhard Zimniok,Subject: Response to your letter dated 1 December 2023Thank you for your letter of 1 December 2023 in which you request clarification concerning our reply to your letter of 4 October 2023.In your initial letter you called for the immediate suspension of the marketing authorisations of Comirnaty and Spikevax. In our reply, we explained the basis of the authorisation of these vaccines and why any such suspension would be a great disservice to public health.Despite the end of the public health emergency and the higher levels of immunity in the population, SARS-CoV-2 variants continue to spread in Europe and other parts of the world. Vaccination is an essential tool for protecting people against COVID-19, particularly those at high risk of severe disease.Please find below responses to the questions you raise in your follow-up letter.1. Transmission preventionIn reply to your first letter, we responded to a question about the authorisation of mRNA vaccinesby stating that the vaccines are only authorised for protecting the vaccinated person against disease. It appears the implications of the statement were misconstrued. In general, vaccines are authorised by medicines regulators to protect vaccinated individuals against a disease, but this does not mean that they cannot be used with an additional aim of reducing transmission. Depending on the disease, national authorities have historically considered potential additional benefits of vaccination.In dealing with infectious diseases, national authorities also consider the epidemiological situation, including infection rates and the burden of the disease, especially in vulnerable groups. Please note that national vaccination strategies fall outside the remit of EMA. EMA/553574/2023 Page 2/5With respect to COVID-19, at the beginning of the pandemic, regulators asked companies to prioritise studies looking at how well the COVID-19 vaccines protected against the disease, because measuring how well they reduce transmission of SARS-CoV-2 is difficult in clinical studies. The latter can only be measured in real-world studies that include large numbers of vaccinatedpeople, and these were not available at the time of initial authorisation of the vaccines. Several studies carried out after their authorisation have since shown that COVID-19 vaccines can reduce the transmission of the virus. 1,2,3,4,5,6,7 However with the emergence of more transmissible SARS-CoV-2 variants and with waning immunity, it has been more difficult to quantify this effect for the different variants.2. Informed consentUnder the heading ‘informed consent’, you raise a number of questions about vaccination policy. We would refer you to the above observations regarding the role of national authorities and highlight that EMA is not responsible for running mass vaccination campaigns or training personnel to administer vaccines. We would also like to point out that information on side effects is included in the summaries of product characteristics (SmPCs) and package leaflets covering the full authorised use of the vaccine concerned. While there are now many adapted vaccines authorised, the SmPC text for each vaccine is comprehensive. Contrary to your claim, there is no legal requirement for separate documents for boosters. You also state that ‘information about the restricted marketing authorisation was also very poorly disseminated.’ We assume you are referring to conditional marketing authorisations (CMAs).If so, please note that EMA communicated extensively about CMAs on its website, in public stakeholder meetings and during press briefings. We were clear about the fact that the marketing authorisations were conditional and about the conditions for converting the CMAs to standard marketing authorisations. Indeed information on the conditional status of the authorisation was in the package leaflets and the summaries of product characteristics. We also do not agree with your characterization of the vaccines as ‘experimental’ medicines. A CMA is only granted if the evidence shows that the benefits outweigh the risks. It is one of the EU’s regulatory mechanisms for facilitating early access to medicines that fulfil an unmet medical need, including in emergency situations such as the COVID-19 pandemic. The studies supporting the initial marketing authorisations were among the largest ever pre-approval trials conducted for vaccines, and data obtained since authorisation have confirmed their benefits and safety.1 Regev-Yochay G, Amit S, Bergwerk M, et al. Decreased infectivity following BNT162b2 vaccination: A prospective cohort study in Israel. Lancet Reg Health Eur. 2021;7:100150. doi:10.1016/j.lanepe.2021.100150 2 Prunas O, Warren JL, Crawford FW, et al. Vaccination with BNT162b2 reduces transmission of SARS-CoV-2 to household contacts in Israel. Science. 2022;375(6585):1151-1154. doi:10.1126/science.abl42923 Tan ST, Kwan AT, Rodríguez-Barraquer I, et al. Infectiousness of SARS-CoV-2 breakthrough infections and reinfections during the Omicron wave. Preprint. medRxiv. 2022;2022.08.08.22278547. Published 2022 Nov 21. doi:10.1101/2022.08.08.222785474 Richterman A, Meyerowitz EA, Cevik M. Indirect Protection by Reducing Transmission: Ending the Pandemic With Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus 2 Vaccination. Open Forum Infect Dis. 2021;9(2):ofab259. Published 2021 May 19. doi:10.1093/ofid/ofab2595 Braeye T, Catteau L, Brondeel R, et al. Vaccine effectiveness against transmission of alpha, delta and omicron SARS-COV2-infection, Belgian contact tracing, 2021-2022. Vaccine. 2023;41(20):3292-3300. oi:10.1016/j.vaccine.2023.03.0696 Mongin D, Bürgisser N, Laurie G, et al. Effect of SARS-CoV-2 prior infection and mRNA vaccination on contagiousness and susceptibility to infection. Nat Commun. 2023;14(1):5452. Published 2023 Sep 6. doi:10.1038/s41467-023-41109-97 Maeda M, Murata F, Fukuda H. Effect of COVID-19 vaccination on household transmission of SARS-CoV-2 in the Omicron era: The Vaccine Effectiveness, Networking, and Universal Safety (VENUS) study. Int J Infect Dis. 2023;134:200-206. doi:10.1016/j.ijid.2023.06.017 EMA/553574/2023 Page 3/53. Adverse event registrationThe 14-day claim about adverse events, which was repeated at your press conference of 21 November 2023 and subsequently circulated on social media, is simply false. It would be in the public interest to retract this claim, as it could undermine trust in medicines and have serious implications for public health.To be clear, regulators do not exclude reports of side effects if they occur within 14 days of vaccination. When monitoring vaccine safety, EMA and EU Member States consider all reports of suspected side effects following vaccination, regardless of how much or little time has passed from the moment the person received the vaccine to the time the suspected side effect occurred.You can find information on how we assess safety of the vaccines on the ‘Safety of COVID-19 vaccines’ page on our website. You can also find further information on safety assessments on the webpages for each individual COVID-19 vaccine.You ask whether there is a difference between the information on side effects available to the public and the information available to EMA and the companies. Data on all spontaneous reports of suspected side effects from the EudraVigilance database are available to the general public. In order to protect patient confidentiality, information for the public is partially redacted. Regulators also have access to data from non-spontaneous reports, such as reports from clinical trials and post-marketing studies, which are not always accessible to the public.With respect to the use of vaccines in young people, it is important to note that severe COVID-19 as well as long-term effects of COVID-19 can occur in all age groups. National authorities will continue monitoring the epidemiological situation in their countries and make recommendations accordingly.4. Batch dependent safety In the previous reply,we described how EMA addressed quality issues during the evaluation of Comirnaty. You cite a letter to an editor of a journal reporting preliminary data on batch-dependent safety of Comirnaty in Denmark. There are several reasons why the number of reports of suspected side effects differ by batch. Variability in reporting practices and use may result in an uneven representation of adverse events in spontaneous reporting systems.For example, different batches may be used in different demographic groups and at different stages of the pandemic. In addition, awareness of particular side effects and reporting behaviour also change over time. To date, routine surveillance has not detected a quality concern affecting the safety of specific batches. To your question about verifying the quality of different batches, we would like to highlight that Official Medicines Control Laboratories (OMCLs) in the EU Member States check data on the quality of all batches of COVID-19 vaccines before they are released for use in the EU.Only batches that comply with EMA’s approved quality specifications can be used in the EU. You would like us to send data on ‘all cause mortality related to the batches used in the EU for the last two years’. EMA staff will work on this request in accordance with our access-to-documents policy and will be contacting you separately. Please note that the information we collect in EudraVigilance concerns spontaneous reports from patients and healthcare professionals of medical events that occurred after vaccination.These events are not necessarily caused by vaccination. Some may be due to pre-existing illness or linked to causes that took effect in the same period of time. Furthermore such events can occur in both vaccinated and unvaccinated people, and only a thorough analysis can show causality. EMA/553574/2023 Page 4/5 We would also like to caution that claiming that certain batches are defective solely on the basis of the requested data would be a misuse of the data. See our comment above about the variability of reporting data for batches. I understand you would like to request the results of investigations into the quality of all the batches used so far in the EU.EMA does not have these data, as results of such investigations are held by the OMCLs in EU Member States. As stated above, all batches released must comply with registered specifications for OMCLs to permit their release. You also asked about the effects of mRNA COVID-19 vaccines on ‘the human intestinal bacteria, the microbiome, and the risk of changes in their DNA as a result of (parts of) the content of the vaccines’.All known side effects of the vaccines are described in the summaries of product characteristics (SmPC). While gastrointestinal events are listed in the SmPCs, an effect on intestinal bacteria has not been established. EMA will continue monitoring the safety of the vaccines and provide the public with any new information that becomes available.5. Gene therapy You raise concerns about what constitutes a gene therapy.In our previous reply we clarified that COVID-19 vaccines are not gene therapies under EU legislation. Part IV of the Annex to Directive 2001/83/EC and the Commission Directive 2009/120/EC are clear on this matter. It is important to note that mRNA COVID-19 vaccines do not contain genes as their active substance and, unlike gene therapies, vaccines are not used with the aim of restoring, correcting or modifying human genes.6. EfficacyYou again raise questions about the efficacy of the COVID-19 vaccines. You also quote our previous letter in which we mentioned that efficacy wanes over time and that repeated exposure to SARS-CoV-2 could increase the chance of infection even in vaccinated people. EMA has always been transparent about the efficacy data for COVID-19 vaccines, including uncertainties about the duration of protection and efficacy as SARS-CoV-2 evolves. We alsocontinue to stress that COVID-19 vaccines are effective at protecting against COVID-19.You ask us to clarify ‘the time during which the vaccine is effective?’ Please note that this will depend on factors such as how quickly the virus is evolving and which strains are circulating. Adapted vaccines are expected to help maintain optimal protection against COVID-19 caused by circulating strains. To your comments about the mechanism of action, prior exposure to the spike protein following vaccination helps trigger an immune response against SARS-CoV-2, which contains the spike protein.The vaccines elicit both neutralizing antibody and cellular immune responses to the spike antigen, which contributes to protection against COVID-19. You also ask how we ‘scientifically weigh the benefits of vaccination over natural immunity’. By natural immunity, we understand you mean immunity gained after having SARS-CoV-2 infection. It is important to note that SARS-CoV-2 infection comes with the risk of severe disease and longterm effects of COVID-19 (long COVID). As of 6 December 2023, over 6.9 million COVID-19 deaths worldwide had been reported to the World Health Organization (WHO), and true mortality figures could be much higher.https://ourworldindata.org/excess-mortality-covid#estimated-excess-mortality-from-the-economistOdgovor EU poslanca: Marcel de GraaffEuropean ParliamentASP 06E240 Wiertzstraat 60 / 69 rue WiertzB-1047 BrusselsBelgium By email: withdrawnproducts@ema.europa.euemer.cooke@ema.europa.eu Emer CookeExecutive DirectorEuropean Medicines AgencyDomenico Scarlattilaan 6 1083 HS AmsterdamThe NetherlandsBrussels,1 December 2023Spoštovana gospa Cooke,zahvaljujemo se vam za vaš odgovor (EMA/451828/2023) na naše pismo z dne 4. oktobra. Dobro smo se seznanili z vašimi odgovori, ki pojasnjujejo različna vprašanja postavljena v našem pismu. Vendar pa so nekatere točke še vedno ostale nepojasnjene.Ni dovoljeno za preprečevanje prenosaZ vsem srcem potrjujete, da cepiva Covid niso odobrena za preprečevanje prenosa virusa in dodajate: "Indikacije so namenjene le zaščiti cepljenih oseb." Ta trditev nas šokira v luči uradnih kampanj cepljenja v državah članicah EU in izjav odgovornih nacionalnih organov, v katerih je navedeno, da si morajo državljani aktivno prizadevati za cepljenje ne le zaradi zaščite samih sebe, temveč tudi in predvsem zaradi zaščite drugih. Te uradne kampanje so zelo jasno spodbujale cepljenje, z namenom preprečevanja prenosa, za cepivo, za katerega ni bilo dovoljenja za promet.Odgovorni ministri za javno zdravje so v nekakšnem skupnem in enotnem prizadevanju izjavljali, da lahko gredo "od vrat do vrat« ter » od roke do roke«" za cepljenje. Na podlagi tega zunaj zakonitega spodbujanja, da ne rečemo prisile, če upoštevamo hudo omejitev, ki so jih za necepljene uvedli visoki uradniki, ki niso imeli nobenih uradnih registracij, kot zdravniki, so državljanom lagali, jih čustveno izsiljevali in z njimi manipulirali, da so se dali cepiti enkrat, s poživitvenim odmerkom in mnogi še tretjič. Čeprav ste vedeli za to uporabo izven običajne uporabe, v nasprotju z lastnimi priporočili, niste opozorili bolnikov na to, oziroma niste dali opozorila v javnost, pred temi akcijami. Kljub temu se dobro zavedate varnostnih tveganj, kadar se zdravila uporabljajo zunaj predpisanega okvira. Zaradi te uporabe izven označevalnega seznama bi morala vaša organizacija sprožiti opozorilo. Mi nismo izvedeli za kakršnokoli tako opozorilo in ne poznamo nobenega takšnega opozorila. Ali lahko to pojasnite? Brez informiranega soglasjaTo vodi k drugi točki, kjer vaš odgovor pritrjuje našim trditvam o pomanjkanju informiranega soglasja. Informacije, ki so jih posredovali vladni uradniki in državni mediji, so bile v očitnem nasprotju z dovoljenjem za trženje, ki ga je izdala agencija EMA. Kot navajate v svojem odgovoru, je bil poglavitni razlog "pomanjkanje podatkov o prenosljivosti". Obveščanje javnosti, da bo zaradi cepljenja posameznik ostal v stanju neprenosljivosti, je bilo torej popolnoma nasprotno namenu dovoljenja za promet. Uporaba izven predpisanega seznama prinaša neznana varnostna tveganja. Z vašimi besedami: "Vse informacije o varnosti se morajo skrbno preučiti pred dajanjem ali priporočanjem cepljenja." Te pomisleke bi morali upoštevati zdravstveni delavci na podlagi individualnih anamnez določenega bolnika, saj – kot je navedeno zgoraj - "indikacije so namenjene le zaščiti posameznikov".Zdravnikov ali drugih medicinskih strokovnjakov, ki bi lahko opravili individualno oceno tveganja, ni bilo v zvezi s cepljenjem, saj tudi zdravstveni delavci niso bili ustrezno obveščeni o možnih neželenih učinkih. Na voljo je bila le spletna dokumentacija o cepivih na 224 in 574 straneh in sicer v dveh različicah. Zakonsko zahtevanih ločenih dokumentov za cepljenje in poživitvena cepiva nismo našli.Zaradi tega je bilo skoraj nemogoče ustrezno ugotoviti prisotnost medicinske indikacije za priporočanje ali dajanje cepiva oziroma poživitvenega cepiva. Informacije o omejenem trženju o dovoljenju za trženje, so bile prav tako zelo slabo razširjene.Še več, večina ljudi se je cepila, ne da bi imela kakršne koli stik z zdravnikom. Množična cepljenja so večinoma izvajali nezdravstveni delavci, ki so bili zaposleni za cepljenje množic brez predhodnega obveščanja. O nepodanih, individualnih soglasjih, ni bilo govora. Neverjetno je, da tri leta po prvem množičnem cepljenju z eksperimentalnim zdravilom, ki je bilo izvedeno brez neposredne indikacije, "trenutno razmišljate o načinih za izboljšanjenačina predstavitve informacij v SmPC in navodilih za uporabo".S tem priznavate, da obstaja resna težava z informacijami, ki jih dobijo dravstveni delavci in bolniki. Ali ste na kakršen koli način poskušali prepričati svoje kolege v državah članicah, da bi od cepljenih pridobili informirano privolitev?Registracija neželenih dogodkovDejansko je bilo soglasje po poučitvi komaj mogoče, zato je vaša odgovornost glede pravilne uporabe cepiv in informacij o teh cepivih, ki jih širijo države članice, še toliko večja. Ker informiranega soglasja ni bilo in ker so bile napačne informacije, ki so jih širile vlade držav članic, neizpodbitne, vaše odgovornosti za spremljanje varnosti izdelkov in odgovornosti za prenehanje dovoljenja za promet ob signalih o hudih neželenih dogodkih ni možno izključiti. V zvezi s tem navajate: "Pričakujemo številna poročila o stanjih, ki se pojavijo ob cepljenju ali kmalu po njem". To pomeni, da so podatki o neželenih dogodkih v štirinajstih dneh po cepljenju izredno pomembni za oceno tveganj, povezanih s cepivi. Vendar pa so uradniki držav članic sprejeli politiko, da ker cepivo potrebuje od deset do štirinajst dni, da se v njem tvorijo beljakovine s pikom, neželenih dogodkov v štirinajstih dneh po cepljenju pogosto ni bilo treba registrirati kot neposredno povezanih s cepljenjem. To pomeni, da so podatki o neželenih dogodkih v štirinajstih dneh po cepljenju izredno pomembni za oceno tveganj povezanih s cepivi. Vendar so uradniki držav članic sprejeli politiko, da bi bilo potrebno desetdo štirinajst dni, da cepivo proizvede beljakovine-spike protein, bi bilo treba neželene dogodke v štirinajstih dneh po cepljenju pogosto niso registrirali kot povezane s cepljenjem; nasprotno, neželeni dogodki so bili v štirih dneh po cepljenju registrirani kot povezani s cepljenjem pogosteje šteli za simptom okužbe z zdravilom Covid.To je izključilo tudi prepoznavanje prelomnih okužb z zdravilom Covid ali zamenjavo okužb, povezanih s cepivom, za okužbe z zdravilom Covid. To je izključilo tudi prepoznavanje prelomnih okužb z zdravilom Covid ali zamenjavo okužb, povezanih s cepljenjem, za okužbe z zdravilom Covid. Ali lahko odgovorite na vprašanje, kako lahko ocenite varnost cepiv Covid brez zanesljivih podatkov o neželenih dogodkih "ob cepljenju ali kmalu po njem"? Ali nam lahko posredujete svoje ocene?Ko se je stopnja smrtnosti zaradi okužb (IFR) znižala pod 1 %, je razmerje med tveganjem in koristjo postalo resno bolj občutljiva na neželene dogodke. Zato bi moralo biti nezadostno poročanje o neželenih dogodkih zelo zaskrbljujoče. To je še toliko bolj pomembno pri dajanju cepiv Covid mlajšemu delu prebivalstva v EU, saj pri mlajših ljudeh skoraj ni tveganja za resne bolezni, ki bi jih povzročil SarsCov2. Glede na vaše omejeno dovoljenje za trženje, vaše priporočilo za individualno oceno ali je cepljenje veljavno zdravljenje, in vašo odgovornost pri ocenjevanju varnosti, ste priporočili cepljenje za ranljive osebe. Uporaba cepiv brez dovoljenja za promet pri mladih zdravih ljudeh za preprečevanje prenosa okužbe, bi morala agencija EMA opozoriti, da ne smete na splošno spodbujati cepljenja pri tej skupini, saj je tveganje neželenih dogodkov večje od zdravstvenih tveganj cepiva SarsCov2 okužbe.Glede na vaša pričakovanja bi morali protestirati proti tem politikam registracije. Ali bi lahko odgovorili, zakaj tega niste storili? Ugotavljamo, da krožijo različne objave, ki so dokazane ali ne, o nezadostnem spremljanju neželenih dogodkov. V zvezi s tem se klicujemo na morebitno soobstojnost podatkovnih zbirk o neželenih dogodkih, ki niso na voljo javnosti. Ali lahko pojasnite, ali obstaja razlika med informacijami, ki so na voljo javnosti v zvezi z neželenih dogodkih in informacijami, ki so na voljo agenciji EMA in/ali proizvajalcem cepiv Covid?Varnost, odvisna od serijeRazočarani smo, da niste odgovorili na naše vprašanje o varnosti različnih serij, saj v študiji "Batch-dependent safety of the BNT16b2 mRNA Covid-19 vaccine" (Schmeling, Manniche, Hansen, EJCI (53) 8 ). Ta študija bi lahko kazala na kršitev dobre proizvodne prakse ali bolj verjetno na prikrite eksperimentalne razlike v odmerku, ki so odvisne od serije. Zdi se, da ste to študijo prezrli. Zanima nas, zakaj niste obvestili javnosti o teh varnostnih vprašanjih? Zakaj niste umaknili teh serij s številnimi stranskimi učinki in obvestili cepljenih bolnikov? Ali nam lahko posredujete podatke o umrljivosti zaradi vseh vzrokov, povezanih z uporabljenimi serijami v EU za zadnji dve leti?Ali ste sprejeli ukrepe za nadaljnjo analizo dokumentiranih varnostnih vprašanj v državah članicah EU?Ali ste vi, vaši delegati ali nacionalni partnerji raziskali vsebino različnih serij, ki ste jih ki ste jih prejeli od proizvajalca in jih hranite v skladišču, da bi preverili kakovost serij? Če je odgovor pritrdilen, kako? Če ne, vas prosimo, da to preiskavo opravite nemudoma in opravite popolno analizo vsebine serij, vključno s preiskavo prisotnosti DNK, ostankov plazmidov DNK, lipidov (ter čistost in dolžina verig teh lipidov) in delov SV40. Zahtevamo rezultate teh preiskav, poročila OCABR, uporabljene mejne vrednosti, skupaj z vašimi zaključki in priporočili. Poleg tega zahtevamo pojasnilo o vplivu teh cepiv Covid na človeško črevesje, črevesne bakterije, mikrobiom, in tveganje sprememb v njihovi DNK zaradi (delov) vsebine cepiva.Gensko zdravljenjePoleg tega želimo vedno znova poudariti, da ste v prvi vrsti odgovorni za varnost državljanov v zvezi z zdravili, zato želimo poudariti naslednje. Navedli smo člen 2.1 Priloge IV k Direktivi 2009/120/ES: "Zdravila za gensko zdravljenje ne vključujejo cepiva proti nalezljivim boleznim." To za nas pomeni: prepovedana je uporaba zdravil za gensko zdravljenje nalezljivih bolezni.To je zelo smiselno, saj je dobra medicinska praksa, da so na voljo popolne individualne anamneze, pred izpostavitvijo posameznika tako zelo invazivnemu zdravljenju, kot je gensko zdravljenje. Varnost pacienta ima vedno prednost. Če pa si ta članek razlagate kot: "ko uporabimo gensko terapijo medicinske izdelke za zdravljenje bolnikov z nalezljivo boleznijo, se to ne šteje za genskozdravljenje v pravnem smislu", potem takšna razlaga zaobide vse varnostne ukrepe, ki spremljajo gensko zdravljenje.Kot odgovorni organ za varnost odobrenih zdravil ste dolžni uporabiti prvoin zavreči drugo razlago. Tudi če menite, da je druga razlaga pravno veljavna, bi morali vložiti vsa svoja pooblastila, da bi to drugo razlago zavrnili, ker le ta pravna razlaga oziroma opredelitve ne zavračajo velikanskih tveganj za zdravje prebivalstva v državah članicah, ki so posledica te pravne razlage terzaradi tega množične uporabe eksperimentalne genske terapije.Ali lahko podrobneje pojasnite svoje stališče?UčinkovitostNazadnje navajate, da je protein spike, ki nastane pri zdravljenju z mRNA, antigen, ki sproži imunski odziv (citat: "Pri cepivih z mRNA je antigen (delec, ki sproži imunski odziv) tisti, ki sproži imunski odziv. Odziv (ni sama snov mRNA, temveč beljakovina spike, ki nastane po cepljenju").Zato imamo naslednji položaj:mRNA cepivo Sproži replikacijo – podvojitev spike proteina, sproži imunski odziv na beljakovino spikeSarsCov2 sproži replikacijo na SarsCov2Sproži imunski odziv na virus SarsCov2Po eni strani predlagate, da bi imunski odziv na beljakovino spike pozitivno vplival na na imunski odziv na virus SarsCov2. Po drugi strani pa navajate, da učinkovitost cepiva mRNA "sčasoma upada" in da "ponavljajoča se izpostavljenost (virusom) lahko poveča možnost okužbe tudi pri cepljenih osebah".Tu jasno priznavate slabo, če ne celo pomanjkljivo imunizacijo po cepljenju.Ali lahko pojasnite čas, v katerem je cepivo učinkovito? Učinek cepljenja je v najboljšem primeru prehoden, odziv na cepljenje pa je lahko tako slabkot odziv na okužbo s SarsCov2.Kako ste znanstveno pretehtali prednosti cepljenja v primerjavi z naravno imunostjo?Glede na spreminjajoče se neželene učinke pri novejših serijah (kot je bilo prikazano v zgoraj omenjeni študiji) bi radi pridobili vašo dokumentacijo o učinkovitosti (če obstaja) serij, uporabljenih v zadnjih dvanajstih mesecih.PovzetekIz vašega pisma je razvidno, da:- Cepljenje bi moralo biti izvedeno na podlagi individualne ocene zdravstvenega stanja, s strani zdravstvenega delavca. Tako pa je nespecifično cepljenje ogrozilo zdravje pacienta, ki je bil cepljen.- kampanje, ki so temeljile na preprečevanju prenosa okužbe, so spodbujale uporabo, ki ni bila odobrena, in so zato zavajajoče; - dokumentacija v zvezi z informiranim soglasjem je bila neustrezna. S tem je bila ustvarjena možnost , ki je bila dana vladam, da manipulirajo s prebivalstvom;- evidentiranje neželenih učinkov bi se moralo začeti ob cepljenju. Izključitev stanj v prvih štirinajstih dneh je bilo v resnem nasprotju s priporočili Agencije EMA, s čimer je bila ogrožena ocena tveganja cepiv;- Varnostni ukrepe v zvezi z genskim zdravljenjem so zaobšli s pomočjo »pravne luknje«- možne praznine, s čimer je bilo ogroženo zdravje državljanov EU; - Cepljenje s cepivom Covid kvečjemu ne povzroči trajne imunizacije in zagotovo ne zaščiti pred okužbami s SarsCov2. Zato je treba spodbujati naravno imunizacijo. Ker ste odgovorni za varovanje zdravja državljanov EU, vas prosimo, da nam čim prej odgovorite na naša vprašanja, in glede na vladne zlorabe sedanjih dovoljenj za promet z zdravilom ponovno prosimo za takojšnjo prekinitev. Marcel de Graaff,poslanec Evropskega parlamentaJoachim Kuhs,poslanec Evropskega parlamentaBernhard Zimniok,poslanec Evropskega parlamentaVirginie Joron,poslanka Evropskega parlamentaGrozab in strah kaj bomo še izvedeli. FACEBOOK SKUPINA, KLIKNI NA MODER TEKST.Tukaj je Facebook skupina prizadetih in oškodovanih po cepljenju oz. vseh žrtev KOVID 19 zločina. PETICIJA Z ZAHTEVO ZA SESTANEK PRI ODGOVORNIH DRŽAVE. KLIKNI NA MMODER TEKST. Tukaj vas prosimo, da popišete peticijo, lahko tudi tako, da javnosti prikrijete ime in priimek, ker z njo zahtevamo sestanek pri glavnih predstavnikih države, da se začnemo o tem groznem zločinu pogovarjati in tudi kako bo država pomagala prizadetim. OBRAZEC ZA JAVLJENJE NEGATIVNIH POSLEDIC PO CEPLJENJU, KLIKNI NA MODER TEKST. Tukaj pa prosimo, da vsi, ki ste doživeli neželjene stranske učinke po prejemu zvarka ali jih je kdo iz vaše družine, izpolnite anonimen vprašalnik. Saj imamo informamcije iz prve roke, da odgovorne osebe v zdravstvu v večini sploh nočejo slišati prizadetih, da so se njihovi zdravstveni problemi začeli po prejemu eksperimentalnega krepniva in zato nehagtivnih stranskih učinkov sploh ne sporočajo pristojnim, ki naj bi te podatke zbirali. Do konca tega meseca se lahko prijavite za brezplačen informativni pogovor pri odvetkih s katerimi smo dogovorjeni, da bodo prevzeli primere vsakogar, ki se čuti prizadetega ali oškodovanega zaradi prejema kemičnega pripravka ali pa je doživel karkoli slabega v času K19 tiranije, ki je temeljila na podlagi neustavnih odlokov. Prijavite se lahko po elektronski pošti: Zrtvekovid19@gmail.comNa voljo smo tudi za vsa morebitna vprašanja na te e naslovu ali na naslovu Gibanjeops2013@gmail.com Ekipa OPSNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Sun, 24. Dec 2023 at 13:29

1396 ogledov

Vse kar si želite sami, vam iz srca želimo tudi mi!
Lepo pozdravljeni vsi, ki kakorkoli podpirate naša prizadevanja za osvoboditev Slovenije.V kolikor ste zadovoljni z delovanjem našega društva, nas lahko brezplačno podprete tako, da nam namenite do 1% vaše dohodnine, ki bi sicer ostali nerazporejeni v proračunu.Vas ne stane nič, nam pa pomeni veliko.Če boste oddali vlogo do 31.12.2023, se bo delež vaše donacije nakazal že za leto 2023, drugače pa se bo nakazal šele za prihodnje leto.Kako to storite?Izpolnite pripeti obrazec in ga pošljete/odnesete na pristojni davčni urad.S tem boste podprli naše projekte. Več o njih si lahko preberete na naših spletnih straneh. Kako to storite?Davčni zavezanci lahko oddajo vlogo oziroma zahtevek za Namenitev dela dohodnine za donacije na naslednje načine:* Elektronsko preko sistema  eDavki. * Po pošti ali osebno v nabiralnik na krajevno pristojnem Finančnem uradu, kjer je davčni zavezanec vpisan v davčni register. V tem primeru mora biti vloga lastnoročno podpisana.* prek obrazca na CNVOS aplikaciji 1 % dohodnine. Postopek namenitve dohodnine vašim članom in podpornikom lahko olajša naša aplikacija 1 % dohodnine. Zahteva za namenitev dohodnine velja, dokler ne pošljete nove zahteve,oz. dokler te zahteve ne prekličete.Več informacij v zvezi z namenitvijo dela dohodnine dobite tudi na:Katere podatke potrebujete?a)    Svoje podatke: ime in priimek, stalno prebivališče, davčno številko innaslov pristojnega finančnega urada (podatke pristojnega finančnega uradanajdete na naslednji povezavi: http://www.fu.gov.si/kontakti/b)    Naše podatke: Ime upravičenca: Združenje v Gibanju OPSRuska ulica 21000 LjubljanaDavčna številka: 93642091c)    Odstotek namenjene dohodnine: odločitev je vaša; od 0,1% in vse do 1%.Za vašo podporo se vam iskreno zahvaljujemo!Začasni predsednik združenja v gibanju OPS,Ladislav TrohaProsimo, povejte naprej!Ekipa OPSNaše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo takoj, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!

Mon, 11. Dec 2023 at 13:11

1172 ogledov

Plasmidagate: zasmehovanje mednarodnega prava, človekovih pravic in medicinske etike
Doktor Willem van Aardt v tej video predstavitvi odkrije neprijetno vzporednico med dogajanjem v nacistični Nemčiji in med krizo Covid-19.SVETOVNI SVET ZA ZDRAVJEWORLD COUNCIL FOR HEALTH10. DEC. 2023Svetovni svet za zdravje je gostil panel 27. novembra 2023 z doktorjem Willem van Aardt in sedmimi vodilnimi strokovnjaki za obravnavo pravnih posledic kontaminacije DNK v cepivih proti Covid-19 mRNA.Predstavitev Willema van Aardta je predstavila perspektivo Mednarodnega zakona o človekovih pravicah (IHRL), s poudarkom na merilu informiranega soglasja in hudih kršitvah Mednarodnega pakta o državljanskih in političnih pravicah (ICCPR). Willem je avtor knjige ZAKONODAJE K19 in številnih strokovno pravnih člankov v zvezi s kršitvijo temeljnih človekovih pravic med krizo COVID-19. Zdaj je na voljo v Svetovnem svetu za trgovino z zdravjemMednarodno pravo o človekovih pravicah in prostovoljno merilo soglasja. Na podlagi neštetih zagotovil proizvajalcev, javnih zdravstvenih agencij in Svetovne zdravstvene organizacije (WHO), da so bila cepiva Covid ‘ izjemno varna ’ in ‘ zelo učinkovita ’, bi državljani pred cepljenjem ne rabili podpisati izjave o informiranem soglasju.Številni ljudje so bili že od začetka zaskrbljeni zaradi vsebine injekcij mRNA, ki niso bile objavljene. Od takrat je odkritje onesnaženja s plazmidno DNK potrdilo, da teh cepiv nikoli ne bi smeli opisati kot varne.IHRL vidi posameznike kot glavne subjekte mednarodnega prava. Temeljno načelo mednarodnega prava je IHRL zavezujoča norma;mednarodna skupnost to sprejema kot normo, od katere ni dovoljeno odstopanje. Tako država pogodbenica ne more prezreti obveznosti, ki jih naloži in omejuje tudi možnost države, da oblikuje nasprotujočo si zakonodajo. Medicinsko eksperimentiranje brez informiranega soglasjaČlen 7 ICCPR izrecno določa, da “nihče ne sme biti podvržen brez njegovega informiranega soglasja po ustni in pisni poučitvi za medicinsko ali znanstveno eksperimentiranje ”, kot je eksperimentalno cepivo Covid-19 "cepivo". Od tega člena ni mogoče odstopiti, tudi v času izrednega stanja, ki ogroža življenje naroda. Medicinsko eksperimentiranje brez informiranega soglasja je obravnavano v razredu, podobnem prepovedi suženjstva in mučenja, od katerega ni dovoljeno odstopanje.Postopki za cepivo Covid-19 so močno kršili pravico posameznika do medicinske samoodločbe v nasprotju s členom 7 ICCPR in IHRL. Sporazumi, ki določajo norme in standarde za bioetiko, izrecno navajajo merilo prostovoljnega soglasja:Nürnberški zakonik 1946Helsinška izjava Svetovnega zdravniškega združenja iz leta 1948Splošna deklaracija o bioetiki in človekovih pravicah 2005Smernice Svetovne zdravstvene organizacije za obvladovanje etičnih vprašanj pri izbruhih nalezljivih bolezni 2016. Za izpolnjevanje merila prostovoljnega soglasja so potrebne tri bistvene zahteve. V vsakem primeru je naveden primer, kako ti niso bili izpolnjeni:svoboda prisile in pritiska, npr. "ostal boš brez službe";informirano soglasje po ustni in pisni poučitvi, vključno z odsotnostjo lažnih in zavajajočih informacij, npr. "varna in učinkovita";zdravo psihološko stanje, npr. ne množična histerija, ki jo je ustvarila Covidova propaganda medijev.V zvezi s tretjim merilom je bil izraz "menticid" uporabljen za opis množične zablode naroda, ki je bil podvržen obsežni vladni propagandi, namenjeni vplivanju na čustva, motive, neobjektivno infirmiranje, sklepanje in vedenje.Obstajajo jasne podobnosti med dogajanjem v nacistični Nemčiji in pojavom K19. V tem primeru so nadnacionalna farmacevtska industrija, vlade, organi javnega zdravja in drugi politični in finančni dobičkarji manipulirali z javnostjo, da bi ji injicirali eksperimentalno injekcijo K-19.Trditi, da državljani niso rabili dati "informiranega soglasja" za eksperimentalna cepiva K-19 (hkrati pa niso razkrili znane kontaminacije s plazmidno DNK in morebitnih škodljivih stranskih učinkov) je neumno in se norčuje iz medicinske etike in zakona.Na nacionalni in mednarodni ravni je treba upoštevati sodni nadzor nad vsemi javnimi in zasebnimi uradniki, ki so kršili mednarodno pravo o človekovih pravicah. Ta članek je napisal Svetovni svet za zdravstvene dopisnike Alice Ashwell, Doktorat, PhD.O Willemu van Aardtu:Willem van Aardt je izredni znanstveni sodelavec, specializiran za mednarodne človekove pravice in ustavno pravo, ter ustanovitelj in glavni izvršni direktor Finbond Group Limited.Dobil je B.Proc. (Cum Laude) in LL. M. je diplomiral na Univerzi v Pretoriji (Južna Afrika) v letih 1994 in 1996 in leta 2005 končal diplomo doktorja Leguma iz javnega prava prek univerze Severozahod (Južna Afrika). Njegov osrednji poudarek je bil “Državna odgovornost za kršitve človekovih pravic, ki so jih v skladu z ustavo zagrešili nedržavni akterji. Potem ko je leta 1996 objavil pravne članke in bil sprejet za odvetnika Visokega sodišča Južne Afrike, je leta 1998 soustanovil skupino Thuthukani, Finbond Group leta 2003 in bil leta 2005 sprejet za odvetnika Vrhovnega sodišča Anglije in Walesa.V zadnjih 20 letih je Finbond prerasel iz majhnega podjetja Pretoria iz Južne Afrike v globalno skupino finančnih storitev z več kot 590 lokacijami v Južni Afriki, Kanada in Združene države Amerike-Finbond se osredotočajo predvsem, vendar ne izključno, na zagotavljanje nezavarovanih posojil prikrajšanim in marginaliziranim. Leta 2017 se je Willem preselil iz Južne Afrike v Združene države Amerike.Leta 2020 je bil imenovan za izrednega znanstvenega sodelavca na univerzi North-West, raziskovalna enota: pravo, pravičnost in trajnost. Willem je avtor knjige 2020 ZAKONODAJA K-19 in številnih strokovno preglednih pravnih člankov v zvezi s kršitvijo temeljnih človekovih pravic med krizo K-19. Šest njegovih člankov je bilo objavljenih v cenjeni pravni reviji Južnoafriške družbe De Rebus (www.derebus.org) med letoma 2020, 2021 in 2022.V zadnjih treh letih je več tisoč raziskovalcev v več kot 120 državah po vsem svetu preneslo in prebralo pravne članke Willema van Aardta.Povezava do videa v komentarju.Delimo, da se še ostali seznanijo o tem nezaslišanem zločinu. Organe pregona v Sloveniji in po svetu pa javno sprašujemo, kaj še čakajo z aretacijami GENOCIDNIKOV IN ZLOČINCI ZOPER ČLOVEŠTVO, ker so ti še vedno na prostosti. Gre za ORGANIZIRANO MEDNARODNO HUDODELSKO ZDRUŽBO, ki je povzročila milijone smrti po svetu in milijarde ljudi, ki imajo uničeno dobro zdravje.NUJNO POGLEJTE TUDI TA VIDEOhttps://youtu.be/s61cLUM8_t8?si=CfMEqVh5Nfp4CWcGČe vam ne odpre preko Youtobe-a si ga poglejte preko te povezave ma Facebooku: https://fb.watch/oSK1Zh8vAs/Tudi Nemci so ugotovili končno kar smo Slovenci odkrili že 3. septembra 2021. Takrat smo "VDRLI" v osrednjo UTRBO LAŽI RTV SLO, da bi objavili, da so ZVARKI SMRTNO NEVARNI in bi tako ustavili HOLOKAVST. Kje ste zdaj MORILCI iz RTV SLO, ki ste nas popljuvali, nas predstavljali kot vandale, nasilneže in ne bodi ga treba, ki smo zmotili vaš mir pri lažeh, manipulacijah in sprenevedanju???SRAMOTE, IZRODKI NARODA, SE BOSTE VSI GENOCIDNIKI POSULI S PEPELOM, SE OPRAVIČILI, SE POKASELA, PROSILI ODPUŠČANJA IN SPREJELI POKORO??? Ker to je edina pot do očiščenja in preporoda, ali pa boste vztrajali v laži in boste končali v peklu??? Pa ne samo vi, zaradi karme tudi vaši otroci in vnuki ne bodo imeli srečnega življenja. Se že zavedate kaj ste jim in kaj ste si storili???Korona dodatki so vas vse zaslepili, vsem zameglili um in vas zazibali v naročje satanu. Bog se vas usmili, ko bo narod v celoti spregledal, še posebej tisti, ki ste jim umorili njihove ljube in vsi, ki ste jim z zvarkom uničili njihovo dobro zdravje. Narod deli ta video, če že nam rojakom mnogi niste verjeli, verjemite vsaj Nemcem. To kar je povedal je POPOLNOMA RES! Ekipa OPSDELI, DELI, DELI!Naše prostovoljno delo lahko, če želite, podprete z donacijo, nakazano na naš transakcijski račun: SI56 1914 6501 1737 734 (bic): SZKBS2X, Koda namena: OTHR, Namen plačila: DONACIJA, Referenca: 99 ali 00. Vsak, še tako majhen prispevek šteje. Hvala za sodelovanje!
Teme
AlenkaBratušek CrnaHronika državnozborskevolitve janezjanša MarjanŠarec MatejTonin MilanKučan RobertGolob vilitve2022 volitvesofarsa volitvesoprevara

Zadnji komentarji

vapanaki vapanaki :

28.4.2024 18:45

Tiho orožje za tihe vojne Stran 44 DRUGI VIRI, KI IZPOSTAVLJAJO IZVAJANJE NAPADA "TIHEGA OROŽJA". • Glej bledega konja Williama Cooperja, nekdanjega ameriškega mornariškega obveščevalca • Študije o strukturi ameriškega gospodarstva (1953), Wassily Leontief (direktor projekta Harvard Economic Research Project), International Science Press Inc., White Plains, New York. • Diplomacija s prevaro; Poglavje 6 - Tavistock in operacijske raziskave avtorja Johna Coleman, nekdanji agent MI 5 • Resnična zgodba o skupini Bilderberg, Daniel Estulin • The Deliberate Dumbing Down of America, Charlotte Iserbyte • Vojaki razuma in vzpon ameriškega imperija, avtor Alex Abella • BBC-jev dokumentarec, The Trap, Adam Curtis • Prevlada celotnega spektra, William Engdahl • Satenska sinagoga, Andrew Hitchcock • Iluminati, kult, ki je ugrabil svet, dr. Henry Makow. • Velika ameriška pustolovščina - Skrivnosti Amerike, avtor Judge Dale; na voljo za brezplačno na www.anticorruptionsociety.com • Smo »državni sovražniki«; http://anticorruptionsociety.com/2011/02/25/we-are-the-enemies-of-the-state/ Več informacij najdete na: www.StopTheCrime.net www.AntiCorruptionSociety.com "Kajti po vsem svetu nam nasprotuje monolitna in neusmiljena zarota, ki se zanaša na prikrita sredstva za širjenje svojega področja vpliva – namesto na infiltracijo invazijo, na subverzijo namesto volitev, na ustrahovanje namesto svobodne izbire, na gverilci ponoči namesto vojske podnevi. To je sistem, ki je vpoklical ogromno človeške in materialne vire v zgradbo tesno povezanega, visoko učinkovitega stroja ki združuje vojaško, diplomatsko, obveščevalno, gospodarsko, znanstveno in politično operacije." John F. Kennedy "Posameznik je hendikepiran, ko se sooči iz oči v oči z zaroto, ki je tako pošastna, ne more verjeti, da obstaja. Ameriški um preprosto ni prišel do spoznanja zlo, ki je vpeljano v našo sredino. . . Zavrača celo domnevo, da človeška bitja bi lahko zagovarjala filozofijo, ki mora na koncu uničiti vse, kar je dobro in spodobno." Direktor FBI J. Edgar Hoover, 1956.
vapanaki vapanaki :

28.4.2024 18:19

https://translate.google.com/?sl=auto&tl=sl&text=This document is the doctrine adopted by the Policy Committee of the Bilderburg Group during its first known meeting in 1954. The following document, dated May 1979, was found on July 7, 1986, in an IBM copier that had been purchased at a surplus sale. Silent Weapons for Quiet Wars http://www.lawfulpath.com/ref/sw4qw/index.shtml - preface http://www.lawfulpath.com/ref/sw4qw/ The following document is taken from two sources. The first, was acquired on a website (of which I can't remember the address) listing as its source the book titled Behold A Pale Horse by William Cooper; Light Technology Publishing, 1991. The second source is a crudely copied booklet, which does not contain a copyright notice, or a publisher's name. With the exception of the Forward, the Preface, the main thing that was missing from the first source was the illustrations. As we began comparing the two, we realized that the illustrations, and the accompanying text (also missing from the first) made up a significant part of the document. This has now been restored by The Lawful Path, and so far as I know, is the only internet copy available complete with the illustrations. We have no first-hand knowledge that this document is genuine, however many of the concepts contained herein are certainly reasonable, important, and bear strong consideration. If anyone has additional knowledge about the source of this document; has better copies of the illustrations than the ones posted here; has any missing pieces to this document, or has any comments which can improve upon the quality of this document, we will appreciate your comments.&op=translate

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Odprto pismo odgovornim v RTV SLO in najvišjim predstavnikom Republike Slovenije